Az UP az utóbbi években olyan változásokon ment keresztül, szemléletüket, piaci helyzetüket és növekedésüket is tekintve, amely folyamat megkívánta, hogy egy vizuális és üzenetében megújult márkában egyesüljön. Új kreatívigazgatóként Nagyillés Amália érkezett hozzájuk, akinek köszönhető a teljes folyamat lemenedzselése, továbbá csatlakoztak a People Group ügynökségcsoportjához, amivel komplex támogatást nyertek a társügynökségektől.
Az UP-nál mindig fontosnak tartották, hogy legyen egy fix alapcsapat, akik a napi project managementért felelnek, de működésük plusz ereje a tartós freelanceri munkaerő, akiknek bevonásával szélesebb ügyfélkört tudnak kiszolgálni. „Mivel az ügyfélmegkeresések sokrétűek, ezért ezekre mindig egyedi projekt csapatokat állítunk fel külsősök bevonásával, akikkel a közös munkát sajátfejlesztésű workflow felületünkön menedzseljük. Lekövethető munkaórákra, segít a számlázásban és rengeteg hasznos adatot nyerünk ki belőle, amit elemezve még hatékonyabban tudjuk a feladatokat elvégezni”– vázolta működésüket Goneth Jácint, az UP alapítója.
A leguposabb logó
„Olyan arculatot és főleg olyan logót akartunk ami bátor, kortárs de mégis kortalan és innentől egy olyan erős és megkülönböztető szimbólum a magyar kreatív ügynökségek között, amit a jövőben nagyon sokáig szerethetünk és vállalhatunk. A körformához rengetegen nyúltak már, de úgy érezzük, hogy amivé kiforrta magát, azaz a két pötty a lehető legUPosabb megoldás lett: benne van a név két betűje, és a felfelé törekedő dinamikus mozdulat, egy kicsit felkiáltójel is, de ha akarjuk akkor a két kör az inhouse kreatív csapat és a hub rendszer együttállását is szimbolizálja – és működik az UP szó nélkül is” – mesélt a logó tervezője, Nagyillés Amália.
A logó mögötti szellemiséget Szombat Évával keltették életre, akinek munkái hazai és külföldi szakmai körökben is nagy elismeréssel bírnak. Fontos eleme az új márkának a színe, ami a spirituális töltettel bíró indigókék, de szempont volt, hogy olyan harsány és egyedi szín legyen az UP territóriuma, ami nem hasonlít más márkához. Mivel főleg digitális felületeken kommunikálnak, ezért a social csatornáikon lesz látványos az új arculat. Igyekeznek a környezetet sem terhelni és a lehető legminimálisabban gyártani le fizikai hordozókat. A fenntarthatóság már megkerülhetetlen szempont minden márka, így egy ügynökség számára is, ezért 2020-ban is azon lesznek, hogy ezt is szem előtt tartsák.
A honlap technológiájáról
A honlap Laravel 6 és Vue 2 keretrendszerekben készült „Single Page Application” szemlélettel és egy API-val a háttérben, amelyek által a felhasználóknak csak az első megnyitásakor kell letölteni az oldal „vázát”, az aloldalak közötti átmenet finomabb és a további adatok csak szükség esetén kerülnek letöltésre.