Az Állami Számvevőszék péntek délután internetes oldalán nyilvánosságra, hogy mely sajtótermékek és kiadók regisztráltak és adták le árjegyzéküket a törvényi előírásnak megfelelően annak érdekében, hogy az országgyűlési választások előtt a pártok politikai hirdetéseit megjelentethessék. Összesen 427 sajtótermék kampányidőszakra vonatkozó hirdetési árjegyzékét hozták nyilvánosságra.
A jelentősebb nyomtatott portfólióval rendelkező kiadók közül a Central Médiacsoport, a Ringier Axel Springer és a Marquard Media is szerepel a felsorolásban, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks azonban nem. Az országos terjesztésű közéleti napilapok közül a Magyar Hírlap és a Népszava beszállnak a kampányba. A Simicska Lajos tulajdonában lévő Magyar Nemzet azonban kihagyja ezt a lehetőséget.
Az online felületek közül a meghatározó híroldalakon lesz lehetőségük a pártoknak reklám elhelyezésére, így az Index, a 24.hu, a hvg.hu és a 444.hu is regisztrált, illetve leadta árjegyzékét. Az Origo ugyanakkor nem szerepel a felsorolásban.
Az M-RTL, ahogyan azt korábban jelezték, szintén regisztrálta online felületeit is. A regisztrált sajtótermékek listáját itt, míg az elektronikus sajtóét itt érheti el.
Ahogyan arról korábban beszámoltunk a tévécsatornák közül a közmédia két csatornája, az M1 és a Duna TV kötelezően közli majd a pártok hirdetéseit. Eddig az RTL Klub és az ATV jelezte, hogy beszállnak a kampányba, a TV2 és a Hír TV azonban nem sugározza majd a pártok hirdetéseit.