Megújult az Indamédia csoport gasztroportálja, a Sóbors, a médium friss és modern arculattal, új lehetőségekkel várja olvasóit és a hirdetőket. A 2018-ban indult oldalt naponta átlagosan 27 000 belföldi olvasó látogatja.
A dizájnváltás mellett több újdonsággal is jelentkezik a szájt, melyek célja, hogy minden értelemben az olvasót helyezze a középpontba. Az egyik ilyen funkció például a receptek személyre szabása, amely praktikus kialakításával, a mennyiségek egyedi beállításával a felhasználói élményt növeli.
„A Sóbors tartalmi koncepciója az egyéves, májusi születésnapra elég jól kialakult. Nagyon színes a tartalom, a hagyományos receptektől kezdve a konyhatechnológiai trükkökön át a tudatos, mentes ételekig sok mindent felölel. A minőségi tartalomhoz pedig modern, letisztult dizájn dukál. Zsédely Teri, a Femina Média grafikusa csodaszép oldalt álmodott meg nekünk, így átláthatóbb, könnyebben kereshető a tartalom. Az oldal fejlesztését pedig Fejér Roxanne, a Femina Média vezető fejlesztője az Indamedia csoport fejlesztőcégével, a TMK Megoldásszállító Kft.-vel közösen végezte, és számtalan kényelmi funkciót építettek be az oldalba. A kiadvány magas elérésének köszönhetően időszerűvé vált, hogy a Sóbors is ugyanazokat a hirdetéseket tudja kiszolgálni, mint a női portfólió többi kiadványa, így ez is egységesítésre került. A hirdetők eddig is szerették az oldalt, bízom benne, hogy a megújult környezetben még szívesebben látják majd a megjelenéseiket.” – mondta Fehér Ági, a Sóbors főszerkesztője.
A Sóbors olvasói örömüket lelik a főzésben, és keresik a hiteles tapasztalatokat. Fontos számukra az egészséges életmód, szívesen próbálnak ki új dolgokat, szeretnek recepteket böngészni, és erre szívesen használják a közösségi médiát. Az olvasók 31%-a AB státuszú olvasó, nagy vásárlóerővel bírnak, ugyanakkor tudatosan vásárolnak.