- Hirdetés -

Megújította arculatát a ŠKODA AUTO

|

Vállalati arculatának (Corporate Identity; CI) az elmúlt harminc év során valaha végzett legnagyobb mértékű fejlesztésével a ŠKODA AUTO új szintre emeli márkaarculatát. A ŠKODA feliratlogót a jövőben gyakrabban tervezik használni a vállalat logóábrájánál, utóbbi megújult formája pedig különösen a digitális kommunikációs csatornákon jeleníthető meg előnyösebben. Az új márkaarculat először az információs és kommunikációs anyagokon jelenik meg, majd a jövőbeni modellekre is kiterjed.

Martin Jahn, a ŠKODA AUTO igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja kiemelte: „Új vállalati arculatunkkal a teljes márkaidentitást új szintre kívánjuk emelni. Nem csak modellportfóliónk fejlődik, hanem ügyfeleink igényei is. Számunkra ez tökéletes alkalom, hogy felkészítsük márkánkat az átalakulás évtizedére, mind megjelenésében, mind pedig hangulatában (Look and Feel) ügyfeleink elvárásaihoz igazodva. Új vállalati arculatunkat modern és semmi mással össze nem téveszthető dizájn jellemzi, amely egyértelműen kifejezésre juttatja ’Digital First’ filozófiánkat.”

A marketingrészleg irányítása alatt a vállalat különböző részeiről érkezett munkatársak is részt vettek az új CI kialakításában, a jövőbeli márkaembléma-dizájn meghatározásakor pedig hat kulcsfontosságú piacról – Németországból, Indiából, Izraelből, Olaszországból, Norvégiából és Csehországból – összesen 2200 személy részvételével végeztek felmérést az előzetesen 165 logódizájn közül kiválasztott tervezetekről.

A jövőben a logóábránál gyakrabban megjelenő, új tervezésű ŠKODA feliratlogó

A jövőben logóábrájánál sokkal gyakrabban tűnik majd fel a marketingkommunikációban a ŠKODA feliratlogója. A teljes egészében megújult tipográfia ívekkel és élekkel ötvözi a szimmetrikus formákat. Külön kihívást jelentett az „S” betű feletti ékezet integrációja. Az úgynevezett „Háček” a ŠKODA történelmi cseh örökségére utal, s végül beépült a betű szerkezetébe. A felmérések szerint a tipográfiai feliratlogó nagyobb ismertséggel rendelkezik és hatékonyabb a márkaazonosító képessége.

Új logóábra – a középpontban a digitális kommunikáció

Noha a feliratlogónál kisebb mértékben, ugyancsak megváltozott a szárnyas nyíl embléma is, amelynek egyszerűsített dizájnja mindjárt az első pillantásra jól érzékelhető. A márkaembléma így a jövőben már a plasztikus hatású, háromdimenziós grafika nélkül jelenik meg, amivel a marketing- és a kommunikációs tevékenységek a nyomtatottról mindinkább az online felé változó formáihoz kíván alkalmazkodni a cseh autógyártó. Az egyszerűbb, kétdimenziós logó elsősorban a mobileszközökön érvényesül lényegesen jobban, emellett a különböző formátumokba is rugalmasabban integrálható.

Új vállalati arculat (CI) – az elektromos mobilitás és a fenntarthatóság színei

A színek terén a ŠKODA AUTO mostantól a zöld két árnyalatát – a Smaragd- és az Elektromos zöldet – alkalmazza, amelyeket az környezetvédelemmel, a hosszú távú fenntarthatósággal és az elektromos mobilitással hoztak összefüggésbe a vonatkozó felmérések résztvevői.

Az új CI fokozatosan minden érintkezési pontra kiterjed, s kezdetben az információs és kommunikációs anyagokon, 2024-től pedig az új modelleken is megjelenik. A ŠKODA járművek infotainment-rendszerei és egyéb elemei is új dizájnt kapnak, de a hivatalos márkakereskedők létesítményeiben alkalmazott dizájn is megváltozik az átalakulás során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...