Új grafikai elemeket vezetnek be a FilmBox Premiumon. A változtatást minden olyan országban bevezetik, ahol a csatorna elérhető.
Az SPI/FilmBox tavasszal jelentette be, hogy áprilisi kezdettel a cseh és szlovák piacon, majd júliustól a többi országban is modernizálja a zászlóshajó csatornájának számító FilmBox arculatát. Most, egy hónappal később prémium csatornája, a FilmBox Premium is világszerte új megjelenést kap.
„Folyamatosan arra törekszünk, hogy nézőink elsőrangú szórakozásban részesüljenek. Ennek jegyében örömmel jelentjük be, hogy FilmBox Premium csatornáinkon új, korszerű arculati elemeket vezetünk be – mondta Haymi Behar, az SPI International marketingvezetője. – Ez az újítás is azon célunkat szolgálja, hogy mindig a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk: az ismerős és praktikus elemeket ötvöző megújult grafikával a felhasználói élményt kívánjuk fokozni.”
A FilmBox Premium az SPI/FilmBox elsődleges prémium mozicsatornája, amely díjnyertes alkotásokat, hollywoodi sikerfilmeket és a legismertebb sztárokat vonultatja fel. Számos közép- és kelet-európai országot is beleértve a csatornának mintegy ötmillió előfizetője van világszerte, az újabb és újabb megállapodásoknak köszönhetően lefedettsége pedig folyamatosan növekszik.