- Hirdetés -

Megmerevedett nézettségi erőviszonyok

|

Nem változott az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség. A 18-49 éveseknél A mi kis falunk, a teljes lakosságnál a Tények bizonyult a legnézettebbnek.

0,4-0,4 százalékpont – ennyit javult múlt héten az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél. Ez pedig azt jelenti, hogy ugyanúgy 2,9 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye, mint egy héttel korábban. Szám szerint az RTL Klub 14,2 százalékos, a TV2 pedig 11,3 százalékos főműsoridős share-t hozott össze. Hétfőtől szombatig az RTL Klub nyerte az esti sávot, viszont a vasárnap este a TV2-é volt: 11,3 százalékot értek el az RTL Klub 8,2 százalékával szemben.

A komplett csatornakompániákat nézve vezetett ugyan múlt héten az RTL Magyarország, de jóval kisebb előnnyel, mint az RTL Klub a TV2 előtt. Konkrétan az RTL Magyarország 27,9 százalékos, a TV2 Csoport pedig 27,5 százalékos heti share-t hozott össze. Ami pedig a nemzetközi portfóliókat illeti, a ViacomCBS-ből lett Paramount érte el a legjobb, 7,3 százalékos heti közönségarányt, utánuk az AMC következett 6,4 százalékos, az Antenna Group pedig 5,7 százalékos közönségaránnyal.

17. hét / 16. hét / 15. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,2% / 13,8% / 12,7%
TV2 – 11,3% / 10,9% / 11,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (17. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3,7% (2,2%)
Híradó – 19,5% (19,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,7% (18,6%)
Keresztanyu – 17,6% (15,5%)
A mi kis falunk ismétlés – 14,2% (12,7%)
Híradó – 10,6% (9,3%)
Hotel Margaret – 8,1% (8,5%)

TV2
Remények földje – 20,3% (18,6%)
Tények – 18,8% (18,1%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,2% (13,4%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 17% (16,1%)
Doktor Balaton – 8,5% (8,6%)

Az új eresztésű Szerencsekerék második évadja is nagyon erős számokat produkál. A hetet 17 százalékos átlaggal zárták, ezzel gyakorlatilag ugyanazt hozták, mint a Keresztanyu (17,6 százalék). Az RTL Klubon egész jól teljesített A mi kis falunk hétköznapi ismétlése, 14,2 százalékot ért el, azaz pont a csatornaátlagot. A Hotel Margaret 8,1 százalékos heti átlaggal búcsúzott és aligha lesz belőle második évad. Viszont a TV2-n is könnyen így járhat a Doktor Balaton, ami egyelőre lefelé húzza a csatorna hétköznap estéit. Két dolog fényében különösen rossz a Doktor Balaton teljesítménye: egyrészt a Szerencsekeréknél erősebb felvezetőműsort nem is kaphattak volna, másrészt nem premieradás, hanem egy ismétlés (A mi kis falunk) jelenti a versenytársat az adott műsorsávban.

Szombaton az RTL Klubon csatornaátlag felett hozott a Séf meg a többiek (16,2%) és A mi kis falunk is (20,4%). Vasárnaponként az RTL Klubon sugárzott A nép szolgája – vásárolt sorozathoz képest – egész jól kezdett, de múlt héten már csak 6,9 és 6,5 százalékot hozott a két epizód. A TV2 ugyanekkor adott Pepe című sorozat azonban egész szépen teljesített a maga 14,5 százalékos közönségarányával.

A 18-49 évesek körében a hét legnézettebbje A mi kis falunk volt, ami 229 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. Második helyre futott be a Keresztanyu keddi epizódja 201 ezer nézővel, a harmadik helynek pedig a hétfői Szerencsekerék örülhetett, ami 197 ezer nézőt érdekelt.

A teljes lakosságnál kicsit másként nézett ki az élboly. A múlt hétfői Tények hozta a legmagasabb, 729 ezres nézettséget. Második helyre szintén egy TV2-s műsor, a Szerencsekerék futott be 668 ezer nézővel. Harmadik lett a szerdai RTL Híradó, ami 656 ezres nézőszámot produkált. A teljes lakosságos listára bekerült a Duna Tv egyik produkciója is, ami azért nem megszokott. A szombat esti Csináljuk a fesztivált című műsoruk nézettsége 426 ezret tett ki, 12,8 százalékos közönségarány mellett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_17het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_17hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...