Modernizálta és a megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazította márkaarculatát a Pek-Snack, hazánk és Közép-Európa egyik meghatározó látványpékség-hálózata.
Egy ízletes péksütemény feldob egy rohanós reggelt, energiát ad a munkához, jólesik mellette beszélgetni a suli lépcsőjén, és segít a délutáni irodai kreatív válság legyőzésében is. Vagyis: „Az élet finom!” Ezzel a szlogennel és márkaarculatának megújításával igyekszik fogyasztói mindennapjaiba még több vidámságot, még több érzelmet csempészni a Pek-Snack.
Országszerte több mint 1800 látványpékségben, valamint több kiskereskedelmi láncban is kaphatók azok a péksütemények, amelyek fagyasztott formában a cég igali üzemében készülnek. A Pek-Snack Somogy megye egyik legnagyobb munkáltatójaként több mint 350 embert foglalkoztat, franchise partnereinek köszönhetően pedig további több ezer család megélhetését segíti. 1999 óta van jelen Horvátországban, idén pedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is terjeszkedik.
„Az volt a célunk az új arculattal, hogy modernizáljuk a márkánkat és igazodjunk a megváltozott fogyasztói szokásokhoz. A meleg hangulati elemekkel, az új szlogennel és átélhető, élményszerű történekkel azt üzenjük fogyasztóinknak: egy rendkívül pozitív irányba tartunk” – vallja Antal Csaba, a Pek-Snack Kft. ügyvezető igazgatója. Ezt az üzenetet közvetíti az új logó és a modernizált betűtípus, valamint az új arculathoz kapcsolódóan elkészített termék- és életképes fotók is, amelyeken az emberek, a történetek és az ízek vannak középpontban.
Az új arculat hívószavai: „friss, ízletes, változatos” – a márka ezzel is azt kívánja üzenni, hogy termékei bármikor izgalmas kényeztetést kínálnak a vásárlóknak. A meglévő fogyasztók elköteleződésének növelése mellett új fogyasztói csoportok megszólítása is cél: a fiatalok, a családanyák, az irodai dolgozók mellett például több új termék kifejezetten a prémium szegmens fogyasztói számára készül, illetve a későbbiekben az egészségtudatos fogyasztók számára.
A cég folyamatosan frissíti online és offline márkamegjelenéseit: még idén ősszel megújul weboldala, illetve a közösségimédia-kommunikációja is. Az országszerte mintegy 1800 üzlet arculata is folyamatosan alakul át, hogy a fogyasztók a kedvenc boltjaikban is mielőbb érezhessék a változást mindennapi vásárlásaik során.