- Hirdetés -

Megújuló HR és taroló webshopok a BrandManiában

|

- Hirdetés -

Két olyan szektorral foglalkozik a legújabb BrandMania, amelyeknél elképesztő és várhatóan hosszabb távon is érezhető változásokat hozott a Covid-19 járvány megjelenése. Az RTL Klub magazinműsorának első felében a HR szakma kihívásairól van szó, míg az adás második részében az év első felében hatalmas növekedést produkáló hazai e-kereskedelmi piac eddigi eredményei és jövőbeli kilátásai kerülnek terítékre.

Különleges helyszínen rendezték meg idén a HR Festet, Budapest környékén egy tó partján gyűltek össze a szakma képviselői, hogy értékeljék az elmúlt időszak történéseit és válaszokat keressenek a jövő kihívásaira. Tóth Gergely, a HR Fest alapítója a BrandMania stábjának nyilatkozva elmondta, hogy a Covid-19 járvány érkezésével az első néhány héttől kezdve a HR az egyik legfontosabb szereplője lett egy menedzsemnt csapatnak, hiszen mindenhol felmerült, hogy hogyan kezeljék a munkavállalókat. Tóth Gergely arra számít, hogy a következő években is marad ez a helyzet, a gazdaság átalakulása, lassulása miatt a cégek túlélése nagyon kemény humán erőforrás döntéseket igényel. A tapasztalatokról szólva a HR Fest alapítója elmondta, hogy március-áprilisban nagyon keresték a megoldásokat a hazai hr-esek, de kiderült, hogy a magyar hr-es közösség összetartó, jól működött a jó gyakorlatok egymással történő megosztása.

A BrandMania stábjának Köcse Bálint, a Kincentric Magyarország cégvezetője többek között arról beszélt, hogy mennyire felértékelődtek a vezetői viselkedésben az empatikus képességek. Béres Eszter, a Mercedes-Benz Hungária Kft. HR vezetője pedig többek között azt emelte ki, hogy két tényező vált különösen fontossá, a jó kommunikáció, hogy megnyugtassák az embereket, illetve a Covid-specifikus kérdések kezelése.

Göltl Viktor, a WHC Kft. ügyvezetője, résztulajdonosa arra hívta fel a figyelmet, hogy bár megugrott a munkanélküliek száma, korántsincsenek könnyű helyzetben a cégek, ha toborzásra kerül a sor, ugyanis nem olyan minőségű emberek kerültek a munkaerőpiacra, akikre vállalatok számítottak és akiket felvennének. A BrandMania műsorában bemutatkozott a Joblink csapata is, akik egy olyan toborzó alkalmazást hoztak létre, amivel 33 százalékkal csökkenthető az erre a feladatra szánt adminisztrációs idő.

A műsor második felében az első félévben látványos felfutást produkáló hazai e-kereskedelmi piac került terítékre, a BrandMania stábja az E-commerce Hungary visegrádi konferenciáján járt. Az előző időszak eredményeiről, illetve az év második felében várható költésekről és piacra trendekről Nagy Sándor, az E-commerce Hungary elnöke mellett beszélt Várkonyi Balázs, az Extreme Digital-eMAG vezérigazgatója, Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója, Palocsay Géza, az Adevinta ügyvezető igazgatója. Hunyady Beatrix, az Euronics marketing vezetője, Tóth Veronika, az Auchan Magyarország stratégia és transzformáció igazgatója és Kanyó Roland, a DM Kft. marketing és PR menedzsere. Balázs Attila, a GLS Hungary Kft. értékesítési vezetője pedig arról számolt be, hogy a logisztikai szolgáltatók hogyan élték meg az elmúlt időszakot és milyen fejlesztéseket valósítottak meg.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti az RTL Klubon szombat délelőtt 10:40-től, vagy az RTL Moston ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...