- Hirdetés -

Megnyílt az LG virtuális kiállítása

|

- Hirdetés -

Az idei IFA kiállításon az LG Electronics (LG) megmutatja, hogyan képzeli el az ideális otthont, amely maximális kényelmet kínál a családok és egyének számára egyaránt. Az LG legelső virtuális kiállítása egész szeptember folyamán, a való életből vett példákkal mutatja be, hogyan teszi a gyártó az otthon töltött időt még pihentetőbbé és hatékonyabbá.

Az Experience LG Like Never Before név alatt futó kiállítás a Messe Berlin 18-as standjának teljesen valósághű másolata, egészen a helyi időig és időjárásig. A látogatók az online térben úgy érezhetik, hogy valóban a berlini kiállításon találkoznak a gyártó legújabb innovációival — mindezt azonban otthonuk kényelméből és biztonságából tehetik meg. Az LG online világába lépve a közönség hátradőlve élvezheti a segítőkész virtuális tárlatvezető túráját, de egy bemutató videó után a látogatók maguk is navigálhatnak a standon egy minitérkép segítségével. A vendégek a termékekre kattintva kipróbálhatják a főbb funkciókat, illetve tájékozódhatnak a technikai részletekről.

A kiállítást szórakoztató, interaktív élménynek tervezték meg, ahol a látogatók szabadon fedezhetik fel a kiállítást csakúgy, mint egy játékban. Ezt a Unity Technologies koreai irodájával kialakított együttműködés tette lehetővé: a vállalat Unity videojáték-motorja a világ vezető platformja az interaktív, valós idejű 3D (RT3D) tartalmak létrehozására és futtatására. A platform átfogó szoftveres megoldást kínál interaktív, valós idejű két- és háromdimenziós tartalmak létrehozására és futtatására mobiltelefonokon, táblagépeken, PC-ken, konzolokon, valamint a kiterjesztett és virtuális valóság eszközein.

A digitális kiállítás kiemelt szereplője az új OLED hullám (OLED New Wave) nevű installáció, amely egy sor ívelt kijelzőből áll. A Las Vegas-i CES közönségét is lenyűgöző alkotás drámaian demonstrálja az LG OLED technológiájának páratlan képminőségét és a benne rejlő egyedi felhasználási és formai lehetőségeket. A látogatók az LG szórakoztató elektronikai eszközeit az online kiállítás házimozi-zónájában (Home Cinema Zone) tekinthetik meg, ahol az OLED televíziók kimagasló kép- és hangminőségét élvezhetik, a Gaming zónában pedig kipróbálhatják az ideális játékkörnyezetet is. A virtuális sportbárban kifejezetten a sportkedvelők számára optimalizált tartalmak tekinthetők meg, míg az életmód zónában (Lifestyle Zone) a legkülönlegesebb dizájnmegoldásokat nézhetik meg az érdeklődők a falra simítható kijelzőtől, a különleges Gallery képernyőmegoldáson át a feltekerhető televízióig.

A szórakoztató elektronikai zónákat úgy alakították ki, hogy azok az OLED televíziók négy kulcsfontosságú jellemzőjét — tűpontos képminőség, gyors rendszer, elegancia és vékony kialakítás — jól szemléltessék. A virtuális technológia lehetővé teszi a vendégek számára, hogy összehasonlítsák az LG önálló fénykibocsátásra képes pixelekből álló kijelzőit a hagyományos LED LCD televíziókkal, egy elképesztően részletes felvételen a csillagos égboltról. A látogatók mindeközben a vállalat fejlett hangprojektorai és hangszórói által biztosított gazdag, háromdimenziós hangzást élvezhetik, amelyet a Meridian Audio technológiája garantál.

Az LG intelligens háztartási gépeinek széles választéka, valamint az eszközök által kínált előnyök és integrált szolgáltatások hét, kifejezetten erre a célra kialakított zónában tekinthetők meg. Az Egészség, Higiénia és Kényelem három témája köré rendezve a Gondold újra az életed és az otthonod az LG-vel (Reimagine Your Life @ Home with LG) zónák azt mutatják be, hogyan válhat egy otthon még pihentetőbbé és tisztábbá a technológia segítségével. Az LG e zónákban bemutatott megoldásai javítják a belélegzett levegő minőségét, biztosítják a ruhaneműk és edények tisztaságát, egészségesebb és kényelmesebb konyha kialakítását teszik lehetővé és személyre szabott ügyfélszolgálati előnyöket kínálnak.

Az LG online kiállításának mesterséges intelligencia (AI) zónájában a látogatók megtapasztalhatják az összekapcsolt okoseszközök által kínált előnyöket, melyekkel az otthon töltött idő még kényelmesebb. A ruhatisztítási megoldásokat bemutató Laundry & Styling Room részlegen a látogatók az LG legújabb mosógépeit, többek között a mesterséges intelligencia alkalmazásával optimális mosási teljesítményt kínáló LG mosógép-tornyot (LG Wash Tower) tekinthetik meg. A konyhai megoldásokra fókuszáló Prep Station & Dining Room térben a vendégek LG okoseszközökön szkennelhetik be a vacsora elkészítéséhez szükséges digitális termékeket, miközben az AI Connect főzési mód maga teremt ideális körülményeket az ételkészítéshez, megkönnyítve ezzel a tervezést. A látogatók kipróbálhatják az LG AI-alapú, kibővített ügyfélszolgálati megoldásait is: a háztartási eszközök képesek időben, még egy esetleges hiba megjelenése előtt értesíteni a felhasználót a szükséges javításokról, és hasznos karbantartási tippeket kínálnak a lehető legjobb teljesítmény megőrzéséért.

Az érdeklődők ezen linken léphetnek be az LG IFA-kiállításának virtuális világába, de az LG Virtual Studio interaktív mobilalkalmazást letöltve Android és iOS eszközeiken is kipróbálhatják online a legújabb termékeket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA