Szabó Bélát, a DDB jelenlegi stratégiai és innovációs igazgatóját nevezték ki a Magyar Telekom új csoport kommunikációs igazgatójává. A szakember 2017. május 15-től tölti majd be ezt a szerepkört és irányítja a vállalat csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.
Szabó Béla pályafutása során ötvözte az ügynökségi márkaépítési és kommunikációs tudást az ügyfél oldalon szerzett speciális tapasztalatokkal. A szakember több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.
A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.
A Magyar Telekomhoz a DDB-ből csatlakozik, ahol Stratégiai és Innovációs Igazgatóként elsősorban az ügyfelek márkáinak és üzleti tevékenységének új területekre való bevezetése volt fő feladata.
Mint azt a napokban a Magyar Telekom bejelentette, Bánhegyi Zsófia, a Telekom jelenlegi csoport kommunikációs igazgatója a Magyar Turisztikai Ügynökség felkérésére Marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja pályáját 2017 áprilisától.