- Hirdetés -

Megnyílt az ország legnagyobb BMW M-es kereskedése

|

- Hirdetés -

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll. A Wallis Motor az M utcai sportautók krémjét vonultatja fel, az ügyfeleket mostantól exkluzív szolgáltatások, külön parkolóhelyek, tesztflotta és dedikált értékesítői iroda is várja a Könyves Kálmán körúti szalonban.

2015 után ismét megújult és alapvetően bővíti kínálatát Magyarország egyik legrégebben működő BMW márkakereskedése. Tovább erősítve piaci pozícióját, a Wallis Motor Duna létrehozta az ország legnagyobb M-es szekcióját és mostantól dedikált prémiumkörnyezetben kínálja ügyfelei számára a teljesítményre optimalizált és nagyteljesítményű BMW sportautókat.

Tisztelgés a „legerősebb betű” előtt

A „bővítés” apropója, hogy a BMW Motorsport divízió, mai nevén BMW M GmbH, idén ünnepli alapításának 50. évfordulóját. A BMW M azóta a „legerősebb betűvé” vált, világméretű közösséggel rendelkező divízió, a BMW modellek legjavát szolgáltató részleg, sokak számára az ok, amiért BMW-t vesznek. A jubileumi év az ikonikus BMW Motorsport logó visszatérésével vette kezdetét, amivel a BMW M egyértelmű jelzést küldött a tradíció szerelmeseinek. Idén ugyanis minden BMW M, illetve M Sport csomaggal ellátott BMW modell vásárlója dönthet úgy, hogy autójára a klasszikus logó kerüljön fel (a propeller körül három félkörív található piros, ibolya és kék színben).

„Az átalakítás tervezésekor egyértelmű volt számunkra, hogy mi is tisztelegni szeretnénk az M divízió elmúlt 50 éves rendkívüli teljesítménye előtt, ezért az eredeti logó a kereskedés dekorációjában is hangsúlyos szerepet kapott. Rengeteg egyedi M-elem és design emlékeztet minket a szalonban a legerősebb betű adta életérzésre, amit még inkább fokoz az a lifestyle-sziget, ahol exkluzív M-es ruházati termékek és kiegészítők várják a rajongó vásárlókat. Emellett folyamatosan állítunk majd ki M-es oldtimer típusokat is, rendszeresen cserélve őket, hogy mindig legyen újabb ok ellátogatni hozzánk” – hangsúlyozta az ünnepélyes megnyitón Mátrabérci Sándor, a Wallis Motor ügyvezető igazgatója.

Különleges modellek, exkluzív szolgáltatás

A márkakereskedésben, több mint 200 m2-en, 5 dedikált helyet kaptak az M-es autók, amelyekből a legtöbb tesztelhető is, így nem csupán megnézni, de kipróbálni, vezetni is lehet őket. A Wallis Motor a megnyitóra is különleges modellekkel készült, így a résztvevők többek között a Z3M, az M635 CSI, az M850i CSI E31, és a BMW M4 GT4 típusokkal is találkozhattak.

„Szerettük volna nem csak a létesítményt megújítani, hanem a vásárlói élményt is az elejétől a végéig különlegessé, emlékezetessé tenni. Onnantól, hogy a leendő M-tulajdonosokkal dedikált M-es értékesítői irodában külön az ezekre a modellekre specializált értékesítő kolléga foglalkozik, egészen oddáig, hogy a megvásárolt M-es modellek külön M-es helyiségben vehetők át. Aki pedig BMW M-es típussal érkezik, természetesen M-es parkolóhelyen hagyhatja autóját a látogatás idejére” – tette hozzá Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.

A Wallis Motor szlogenje, az „Elsőnek lenni” jelmondat a szervizelésre is vonatkozik az M szekciónál, hiszen exkluzív szolgáltatás keretében prioritást adó piros folyosó biztosítja az ügyfelek számára, hogy tervezett szervizlátogatások esetében maximum 3 napon belül szervizidőponthoz jussanak. Ráadásul mivel egy M-es modell gondos odafigyelést igényel, minden új M-es autó vásárlása esetén 3 éven keresztül, akár évente egyszer a Wallis Motor Duna szállítja el és vissza a szervizelendő autót Budapest területén belül, így a tulajdonosnak kimozdulnia sem kell. Mindemellett 1 év ingyenes gumihotel-szolgáltatás is jár az M-es modellek mellé a téli-nyári gumik tárolására.

Növekvő értékesítési számok, ambiciózus tervek, elkötelezett márkanagykövetek

A legnagyobb hazai M-es kínálat kialakítását az egyre növekvő értékesítési számok is alátámasztják, az eladás lényegében folyamatosan nő a régióban, de például az M3/M4 modellek tekintetében ez 74 százalékos növekedést jelentett a legfrissebb adatok szerint.

„A világban, világgazdaságban szétnézve, napjainkban a küzdelem és a nehézségek dominálnak – éppen ezért is örömteli, hogy a BMW Magyarországon olyan partnerekkel dolgozhat együtt, akik töretlenül hisznek a márka fejlődésében és jövőjében. A hazai személygépkocsi piac már csökkenést mutat 2021-hez képest, de ezen belül a prémium szegmens és a BMW továbbra is a növekedés útján jár. A Wallis Motor most a BMW márka legerősebb betűjére, az „M-re” helyezi a hangsúlyt és nyomja meg a gázpedált, Magyarországon eddig nem elérhető, dedikált formában. Egy különleges termékpaletta különleges környezettel várja mostantól azokat, akik részesei szeretnének lenni az „M” erejének. A befektetés és átalakítás létjogosultságát mi sem támasztja alá jobban, mint hogy a tavalyi évhez képest mintegy 30%-kal növelte „M High Performance” modellek értékesítését a BMW a hazai piacon, elsősorban az új M3 és M4 modelleknek köszönhetően. Emellett büszkék lehetünk arra, hogy mára minden 5. megrendelt BMW - M, vagy M Performance modell” – mondta el a megnyitón Mester András, a BMW Group Magyarország értékesítési vezetője.

Hatalmas a várakozás az új M modellek közelgő bevezetése kapcsán is, a BMW XM és a BMW M3 Touring már itt állnak a küszöbön, várva, hogy még több új élményt kínáljanak leendő tulajdonosaiknak a megújult Wallis Motor Duna M-es részlegében.

Az újításokról, szolgáltatásokról, a Wallis Motor Duna M-szekciójáról a BMW márkanagykövetei is folyamatosan tudósítanak majd. Köztük Talmácsi Gábor, aki együtt ünnepelt az M-es rajongókkal a megnyitón, valamint Kiss Norbert autóversenyző autója kapcsán érdekesség, hogy saját BMW M6-osának rendszeres szervizéről a Wallis Motor Dunában gondoskodnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....