A hobbilapok között piacvezető, immár 24 éves Praktika magazin áprilisi száma megújult címlappal és új belső szerkezettel, rovatokkal jelenik meg.
A koronavírus járvány megváltoztatta a médiafogyasztási szokásokat: a Praktika magazin teljes megújulással reagál az új helyzetre, ezért megújult tartalommal, friss arculattal jelentkezik.
„Az otthon maradó időszakban tovább nőtt a DIY, a kézzel készült lakásdekorációk, játékok, kiegészítők hódítása. A kézműves kikapcsolódás felértékelődött, egyre népszerűbbek a valóban elkészíthető barkács ötletek.
Továbbra is fontosak a felhasználók számára a pontos, követhető leírások is, amelyek online nem elérhetőek. Olvasóink körében egyre nagyobb az igény arra, hogy a kézműves tartalom mellett szórakoztató, edukáló írásokkal is jelentkezzünk. Hirdetői oldalról pedig egyre több megkeresés érkezett a lap felé amiatt, hogy női, szépségápolási anyagoknak is adjon helyet a magazin. Mindezek tették szükségessé, hogy a Praktika magazin új tartalommal, rovatstruktúrával, layouttal jelentkezzen.” –mondta Palcsek Zsuzsa, az IQ Press Kft. home-dekor-DIY portfólió vezetője.
A tartalom fókuszában továbbra is a kézművesség, a saját kezű alkotás, az ezzel járó sikerélmény és öröm áll, ugyanakkor a magazin dinamikájának fenntartása érdekében új rovatok is bevezetésre kerültek, mint például: Otthon dekor (nem csak szépítés, felújítás is: fal- és bútorfestés) – Beauty bazár – Öko bazár – Vendégalkotó iparművész – Technika: új szakmai fortélyok bemutatása – Kihívás rovat (mit alkotsz három szó hallatán?)
A Praktika magazin továbbra is havonta jelenik meg, változatlan méretben, terjedelemben és áron.
A kiadó célja a megújulással, hogy tovább növelje a magazin népszerűségét olvasói körében, hosszú távon stabilizálja pozícióját és a megújult, letisztult, harmóniát árasztó tartalommal a megváltozott tartalomfogyasztási szokásokra reagáljon.