- Hirdetés -

Megnyílt az ország legnagyobb BMW M-es kereskedése

|

- Hirdetés -

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll. A Wallis Motor az M utcai sportautók krémjét vonultatja fel, az ügyfeleket mostantól exkluzív szolgáltatások, külön parkolóhelyek, tesztflotta és dedikált értékesítői iroda is várja a Könyves Kálmán körúti szalonban.

2015 után ismét megújult és alapvetően bővíti kínálatát Magyarország egyik legrégebben működő BMW márkakereskedése. Tovább erősítve piaci pozícióját, a Wallis Motor Duna létrehozta az ország legnagyobb M-es szekcióját és mostantól dedikált prémiumkörnyezetben kínálja ügyfelei számára a teljesítményre optimalizált és nagyteljesítményű BMW sportautókat.

Tisztelgés a „legerősebb betű” előtt

A „bővítés” apropója, hogy a BMW Motorsport divízió, mai nevén BMW M GmbH, idén ünnepli alapításának 50. évfordulóját. A BMW M azóta a „legerősebb betűvé” vált, világméretű közösséggel rendelkező divízió, a BMW modellek legjavát szolgáltató részleg, sokak számára az ok, amiért BMW-t vesznek. A jubileumi év az ikonikus BMW Motorsport logó visszatérésével vette kezdetét, amivel a BMW M egyértelmű jelzést küldött a tradíció szerelmeseinek. Idén ugyanis minden BMW M, illetve M Sport csomaggal ellátott BMW modell vásárlója dönthet úgy, hogy autójára a klasszikus logó kerüljön fel (a propeller körül három félkörív található piros, ibolya és kék színben).

„Az átalakítás tervezésekor egyértelmű volt számunkra, hogy mi is tisztelegni szeretnénk az M divízió elmúlt 50 éves rendkívüli teljesítménye előtt, ezért az eredeti logó a kereskedés dekorációjában is hangsúlyos szerepet kapott. Rengeteg egyedi M-elem és design emlékeztet minket a szalonban a legerősebb betű adta életérzésre, amit még inkább fokoz az a lifestyle-sziget, ahol exkluzív M-es ruházati termékek és kiegészítők várják a rajongó vásárlókat. Emellett folyamatosan állítunk majd ki M-es oldtimer típusokat is, rendszeresen cserélve őket, hogy mindig legyen újabb ok ellátogatni hozzánk” – hangsúlyozta az ünnepélyes megnyitón Mátrabérci Sándor, a Wallis Motor ügyvezető igazgatója.

Különleges modellek, exkluzív szolgáltatás

A márkakereskedésben, több mint 200 m2-en, 5 dedikált helyet kaptak az M-es autók, amelyekből a legtöbb tesztelhető is, így nem csupán megnézni, de kipróbálni, vezetni is lehet őket. A Wallis Motor a megnyitóra is különleges modellekkel készült, így a résztvevők többek között a Z3M, az M635 CSI, az M850i CSI E31, és a BMW M4 GT4 típusokkal is találkozhattak.

„Szerettük volna nem csak a létesítményt megújítani, hanem a vásárlói élményt is az elejétől a végéig különlegessé, emlékezetessé tenni. Onnantól, hogy a leendő M-tulajdonosokkal dedikált M-es értékesítői irodában külön az ezekre a modellekre specializált értékesítő kolléga foglalkozik, egészen oddáig, hogy a megvásárolt M-es modellek külön M-es helyiségben vehetők át. Aki pedig BMW M-es típussal érkezik, természetesen M-es parkolóhelyen hagyhatja autóját a látogatás idejére” – tette hozzá Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.

A Wallis Motor szlogenje, az „Elsőnek lenni” jelmondat a szervizelésre is vonatkozik az M szekciónál, hiszen exkluzív szolgáltatás keretében prioritást adó piros folyosó biztosítja az ügyfelek számára, hogy tervezett szervizlátogatások esetében maximum 3 napon belül szervizidőponthoz jussanak. Ráadásul mivel egy M-es modell gondos odafigyelést igényel, minden új M-es autó vásárlása esetén 3 éven keresztül, akár évente egyszer a Wallis Motor Duna szállítja el és vissza a szervizelendő autót Budapest területén belül, így a tulajdonosnak kimozdulnia sem kell. Mindemellett 1 év ingyenes gumihotel-szolgáltatás is jár az M-es modellek mellé a téli-nyári gumik tárolására.

Növekvő értékesítési számok, ambiciózus tervek, elkötelezett márkanagykövetek

A legnagyobb hazai M-es kínálat kialakítását az egyre növekvő értékesítési számok is alátámasztják, az eladás lényegében folyamatosan nő a régióban, de például az M3/M4 modellek tekintetében ez 74 százalékos növekedést jelentett a legfrissebb adatok szerint.

„A világban, világgazdaságban szétnézve, napjainkban a küzdelem és a nehézségek dominálnak – éppen ezért is örömteli, hogy a BMW Magyarországon olyan partnerekkel dolgozhat együtt, akik töretlenül hisznek a márka fejlődésében és jövőjében. A hazai személygépkocsi piac már csökkenést mutat 2021-hez képest, de ezen belül a prémium szegmens és a BMW továbbra is a növekedés útján jár. A Wallis Motor most a BMW márka legerősebb betűjére, az „M-re” helyezi a hangsúlyt és nyomja meg a gázpedált, Magyarországon eddig nem elérhető, dedikált formában. Egy különleges termékpaletta különleges környezettel várja mostantól azokat, akik részesei szeretnének lenni az „M” erejének. A befektetés és átalakítás létjogosultságát mi sem támasztja alá jobban, mint hogy a tavalyi évhez képest mintegy 30%-kal növelte „M High Performance” modellek értékesítését a BMW a hazai piacon, elsősorban az új M3 és M4 modelleknek köszönhetően. Emellett büszkék lehetünk arra, hogy mára minden 5. megrendelt BMW - M, vagy M Performance modell” – mondta el a megnyitón Mester András, a BMW Group Magyarország értékesítési vezetője.

Hatalmas a várakozás az új M modellek közelgő bevezetése kapcsán is, a BMW XM és a BMW M3 Touring már itt állnak a küszöbön, várva, hogy még több új élményt kínáljanak leendő tulajdonosaiknak a megújult Wallis Motor Duna M-es részlegében.

Az újításokról, szolgáltatásokról, a Wallis Motor Duna M-szekciójáról a BMW márkanagykövetei is folyamatosan tudósítanak majd. Köztük Talmácsi Gábor, aki együtt ünnepelt az M-es rajongókkal a megnyitón, valamint Kiss Norbert autóversenyző autója kapcsán érdekesség, hogy saját BMW M6-osának rendszeres szervizéről a Wallis Motor Dunában gondoskodnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Cápák között nézettség 2023 január

Főműsoridőben fordított az RTL

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között...

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Béremelésről döntött a Tesco

Sikeresen megállapodott a 2023/24-es üzleti évre vonatkozó bérfejlesztésről a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), valamint az Egyenlő.hu – a modern szakszervezet. A Tesco idén 5,7 milliárd forintot fektet az áruházakban...

Díjazták a Néprajzi Múzeum alkalmazását

A digitális gondolkodás és a digitális megoldások újszerű, innovatív, ötletes megvalósítását díjazó Pixel Perfect Awards megmérettetésen kiosztott 6 arany elismerés közül egyet a Néprajzi Múzeum gyűjteményeire épülő Motívumalkotó alkalmazás nyert el 2023. január 25-én....

A nőké a főszerep az HBO-n

Ebben a hónapban az HBO csatorna középpontjában a fantasztikus nők állnak. Újabb thriller érkezik a Cinemaxra, ufókkal találkozhatunk a Discoveryn.Jön Emma Thompson főszereplésével készült Minden jót, Leo Grande (02.05), Kristen Stewart a Spencerben (02.12)...

Fizetős streaminggel pörög az európai piac

Az európai piac 100 legnagyobb audiovizuális szolgáltatója kétszer olyan gyors növekedést tudott felmutatni a 2016-2021 közötti időszakban, mint a piac egésze – derül ki a European Audiovisual Observatory nevű szervezet elemzéséből. Bár a teljes...

Már naponta 2,5 óra megy el közösségi médiára

A jelek szerint ismét változóban van a felhasználók online viselkedése, miközben az interneten töltött idő csökkent az elmúlt egy évben, a közösségi média oldalakra még több időt szánnak. A „Digital 23” jelentésből kiderült az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sokat spórolhatnak a diákok

Ilyen könnyen sosem juthattak még kedvezményhez a diákok. Egy év alatt több mint 55 millió forintot spóroltak a tanulók a Diverzum diákkedvezmény programjával, ami hamarosan alkalmazáson keresztül is elérhető lesz – méghozzá a Cápáknak...
Cápák között nézettség 2023 január

Főműsoridőben fordított az RTL

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között...

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...

Reklámszakemberként időben felkészültél a 2023-as év kihívásaira?

Összeszedtünk néhány tippet a digitális reklámköltések esetében mire érdemes figyelni a piaci szereplőknek, amennyiben sikeres évet szeretnének tudni maguk mögött. Egy olyan évben, amikor az elmúlt időszak legmagasabb inflációjával és a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével...

Azon dolgozunk, hogy kitörjünk az építőipari skatulyákból és vonzóvá tegyük az építőipart

Hogyan látja vezetőként marketing szempontjából a 2023-as évet a friss Signature CEO díjas Vida Tamás, a KÉSZ Csoport vezérigazgatója? Milyen kihívásokkal szembesülnek külföldi terjeszkedés során, felfedezhetőek az egyes régiókban különbségek vásárlói attitűd szempontjából? Többek...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Forradalmi újítás a műanyag újrahasznosítására

A Procter & Gamble elkötelezett a fenntarthatóság és a technológiai fejlődés mellett, mindez erőteljes befolyással bír globális partnerségeinek kialakításában is. Az idei Világgazdasági Fórum panelbeszélgetésein bemutatták többek között együttműködésüket a PureCycleTM újrahasznosítási rendszerrel, saját...

Nem tud mit kezdeni a használt sütőolajjal? – Itt egy új lehetőség

Használt sütőolaj gyűjtésére és tárolására alkalmas konténereket telepített országszerte 40 üzemanyagtöltő állomásán az OMV olajtársaság. A kihelyezett tárolókban a lakosság csavarzáras PET palackokban biztonságosan lerakhatja a használatra már alkalmatlan zsiradékot – írja az MTI a...

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális ösztöndíjprogram, amely évente akár 1000 fiatalnak nyújt támogatást olyan projektek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....