- Hirdetés -

Megmerevedett nézettségi erőviszonyok

|

- Hirdetés -

Nem változott az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség. A 18-49 éveseknél A mi kis falunk, a teljes lakosságnál a Tények bizonyult a legnézettebbnek.

0,4-0,4 százalékpont – ennyit javult múlt héten az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél. Ez pedig azt jelenti, hogy ugyanúgy 2,9 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye, mint egy héttel korábban. Szám szerint az RTL Klub 14,2 százalékos, a TV2 pedig 11,3 százalékos főműsoridős share-t hozott össze. Hétfőtől szombatig az RTL Klub nyerte az esti sávot, viszont a vasárnap este a TV2-é volt: 11,3 százalékot értek el az RTL Klub 8,2 százalékával szemben.

A komplett csatornakompániákat nézve vezetett ugyan múlt héten az RTL Magyarország, de jóval kisebb előnnyel, mint az RTL Klub a TV2 előtt. Konkrétan az RTL Magyarország 27,9 százalékos, a TV2 Csoport pedig 27,5 százalékos heti share-t hozott össze. Ami pedig a nemzetközi portfóliókat illeti, a ViacomCBS-ből lett Paramount érte el a legjobb, 7,3 százalékos heti közönségarányt, utánuk az AMC következett 6,4 százalékos, az Antenna Group pedig 5,7 százalékos közönségaránnyal.

17. hét / 16. hét / 15. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,2% / 13,8% / 12,7%
TV2 – 11,3% / 10,9% / 11,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (17. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3,7% (2,2%)
Híradó – 19,5% (19,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,7% (18,6%)
Keresztanyu – 17,6% (15,5%)
A mi kis falunk ismétlés – 14,2% (12,7%)
Híradó – 10,6% (9,3%)
Hotel Margaret – 8,1% (8,5%)

TV2
Remények földje – 20,3% (18,6%)
Tények – 18,8% (18,1%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,2% (13,4%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 17% (16,1%)
Doktor Balaton – 8,5% (8,6%)

Az új eresztésű Szerencsekerék második évadja is nagyon erős számokat produkál. A hetet 17 százalékos átlaggal zárták, ezzel gyakorlatilag ugyanazt hozták, mint a Keresztanyu (17,6 százalék). Az RTL Klubon egész jól teljesített A mi kis falunk hétköznapi ismétlése, 14,2 százalékot ért el, azaz pont a csatornaátlagot. A Hotel Margaret 8,1 százalékos heti átlaggal búcsúzott és aligha lesz belőle második évad. Viszont a TV2-n is könnyen így járhat a Doktor Balaton, ami egyelőre lefelé húzza a csatorna hétköznap estéit. Két dolog fényében különösen rossz a Doktor Balaton teljesítménye: egyrészt a Szerencsekeréknél erősebb felvezetőműsort nem is kaphattak volna, másrészt nem premieradás, hanem egy ismétlés (A mi kis falunk) jelenti a versenytársat az adott műsorsávban.

Szombaton az RTL Klubon csatornaátlag felett hozott a Séf meg a többiek (16,2%) és A mi kis falunk is (20,4%). Vasárnaponként az RTL Klubon sugárzott A nép szolgája – vásárolt sorozathoz képest – egész jól kezdett, de múlt héten már csak 6,9 és 6,5 százalékot hozott a két epizód. A TV2 ugyanekkor adott Pepe című sorozat azonban egész szépen teljesített a maga 14,5 százalékos közönségarányával.

A 18-49 évesek körében a hét legnézettebbje A mi kis falunk volt, ami 229 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. Második helyre futott be a Keresztanyu keddi epizódja 201 ezer nézővel, a harmadik helynek pedig a hétfői Szerencsekerék örülhetett, ami 197 ezer nézőt érdekelt.

A teljes lakosságnál kicsit másként nézett ki az élboly. A múlt hétfői Tények hozta a legmagasabb, 729 ezres nézettséget. Második helyre szintén egy TV2-s műsor, a Szerencsekerék futott be 668 ezer nézővel. Harmadik lett a szerdai RTL Híradó, ami 656 ezres nézőszámot produkált. A teljes lakosságos listára bekerült a Duna Tv egyik produkciója is, ami azért nem megszokott. A szombat esti Csináljuk a fesztivált című műsoruk nézettsége 426 ezret tett ki, 12,8 százalékos közönségarány mellett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_17het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_17hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...

Zenés műsorral érkezik Budapestre a hollywoodi sztár

A kétszeres Oscar-díjra jelölt amerikai színművész október 2-án A zenekritikus című zenés stand-up nagyzenekari változatával áll az Erkel Színház színpadára. A formabontó előadás során a klasszikus zene legikonikusabb darabjait szedi ízekre a Malkovich által...

Nem befolyásolta az euró árfolyama a használtautó importot

A 400 forint körüli euró árfolyam ellenére továbbra is népszerűek az import használt autók, 2022 első félévében közel 70 ezer személyautó érkezett hazánkba. De keresettek voltak a kishaszonjárművek is, összesen 6.196 jármű jött ebben...

Szülinapi partival ünnepelt a Paprika Studios

15 éves a Paprika Studios. Kelet-Közép-Európa legnagyobb televíziós műsorgyártója június 28-án születésnapi partin ünnepelte az alapítás óta eltelt időszak sikereit.  Az ünnepi eseményen a hazai, valamint a nemzetközi média- és televíziós szakma képviseltette magát....

Annyit költünk nyaralásra, mint a járvány előtt

Az egy évvel korábbinál jóval többen mennének nyaralni belföldre vagy külföldre 2022-ben. Az idén közel 250 ezer forintot költenének a vakációra átlagosan a nyaralást tervezők - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Ez...

Változás az E.ON Hungáriánál

Július 1-től Guntram Würzberg váltja Kiss Attilát az E.ON Hungária Csoport élén. A szakember több mint 25 éve dolgozik a nemzetközi E.ON csoportnál, számos vezető pozíciót töltött be, legutóbb a cégcsoport legfelsőbb szintű jogi...

Új szerepben tűnik fel a népszerű sorozatszínész

A magyar közönség szívébe leginkább Doc Martin szerepével lopta be magát az angol színész, Martin Clunes, aki júliusban egészen más, dokumentumfilmes énjét mutatja be három szigetbarangolós sorozaton keresztül a Spektrumon.  Ha valaki már járt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....