- Hirdetés -

Megújítja a szakma legjobbjainak elismerését az MPRSZ

|

- Hirdetés -

A legjobb eredeti PR-megoldásokat, valamint a terület legkiválóbb szakemberét díjazza ettől az évtől a Magyar Public Relations Szövetség. A Sándor Imre PR-díjat váltó PR Excellence Hungary Awardra (PREXA) 2021. szeptember 17-ig pályázhatnak a hazai ügynökségek, felsőoktatási intézmények, vállalatok és magánszemélyek.

Integrált, PR-lábbal is rendelkező kampányok helyett kimondottan saját jogon életképes PR-megoldásokra, programokra, projektekre vadászik a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ), amely az idén hirdeti meg először a PR Excellence Hungary Awardot. „Az új díjjal a legnívósabb PR-ötleteket szeretnénk elismerni: hangsúlyozottan olyanokat, amelyek nem egy ATL-kampány részeként valósultak meg, hanem önálló PR-sztorikként” – emelte ki Szányi Gabriella, az MPRSZ alelnöke, nem titkolva, hogy ezzel a kisebb ügynökségek pályázási kedvét is szeretnék élénkíteni. Szintén nekik kedveznek azzal, hogy a pártatlan zsűri minden évben kiválaszt majd egy munkát a szövetségi tagok által beadott pályaművek közül, amelynek állja a nevezési díját egy nemzetközi megmérettetésen.

„A megkérdőjelezhetetlen pártatlanság érdekében a zsűri tagjai nem indulhatnak a PREXA-n” – folytatta Szányi Gabriella, aki azt is elmondta, hogy a zsűritagok felkérésénél különös gondot fordítottak arra, hogy a lehető legtöbb iparág és szolgáltatási terület is képviselve legyen a legmagasabb szakmai szinten. A kategóriák mindegyikében egy arany, egy ezüst és egy bronz elismerést fognak kiosztani, előre meghatározott szempontok szerint értékelve többek között a stratégiát, a megvalósítást, az insightot, az eredményességet és a hatékonyságot. A Kreatív által gondozott Apex PR Toplistán az ezen a díjon elért bronz 7,5, az ezüst 15, az arany 24, a fődíj pedig 36 pontot ér, míg a shortlistre kerülést 3 ponttal díjazzák.

A PREXA előkészítésében Szányi Gabriella (BKIK, PR és marketing igazgató) munkáját két másik elnökségi tag, Vidor Eszter (VMkomm, ügyfélkapcsolati igazgató) és Polgár Péter (Brightly, üzletfejlesztési igazgató) segítették.

„A harmincéves évforduló lehetőséget ad a megújulásra, ennek egyik fontos eleme a PR Excellence Hungary bevezetése. Az angol elnevezés arra is utal, hogy nyitunk a nemzetközi szakma felé. Az angolul beérkező pályamunkákat nemzetközi zsűri is értékelni fogja és az MPRSZ egy kiválasztott jelentkező munkájának nemzetközi nevezési díját is állni fogja” – jegyezte meg Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

A kiemelkedő PR-megoldások mellett az MPRSZ a szakma legjobb képviselőinek teljesítményét is szeretné elismerni. Az Év Kiváló PR szakembere Díjat minden évben az kapja, akit szakmai eredményei, kiváló kampányai, oktatási múltja, publikációs tevékenysége vagy társadalmi szerepvállalása alapján a bírálók a legérdemesebbnek ítél. „Több társszakma/médium is rangsorokat állít fel a szakértők között, mi évente 1-1 olyan szakembert kívánunk elismerni, aki a PR-szakma elfogadottságáért az adott évben sokat tett” – tette hozzá Szányi Gabriella az új kategóriával kapcsolatban.

Annak érdekében, hogy a kiemelkedő, de díjazásban nem részesülő projektek is kellő figyelmet kaphassanak, a shortlistre válogatott összes munkát egy virtuális kiállításon fogják bemutatni az MPRSZ a honlapján. A benyújtandó pályázatokat 2021. szeptember 17. éjfélig várjak a PR Excellence Hungary Award oldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA