- Hirdetés -

Megújult a Mobilfox

|

Teljes változáson ment keresztül az idén hatéves Mobilfox, amelynek keretében átalakult a márka kommunikációja és megújult a termékpalettája. Az új arculat és a vállalat teljes külső megjelenése a bátorságról és az önmegvalósításról fog szólni ezután. Ez az a két érték, amely már alapításától kezdve jellemzi a Mobilfox életét, és amely mostantól az arculatban is tükröződni fog. A Mobilfox célja mindezzel az, hogy arra ösztönözze a fiatalokat, hogy legyenek bátrak, álljanak ki önmagukért, és merjék kifejezni magukat.

Az izgalmas kalandokhoz és bátor döntésekhez a Mobilfox egyedi, akár személyre szabható, strapabíró telefontokjai remek kiegészítők lehetnek. Ezek használatával ugyanis a telefonunk az izgalmas kalandok során is biztonságban lesz. Ehhez pedig rengeteg választási lehetőség áll rendelkezésre. A Mobilfox ugyanis hisz az egyediségben, így arra bátorít mindenkit, hogy személyre szabható tokokkal mutassák meg saját stílusukat.

A vállalatot a tulajdonos, Diller Kevin 16 éves korában alapította, azóta pedig a Mobilfox töretlen lendülettel növekszik. A kezdetben a nagymama fiókjában és egy vidéki pop-op üzletben fellelhető telefontokokat ma már a világ 17 országában használják. A márka gyors növekedése, és az ehhez szükséges bátorság továbbra is teljesen átszövi a vállalat életét, és azokét is, akik használják a termékeiket.

Az elmúlt hat év hatalmas fejlődésében tehát idén sincs megállás. A mostani megújulás keretében a vállalat tíz új terméket dobott a piacra, amelyeket egytől egyig a vásárlók igényei ihlettek. A Mobilfox ráadásul bemutatta az új top termékét, a Full-Shock 3.0-t. Ez a korábbi Full-Shock továbbfejlesztett változata, amely az előző modellhez képest még nagyobb biztonságot kínál.

A Full-Shock 3.0 ugyanúgy 3,5 fél méter magasságig ütésálló, mint az elődje. A továbbfejlesztett banánforma, azaz a megemelt élek azonban gondoskodnak a még nagyobb biztonságról. A hátlap belseje microdot mintázattal van ellátva, ami még tovább növeli a tok ellenállóságát és tartását, valamint megakadályozza a telefon és a hátlap összetapadása által kialakuló vizes hatást. A Fullshock 3.0 hátlapja extra karcálló akrilból készült, amely biztosítja a rá nyomtatott minta tartósságát, a továbbfejlesztett keret pedig a kellemes tapintásról gondoskodik.

Emellett az ügyfelek kérését meghallgatva a Mobilfox kínálatában az átlátszó tokok is megtalálhatóak. Az iPhone használók pedig az új MagSafe funkciót is élvezhetik. A hátlap részeként ez biztosítja, hogy a készülék mindig tökéletes pozícióban érintkezzen a vezeték nélküli töltés során, ráadásul gyorsabb töltést is tesz lehetővé az egyszerű wireless technológiához képest.

Ha pedig megújulás, akkor a Mobilfox ezt is teljes gőzzel teszi. Az extravagáns kollekció mellett a termékpaletta is frissül, az új színek garantáltan feldobják a hétköznapokat és a kalandos hétvégéket. A merész színekben pompázó Cross Body kiegészítők és Lazy Strap pántok pedig gondoskodnak arról, hogy a fesztiválszezon alatt se aggódj a telefonod miatt.

A felnőtté vált cég a kommunikáción is változtat, hiszen mostantól egy globális Instagram oldalon kommunikál, hogy egy igazi Mobilfox közösséget építsen. Ezzel együtt egy teljesen megújult weboldalt is elindítottak.

Az új arculat és termékek jelenleg Magyarországon kívül 16 európai országban érhetőek el. A Mobilfox ugyanis folyamatosan növekszik. Idén eddig 6 új országban, Litvániában, Lettország, Észtország, Németországban, Spanyolországban és Portugáliában jelent meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...

A TikTokon és a YouTube-on tobzódnak a tinédzserek

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...