- Hirdetés -

Így segít az SAP Emarsys a BioTechUSA-nak (x)

|

Bezárt konditermek, kijárási korlátozások – kétségbeejtő környezet a sportolni vágyóknak, és az őket kiszolgáló iparágak vállalatainak. A BioTechUSA azonban a pandémia alatt is megtalálta növekedésének forrását. Fogyasztói lojalitást erősítő kampányainak levezénylésében az egyik legfiatalabb SAP-csoportbeli márka, az Emarsys marketing-automatizációs megoldásai voltak segítségére. Az együttműködés gyakorlatáról és előnyéről a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciáján, a szeptember 16-i Marketing Summiton mesél a márka illetékese. (x)

„A BioTechUSA már jó ideje nem csak terméket értékesít, hanem tudást, koncepciót, egyedi megoldásokat az egészségesebb élethez” – vallja Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA Marketing vezetője. Ennélfogva a kommunikációs és értékesítési csatornáit is ennek tudatában építi fel a sportcélú táplálékkiegészítőkben régóta piacvezető márka. Az elmúlt években a bolthelyi értékesítés mellett az online szegmens is kiépült, és intenzív növekedési lehetőséget kínált egy európai terjeszkedéshez.

Még bőven a járványidőszak előtt alakította ki online fókuszú elköteleződés-erősítő kampányait a BioTechUSA. Az életmód programok néhány paraméter megadásával személyre szabott ajánlatokat adnak a fogyasztónak a sportoláshoz, táplálkozáshoz, egyéni céljai teljesítéséhez. Ehhez az automatizációs hátteret már 2015 óta az Emarsys marketing-automatizációs rendszere adja. A regisztráló érdeklődőnek a megfelelő beállítások mentén kínál komplex fogyasztói élményt, akár több héten keresztül, teljesen automatikusan vezetve végig a vásárló számára kijelölt úton. Nem csak egy upsale rendszerről van szó, ahol újabb és újabb „létfontosságú” vennivalókról szóló üzenetekkel zaklatják a fogyasztót. Az SAP Emarsys révén valóban releváns tanácsokról, a fejlődés fokozatos fázisairól értesülhet a törzsvásárló, attól függően, hogy mik a reakciói, hol tölt el több időt a weboldalon, mik a vásárlás előzményei. Eközben diszkréten, de tudatosan kínál termékeket a kitűzött cél megvalósításához, a fogyasztói kosár ésszerű növeléséhez.

Erre a rendszerre támaszkodva tervezte Tóth Szabolcs Attila és csapata a 2020-as kampányokat is, azonban a pandémia közbeszólt. Immár nem az volt a központi tematika, hogy hol, milyen edzésprogrammal maximalizálható a teljesítmény, hanem hogy miként őrizhetik meg fittségüket a korlátozások ellenére is a fogyasztók és életmód váltók. Néhány hét alatt kellett alkalmazkodniuk. Más célrendszerrel dolgozták ki a programokat, teljesen új tematikákat választottak, új filmeket forgattak, és természetesen újra kalibrálták a vásárlói termékajánlatokat is. A Lifestyle programuk újrahúzásában az SAP Emarsys volt segítségükre. Ezzel az életmódkampánnyal Magyarországon több mint százezer új feliratkozót gyűjtöttek, ráadásul több mint 40 százalékuk nő volt, az átlagéletkor 32 év. A programban résztvevők életmód-célokat választhattak indulásként. Itt 68% a fogyást jelölte meg elsődleges célként, és csak ezt követték a hagyományos fitneszmotivációk mint például az izomtömeg növelése vagy a szálkásítás. A kampány eredményeiről és az idevezető útról a Magyar Marketing Szövetség által megrendezett Marketing Summiton fog előadni Tóth Szabolcs Attila szeptember 16-án.

A covid alatt az SAP Emarsys-szal lebonyolított koncepció a top10 legsikeresebb kampány egyikévé emelte az életmódváltó programot. „Ráadásul mindezt egyszerre négy országban tudtuk levezényelni, csupán a kapcsolódó tartalmak lokalizálását kellett megoldani, a többi pofonegyszerű az Emarsys rendszerében. Az intenzív nemzetközi terjeszkedésünknek ez a rendszer az egyik kulcsa” – meséli a BioTechUSA illetékes vezetője.

Időközben az Emarsyst az SAP vásárolta fel, és fogyasztói élménymenedzsment termékportfoliójának egyik zászlóshajója lett. „Az SAP versenyképességének egyik fontos tényezője, hogy azokon a területeken, ahol gyors fejlődés mutatkozik, és látszik az ügyféligény a szolgáltatások iránt, a társaság nem rest akvizíciókkal biztosítani a legmagasabb színvonalú kiszolgálást” – magyarázza Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója. A rendszer immár a készletmendzsmenttel is együttműködik, így hibrid megoldások lebonyolítására is alkalmas: mind a bolti, mind az online, vagy éppen applikáción keresztüli vásárlási előzmények bekerülnek a fogyasztói profilba.

A BioTechUSA kétévente vizsgálja felül, hogy milyen rendszert használ fogyasztói elköteleződési programjai levezényléséhez. Legutóbb kilenc beszállító közül választották ismét az Emarsys rendszerét. „Nem a legolcsóbb az elérhető kínálatban, de konzisztenciában, kezelhetőségben, skálázhatóságban, rugalmasságban és háttértámogatásban számunkra fontos előnyökkel bír. Egy jól paraméterezett rendszer a havi bekerülési költségének akár 5-10 szeresét is hozza a részpiac méretétől, érettségétől függően” – méltatja az SAP Emarsys rendszerének teljesítményét Tóth Szabolcs Attila. Nem kis feladat áll a marketing csapatuk előtt, a cégnek év végére már 13 országban kell online jelenlétet biztosítania, és a felfrissített, immár sportágalapú életmódprogramot is levezényelnie. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...