- Hirdetés -

Megnyílt az LG virtuális kiállítása

|

Az idei IFA kiállításon az LG Electronics (LG) megmutatja, hogyan képzeli el az ideális otthont, amely maximális kényelmet kínál a családok és egyének számára egyaránt. Az LG legelső virtuális kiállítása egész szeptember folyamán, a való életből vett példákkal mutatja be, hogyan teszi a gyártó az otthon töltött időt még pihentetőbbé és hatékonyabbá.

Az Experience LG Like Never Before név alatt futó kiállítás a Messe Berlin 18-as standjának teljesen valósághű másolata, egészen a helyi időig és időjárásig. A látogatók az online térben úgy érezhetik, hogy valóban a berlini kiállításon találkoznak a gyártó legújabb innovációival — mindezt azonban otthonuk kényelméből és biztonságából tehetik meg. Az LG online világába lépve a közönség hátradőlve élvezheti a segítőkész virtuális tárlatvezető túráját, de egy bemutató videó után a látogatók maguk is navigálhatnak a standon egy minitérkép segítségével. A vendégek a termékekre kattintva kipróbálhatják a főbb funkciókat, illetve tájékozódhatnak a technikai részletekről.

A kiállítást szórakoztató, interaktív élménynek tervezték meg, ahol a látogatók szabadon fedezhetik fel a kiállítást csakúgy, mint egy játékban. Ezt a Unity Technologies koreai irodájával kialakított együttműködés tette lehetővé: a vállalat Unity videojáték-motorja a világ vezető platformja az interaktív, valós idejű 3D (RT3D) tartalmak létrehozására és futtatására. A platform átfogó szoftveres megoldást kínál interaktív, valós idejű két- és háromdimenziós tartalmak létrehozására és futtatására mobiltelefonokon, táblagépeken, PC-ken, konzolokon, valamint a kiterjesztett és virtuális valóság eszközein.

A digitális kiállítás kiemelt szereplője az új OLED hullám (OLED New Wave) nevű installáció, amely egy sor ívelt kijelzőből áll. A Las Vegas-i CES közönségét is lenyűgöző alkotás drámaian demonstrálja az LG OLED technológiájának páratlan képminőségét és a benne rejlő egyedi felhasználási és formai lehetőségeket. A látogatók az LG szórakoztató elektronikai eszközeit az online kiállítás házimozi-zónájában (Home Cinema Zone) tekinthetik meg, ahol az OLED televíziók kimagasló kép- és hangminőségét élvezhetik, a Gaming zónában pedig kipróbálhatják az ideális játékkörnyezetet is. A virtuális sportbárban kifejezetten a sportkedvelők számára optimalizált tartalmak tekinthetők meg, míg az életmód zónában (Lifestyle Zone) a legkülönlegesebb dizájnmegoldásokat nézhetik meg az érdeklődők a falra simítható kijelzőtől, a különleges Gallery képernyőmegoldáson át a feltekerhető televízióig.

A szórakoztató elektronikai zónákat úgy alakították ki, hogy azok az OLED televíziók négy kulcsfontosságú jellemzőjét — tűpontos képminőség, gyors rendszer, elegancia és vékony kialakítás — jól szemléltessék. A virtuális technológia lehetővé teszi a vendégek számára, hogy összehasonlítsák az LG önálló fénykibocsátásra képes pixelekből álló kijelzőit a hagyományos LED LCD televíziókkal, egy elképesztően részletes felvételen a csillagos égboltról. A látogatók mindeközben a vállalat fejlett hangprojektorai és hangszórói által biztosított gazdag, háromdimenziós hangzást élvezhetik, amelyet a Meridian Audio technológiája garantál.

Az LG intelligens háztartási gépeinek széles választéka, valamint az eszközök által kínált előnyök és integrált szolgáltatások hét, kifejezetten erre a célra kialakított zónában tekinthetők meg. Az Egészség, Higiénia és Kényelem három témája köré rendezve a Gondold újra az életed és az otthonod az LG-vel (Reimagine Your Life @ Home with LG) zónák azt mutatják be, hogyan válhat egy otthon még pihentetőbbé és tisztábbá a technológia segítségével. Az LG e zónákban bemutatott megoldásai javítják a belélegzett levegő minőségét, biztosítják a ruhaneműk és edények tisztaságát, egészségesebb és kényelmesebb konyha kialakítását teszik lehetővé és személyre szabott ügyfélszolgálati előnyöket kínálnak.

Az LG online kiállításának mesterséges intelligencia (AI) zónájában a látogatók megtapasztalhatják az összekapcsolt okoseszközök által kínált előnyöket, melyekkel az otthon töltött idő még kényelmesebb. A ruhatisztítási megoldásokat bemutató Laundry & Styling Room részlegen a látogatók az LG legújabb mosógépeit, többek között a mesterséges intelligencia alkalmazásával optimális mosási teljesítményt kínáló LG mosógép-tornyot (LG Wash Tower) tekinthetik meg. A konyhai megoldásokra fókuszáló Prep Station & Dining Room térben a vendégek LG okoseszközökön szkennelhetik be a vacsora elkészítéséhez szükséges digitális termékeket, miközben az AI Connect főzési mód maga teremt ideális körülményeket az ételkészítéshez, megkönnyítve ezzel a tervezést. A látogatók kipróbálhatják az LG AI-alapú, kibővített ügyfélszolgálati megoldásait is: a háztartási eszközök képesek időben, még egy esetleges hiba megjelenése előtt értesíteni a felhasználót a szükséges javításokról, és hasznos karbantartási tippeket kínálnak a lehető legjobb teljesítmény megőrzéséért.

Az érdeklődők ezen linken léphetnek be az LG IFA-kiállításának virtuális világába, de az LG Virtual Studio interaktív mobilalkalmazást letöltve Android és iOS eszközeiken is kipróbálhatják online a legújabb termékeket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...