- Hirdetés -

Megvannak a PREXA idei nyertesei

|

Ünnepi díjátadón hirdette ki a PREXA (PR Excellence Awards Hungary) verseny nyerteseit a Magyar PR Szövetség. A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije 12 kategóriában 19 kampányt díjazott, a nemzetközi zsűri pedig egy arany, egy ezüst és egy bronz díjat osztott ki.

(Fotó: Magyar PR Szövetség)

Idén a storytelling és az issue management kategóriákban osztották ki a legtöbb díjat, ami azt mutatja, hogy az iparágban nagy hangsúly került a hatásos narratívákra és kommunikációs stratégiákra – írja közleményében a Magyar PR Szövetség. Az Év Ügynöksége díjat a Noguchi-nak ítélte a zsűri, a kategóriák feletti, összesített fődíjat pedig az ACG Pro nyerte el, „Bright Sky” nevet viselő kampányával.

Az év kiváló szakemberének kivételes teljesítménye és hivatástudata elismeréseként Romet-Balla Ágnest, az SOS Gyermekfalvak alapfejlesztési-értékesítési és kommunikációs igazgatóját választotta a zsűri. Az Utánpótlás díjat Mechiat Zina, az Uniomedia média igazgatója kapta.

„Minden korábbinál jobban megmozgatta a PR szakmát az idei PREXA: soha ennyi pályázat nem érkezett, az előzsűri népesebb és aktívabb volt, mint valaha, és a több mint 40, shortlist-re jutott pályamű élő bemutatója valóságos szakmai ünneppé változott. A pályázók aktivitásában, a pályázatok színvonalában, az előzsűri és a zsűri tagjainak kíváncsiságában és az értékelő beszélgetések minőségében egy ambiciózus, a saját értékteremtő erejében magabiztos szakma tükröződött” – mondta Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője, az MPRSZ alelnöke, a zsűri idei elnöke.

„Szövetségünk egyik legfontosabb célja, hogy jó szakmai gyakorlatok követésére ösztönözze iparágunk szereplőit. A PREXA is ehhez járul hozzá, az elő- és az élő zsűrizés is valódi versenyhelyzetet teremtett. Különösen büszke vagyok, hogy a nemzetközi kategória is egyre fontosabb – mert ez lehet az előszobája a külföldi elismeréseknek, illetve rajtuk keresztül tudjuk megmutatni a hazai szakmát egy nemzetközi közönségnek. " – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

Díjazottak:

 

Fődíj: Bright Sky

Pályázó: ACG Pro

Megbízó: Vodafone Magyarország Alapítvány

 

Év ügynöksége: Noguchi

Év PR-szakembere: Romet-Balla Ágnes

Utánpótlás Díj: Mechiat Zina

 

Nemzetközi kategória:

Arany:

Help Us Find You!

Pályázó: Lounge Group | Megbízó: Magyar Posta

Ezüst:

Cashfree zone

Pályázó: Uniomedia | Megbízó: Mastercard

Bronz:

Songs unite – Songwriters' Day 2022

Pályázó: Próbakő Kommunikáció | Megbízó: Artisjus – Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület

 

Storytelling kategória:

Ezüst:

A Király zarándoklat

Pályázó: RTL

Bronz:

T Phone LIVE! kincsvadászat

Pályázó: Uniomedia Communications | Megbízó: Aegon Magyarország

 

Általános hírnévmenedzsment kategória:

Arany:

Az agrárkarrier élményalapú repozicionálása a Z- és α-generáció körében

Pályázó: Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem

Issue management kategória

Bronz:

Együtt az utakon

Pályázó: Morpho | Megbízó: Suzuki

Mi a közös Debrecenben, Pannonhalmában és a Nespresso-ban: A kávézacc

Pályázó: Next9 Communications | Megbízó: Nestlé Hungária

 

PR vezérelt integrált kampány kategória:

Arany:

"Hogy fiad méltó legyen" - A kulturális emlékezet formálása A TIZENÖTÖDIK című musical PR-kommunikációs kampányán keresztül

Pályázó: Salt Communications Kft. | Megbízó: Madách Színház

Ezüst:

A dal összeköt – Dalszerzők Napja 2022

Pályázó: Próbakő Kommunikáció | Megbízó: Artisjus – Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület

 

Belső kommunikáció kategória:

Arany:

„Köszönjük, hogy kapcsol! – CIP program a DDC-nél”

Pályázó: FERLING Kft. | Megbízó: Duna-Dráva Cement Kft.

Ezüst:

Többgenerációs kollégákkal ünnepli az apák napját a Dreher Sörgyárak (átsorolva Belső kommunikáció kategóriából)

Pályázó: Noguch i| Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.

 

B2B kampány kategória:

Arany:

Bright Sky

Pályázó: ACG Pro | Megbízó: Vodafone Magyarország Alapítvány

Ezüst:

Fények és gépek – B2B vállalati hírnévépítés különleges rendezvényekkel

Pályázó: FERLING | Megbízó: Körber Hungária Gépgyártó Kft.

 

Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória:

Arany:

Legyen a színház mindenkié!

Pályázó: ACG Pro | Megbízó: Vodafone Magyarország

Ezüst:

Az emberi oldal

Pályázó: Noguchi | Megbízó: Profession.hu

 

Pro bono kategória:

Arany kapott:

Üres asztalok – Valentin-napi kampány

Pályázó: Wavemaker | Megbízó: Budapest Pride és Háttér Társaság

 

Kis költségvetésű (1 M Ft alatti) kategória:

Arany:

Én is CallCenteresként kezdtem

Pályázó: eSense Nyrt.

Bronz:

„A szex jó dolog – gyakorlati tanácsok: hogyan ne legyél nemibeteg!”

Pályázó: Vágyaim.hu

 

Építőipar, ingatlan kategória:

Ezüst:

Kontár térkép és Építőiparibizalmi Index 2022.

Pályázó: Mapei Kft.

 

Közigazgatás, kormányzati, állami intézményi kategória:

Bronz:

5 nap, 5 vers

Pályázó: Lounge Group | Megbízó: Szerencsejáték Zrt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...