- Hirdetés -

Megújult az Euronics webáruháza

|

Növekedési stratégiája részeként új szolgáltatásokkal kibővített, kívül-belül megújuló webshoppal jelentkezik az Euronics Műszaki Áruházlánc. Az üzlethálózat online forgalma 2018 óta több mint a duplájára nőtt, a dinamikus fejlődéssel párhuzamosan pedig folyamatosan emelkedik a fogyasztók elvárása is az internetes vásárlással kapcsolatban: a mostani webmotor cserét egy komplex UX (user experience) kutatás és felhasználói tesztek sora előzte meg, melynek célja a külső és belső felhasználói élmény magasabb szintre emelése.

Az Euronics online bevételeinek részaránya a cég teljes értékesítéséhez viszonyítva több mint kétszeresére nőtt a 2018 és 2021 közötti időszakban. A GKI Digital legnagyobb forgalmú magyar webshopokat rangsoroló listáján pedig a vállalat négy év leforgása alatt a 12. helyről a 6. helyre lépett előre.

Jelentősen növekvő online forgalom

Az áruházlánc online megrendelésszáma az elmúlt 3 évben átlagosan mintegy 40 százalékkal nőtt évről évre. Az oldalnak több mint 2 millió látogatója volt a 2021-es márciusi boltzár idején, és az ebből fakadó online forgalom növekedése jócskán túlszárnyalta még a 2020 tavaszán, a pandémia miatti lezárások első heteiben tapasztalt eredményeket is. Egy-egy rendelésnél ekkor átlagosan 50 ezer forint körül költöttek a vásárlók.

„Egyértelművé vált, hogy a vállalati növekedés szempontjából elengedhetetlen az online értékesítési csatornánk további dinamikus fejlesztése. Célunk, hogy a webes konverzió az elkövetkezendő 2 év során felzárkózzon a nagy nemzetközi e-kereskedők szintjére. Emellett szeretnénk a jövőben még előkelőbb helyen végezni a legnagyobb forgalmú magyar webshopok listáján is” – mondta el Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezetője.

Optimális vásárlói élmény az online térben

A webshop megújításának munkálatai már a pandémiát megelőzően kezdetüket vették, a vírushelyzet a projekt fontosságát azonban többszörösen is megerősítette. Végül közel 2 évnyi fejlesztés után, január második felében elindult az új rendszer.

„Az új oldalon a legfrissebb vásárlói trendeknek megfelelően fogalmaztuk újra a keresési logikákat, gördülékenyebbé tettük a regisztrációt és a kosárfolyamatot is. Ugyanakkor a regisztráció nélküli vásárlást is zökkenőmentesé alakítottuk, és tovább pontosítottuk az egyedi termékajánlásokat is a webshopon. Az utóbbi évek dinamikus választékbővülésére reflektál az új kategóriafa, amely maximálisan áttekinthető; a kategóriák közötti navigációban pedig nagy hangsúlyt kaptak az edukatív tartalmak” – tette hozzá Fazekas Bálint.

A magas színvonalú felhasználói élmény biztosítása mellett hasonlóan fontos szempont volt egy olyan webshopmotor kiválasztása, amely az egyre intenzívebb megterhelést rugalmasan képes kezelni.

A webshop az áruházi értékesítésben is segít

Az omnichannel értékesítési környezetben megfelelően működő, felhasználóbarát webshop nem csupán az online, hanem az offline értékesítés növekedésének egyaránt feltétele, hiszen az üzletekben vásárlók döntő többsége is online tájékozódik a termékekről a vásárlást megelőzően: a releváns információforrások között az egyik legfontosabb a kereskedők webshopja.

Az Euronics jövőre vonatkozó tervei között szerepel a digitalizáció kiterjesztése a cég működésének más területeire is, mint a vállalat automatizált raktára, valamint az edukációs anyagok további digitalizálása és egy munkarend-tervező alkalmazás kidolgozása a munkavállalók számára.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...