- Hirdetés -

Megújult a Tesco állásportálja

|

- Hirdetés -

Utazásra invitálja a látogatókat a Tesco megújult karrierportálja, amely az állásajánlatok mellett a csapatmunkára és a munkahelyi kultúrára fókuszál, közvetlen hangon szólítva meg az érdeklődőket. A nyitott pozíciók szerves részét képezik az oldalnak, ugyanakkor a vállalat fontosnak tartja, hogy a potenciális jelentkezőknek hitelesen bemutassa, milyen érzés, miért jó a Tescónál dolgozni. Az áruházlánc speciális képzési programok keretében április 25-ig várja a központi részlegen elhelyezkedni kívánó frissdiplomásokat, valamint a bolti és raktári csapatok vezetésére termett fiatalokat.

Megújította karrierportálját a Tesco, amely nagy hangsúlyt helyez a sokszínű és befogadó vállalati kultúra bemutatására. Az oldal a látogatót végigvezeti a Tesco világának minden aspektusán, személyes hangvételt adva a cégtörténetnek és a vállalati értékeknek. „Az a célunk az új oldallal, hogy úgy mutassuk be a Tescót, ahogy mi, itt dolgozók nap mint nap látjuk, tapasztaljuk. Szeretnénk, ha a leendő munkatársaink ebbe az életérzésbe már a jelentkezés előtt bele tudnának kóstolni, hogy reális képet kapjanak a hivatalos számok és szövegek mögött lévő működésről és közösségről. Erre pedig kollégáink a legalkalmasabbak, így az ő arcukkal és az ő történeteiken, példáikon keresztül mutatjuk meg, mit jelent számunkra a gyakorlatban például az együttműködés, a bizalom, a rugalmasság, a munka-magánélet egyensúlya, a sokszínűség vagy a nyitott, újító gondolkodás. Remélhetőleg ezzel is inspirálni tudjuk a potenciális új munkavállalókat” – mondta Szigeti Barbara, a Tesco-Global Zrt. HR-vezetője.

A főoldalon a látogató ki tudja választani, hogy milyen területen szeretne elhelyezkedni: áruházban, a központi irodában, esetleg a disztribúcióban. Ezt követően már a konkrét állásajánlatok között tud böngészni, és földrajzilag vagy a szerződés típusa (rész- vagy teljes, valamint előre meghatározott munkaidő) szerint, illetve az irodai pozíciók esetében működési osztály alapján szűrni azokat. Majd jellemzően mindössze néhány adat megadásával, pár kattintással jelentkezhet is a kiválasztott állásra. Nincs szükség tehát többoldalas adatlap részletes kitöltésére. Ha pedig nem tudja eldönteni, hol kezdje a keresést, egy személyre szabott, rövid tesztet kitöltve kiderítheti, mennyire illeszkedik elképzeléseihez a Tesco, mint munkahely.

A Tesco hangulatba egy közös munkatársi videó ad betekintést, a kollégák pedig személyes történeteiket is elmesélik egy-egy kisfilmben a „Munkatársak” menüpontban. Van köztük, aki több mint húsz éve csatlakozott a vállalathoz, és több vezető pozícióban is kipróbálta magát. Van, akit a fix időbeosztás és a családbarát hozzáállás vagy éppen a stabil, kiszámítható munka vonzott a Tescóhoz. És olyan is akad, aki diákként vagy alacsonyabb beosztásban kezdte az áruházláncnál, a fejlődési lehetőségeknek köszönhetően pedig rövid idő alatt vezető lett belőle. Emellett a leendő csapattagok rövid, átfogó képet kaphatnak arról, hogy mit tesz az áruházlánc a kollégákért, a helyi közösségekért vagy éppen a rászorulókért, milyen egyedi fejlesztésekkel segíti a vásárlókat, és hogyan támogatja a munkatársak tanulását, illetve fejlesztését.

Befogadó munkahelyként a Tesco minden korosztálynak kínál munkalehetőséget, a legfiatalabbaknak pedig tehetséggondozási programot is nyújt, hogy bevezesse őket a munka világába. A vállalat idén április 25-ig várja minden olyan, a kiskereskedelem iránt érdeklődő fiatal pályakezdő jelentkezését, aki a Tescónál kezdené meg sikeres karrierútját. A frissen végzettek szeptemberben induló, 6-12 hónapos képzések során sajátíthatják el a szupermarket vagy expressz bolt vezetéséhez, illetve a disztribúciós csapat irányításához szükséges ismereteket, valamint megtanulhatják a központi irodai részlegek működésének támogatásához szükséges feladatokat, és a program elvégzése után nemzetközi környezetben dolgozhatnak, és valósíthatják meg egyéni karrierterveiket.

fotó: tesco.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...

Liptai Claudiával folytatódik a NőComment!

November 14-től az RTL II-n folytatódik a NőComment, a talkshow házigazdája Liptai Claudia lesz, és állandó szereplő lesz Hajós András. A vasárnap esténként jelentkező NőComment! vendégei beszélgetéseik során érintik az aktuális pletykákat, helyretesznek csúsztatásokat, kibeszélik...

Tényellenőrző oldalt indít a 444 kiadója az AFP-vel

Az Európai Bizottság támogatásával magyar nyelvű tényellenőrző oldalt indít a Magyar Jeti Zrt. a francia AFP hírügynökséggel együttműködve. Az oldalt önálló szerkesztőség látja majd el eredeti tartalommal, ezt főszerkesztőként Zöldi Blanka vezeti majd. Az Európai...

Kiadta az első PR Trendriportot az MPRSZ

A magyar PR és kommunikációs szakma jelenét és jövőjét részletesen elemző tanulmányt adott ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkat...

Magányossá tette a munkavállalókat a COVID

Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a világjárvány kezdete óta megváltozott a siker fogalma, 85 százalékuk szeretné,...

Lexussal érkeznek a Marvel szuperhősei

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. Már a partnerséget beharangozó IS és...

Új helyszínen tér vissza a Creative Mornings

A Magyarországon 2011-ben debütáló Creative Mornings rendezvénysorozat a pandémiás időszak miatt egy ideig szüneteltette havi kreatívipari előadásait, de 2021. október 29-én újult erővel és vadiúj helyszínen, az Irányi utcai Publicis House-ban tér vissza. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA