- Hirdetés -

Meglepően szorossá vált a nézettségi verseny

|

- Hirdetés -

A hétfőtől péntekig terjedő időszakot nagy fölénnyel nyerte az RTL Klub. Azonban hétvégén a Sztárban sztár leszek annyira erős nézőszámot hozott a TV2-nek, amivel majdnem teljesen kompenzálták a hétköznapi hátrányukat.

A 35. héten még 6 százalékpont, a 36. héten 4,4 százalékpont, múlt héten pedig 0,8 százalékpont volt az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Kissé váratlanul fordult szorosra a verseny, a hétfőtől péntekig terjedő időszakot ugyanis még magabiztos előnnyel vezette az RTL Klub. Konkrétan 14,5 százalékot értek el a TV2 8 százalékos közönségarányával szemben. A hétvége viszont olyan erős volt a TV2 számára, hogy két nap alatt majdnem teljesen ledolgozták a hétköznapi begyűjtött hátrányukat. Szombaton 23,3 százalékos, vasárnap 23,2 százalékos esti közönségarányt produkált a TV2. Ezzel párhuzamosan az RTL Klub 10,2 százalékos és 13,4 százalékos eredményt ért el.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország nyerte a hetet, de a differencia itt is egy százalékponton belül maradt. Az RTL-es csatornák heti share-je kerek 25 százalék, a TV2 Csoporté 24,1 százalék volt. A nemzetközi csatornacsoportok közül az AMC 5,5 százalékos share-t hozott össze az elmúlt héten. A ViacomCBS 5,2 százalékos, a Sony csatornái 4,6 százalékos közönségaránnyal következtek.

37. hét / 36. hét / 35. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,7% / 14,9% / 15,7%
TV2 – 12,9% / 10,5% / 9,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (37. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,1% (5%)
Híradó – 17% (16,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,1% (15,6%)
Keresztanyu – 16,3% (16,4%)
Survivor – 13,7% (14,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 12,8% (10,4%)
Tények – 15,8% (11,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,7% (9,5%) – hétfőtől vasárnapig
Mintaapák – 10,2% (8,9%)
Totem – 7,5% (7,1%)

Az RTL Klub hétköznap estéinek legerősebbje továbbra is a Keresztanyu, az átlagos nézőszámuk (218 ezer) még nőtt is a korábbi héthez viszonyítva. A Survivor kicsit gyengült, de még így is nagy előnnyel nyerte a műsorsávját. A TV2-n erősödött a Mintaapák. A Totemnél is látszódott egy kis javulás, de azért még ezzel együtt is csalódást keltő nézettséget hozott a műsor.

A Sztárban sztár leszekkel viszont nagyot kaszált a TV2. A szombati adás 27,9 százalékos share-rel és 392 ezres nézőszámmal futott. A vasárnapi adás pedig 27,6 százalékos közönségarány mellett 453 ezres nézőszámot ért el a 18-49 éveseknél. Mindezt úgy, hogy a fő konkurens A mi kis falunkat és az Álarcos énekest adta párhuzamosan. Szombaton A mi kis falunk 17,1 százalékos share-t és 246 ezer nézőt hozott. Vasárnap az Álarcos énekes pedig 15,6 százalékos közönségarányt, 260 ezres nézőszám mellett.

A fentiekből következően a Sztárban sztár leszek bizonyult a hét legnézettebb műsorának, a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Utóbbinál ráadásul áttörte a lélektani egymilliós szintet: a vasárnapi adásra 1,15 millióan voltak kíváncsiak.

Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 éveseknél az Álarcos énekest felvezető Fókusz volt 264 ezer nézővel, majd az Álarcos énekes következett 260 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a TV2 második legnézettebb műsora címet a péntek esti Tények hozta el 695 ezres nézőszámmal. A RTL Klubon a teljes lakosság körében a Keresztanyu szerdai epizódja teljesített a legjobban, miután 679 ezren kísérték figyelemmel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_37het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_37hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az ár a legfontosabb, ha elektronikai cikkeket veszünk

Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki Áruházlánc belső kutatásából, amelynek során a cég saját dolgozói körében...

Ezt kell tudni a Google Pay működéséről

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google...

A hiteles tartalom adja az influencer marketing erejét

Az influencer marketing ma már lényegében kikerülhetetlen, ezzel együtt pedig az ilyen jellegű ügynökségek munkája is felértékelődött az elmúlt években. A Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője, Sápi Márton a Trend FM vendégeként mesélt...

Tinderen támadnak a kiberbűnözők

A Sophos elemzést tett közzé egy nemzetközi kriptovaluta-kereskedelmi átverésről, amely iPhone felhasználókat céloz olyan társkereső appokon, mint a Bumble vagy a Tinder. A támadók kiterjesztették célpontjaik csoportját az ázsiai felhasználókon túl az USA-ban és...

Ilyen volt a Lányok Napja a Telekomnál

A Nők a Tudományban Egyesület által szervezett Lányok Napján a technológiai pálya különböző szakmáiról tudhattak meg többet az érdeklődő középiskolások. A rendezvényhez kapcsolódva a Magyar Telekom és a T-Systems közel száz diáklányt fogadott székházukban,...

Megközelítette a 70 milliót az HBO és az HBO Max

A harmadik negyedév végén már nagyon közel járt a 70 millióhoz az HBO és streaming szolgáltatása, az HBO Max egyesített ügyfélszáma – derül ki a WarnerMedia tulajdonosa, az AT&T jelentéséből. A vállalat várakozásai szerint...

Jön a Ninja Warrior Hungary harmadik évada! (x)

Még nagyobb kihívásokkal, nehezebb akadályokkal, megújult stúdióval és látványvilággal érkezik október 25-én, hétfőn este a TV2 képernyőjére a Ninja Warrior Hungary harmadik évada. A TV2 szuperprodukciója megújult struktúrával, minden hétköznap este látható Lékai-Kiss Ramóna,...

Folytatódik a Westend kreatív pályázata

2021. októberében új tematikával jelentkezik a Westend bevásárlóközpont kreatív logó pályázata. Tavaly számos sikeres pályamunka érkezett profi és autodidakta tervezőgrafikusoktól és képzőművészektől, amelyek közül a neves zsűri szakmai szempontok szerint állított fel egy sorrendet....

Nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség

A Kincentric mérései szerint globálisan nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség általános szintje 2021 második negyedévében, azok után, hogy a pandémia első hullámában még pont ellentétes folyamatok zajlottak – minden bizonnyal a nagyfokú bizonytalanságnak köszönhetően....

Újra lehet pályázni a Microsoft HR-es díjára

November 14-ig pályázhatnak a vállalatok a legjobb hazai HR gyakorlatokat díjazó HR Best „Futureproof Organizations” kategóriájában. A Microsoft által harmadszor meghirdetett díj célja, hogy a technológia és az ember kooperációját ötvöző jó gyakorlatokat megmutassák...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor nézettség Höcher

Újabb héten nyert az X-Faktor

Ismét az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora. A második legnézettebbnek pedig a Sztárban sztár leszek bizonyult. Jelentős hatással volt a múlt hét nézettségi versenyére a Nyerő páros indulása. Az elmúlt héten közel két százalékpontot...

Az ár a legfontosabb, ha elektronikai cikkeket veszünk

Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki Áruházlánc belső kutatásából, amelynek során a cég saját dolgozói körében...

Ezt kell tudni a Google Pay működéséről

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google...

A hiteles tartalom adja az influencer marketing erejét

Az influencer marketing ma már lényegében kikerülhetetlen, ezzel együtt pedig az ilyen jellegű ügynökségek munkája is felértékelődött az elmúlt években. A Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője, Sápi Márton a Trend FM vendégeként mesélt...

Tinderen támadnak a kiberbűnözők

A Sophos elemzést tett közzé egy nemzetközi kriptovaluta-kereskedelmi átverésről, amely iPhone felhasználókat céloz olyan társkereső appokon, mint a Bumble vagy a Tinder. A támadók kiterjesztették célpontjaik csoportját az ázsiai felhasználókon túl az USA-ban és...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA