- Hirdetés -

Megvannak az InnoMax Díj nyertesei

|

- Hirdetés -

Az Invitech InnoMax Díjának középpontjában ebben az évben a nonprofit szervezetek innovációs törekvéseinek felkarolása állt. Az infokommunikációs cég pályázatán többek között egy animációs lézerprojektor terve, egy kórházi szolgáltatásokat értékelő online felület, illetve egy egészséges, környezettudatos táplálkozást támogató alkalmazás is a győztesek közt volt.

A pályázatra szép számú nevezés érkezett a fenntarthatóság, az oktatás-nevelés, az egészségügy, valamint az esélyegyenlőség és felzárkóztatás témakörében. Az Invitech a szakmai konzultáción felül, természetesen anyagi támogatást is nyújt a nyerteseknek, van pályázó, aki egymillió forintos forráshoz jutott ötlete megvalósításához.

„Az innováció képessége mindenkié, mindenkiben benne rejlik, és mindenhol jelen van. Kis közösségek hétköznapjait teszi jobbá, éppúgy, ahogy nagy iparágakat is átalakít. Köszönöm, hogy az Invitech is támogatja az innováció ügyét, melyet az InnoMax Díjra évről évre beérkező pályázatok egyre magasabb minősége még hangsúlyosabbá tesz. Ahogy az idei pályázók, úgy a kormányzat részéről is fontosnak tartjuk, hogy valamennyi fejlesztés fenntartható módon valósuljon meg” – nyilatkozta a díjátadón dr. Solymár Károly Balázs infokommunikációért felelős helyettes államtitkár (ITM).

„Az infokommunikáció segítségével a nonprofit szervezetek is jobban tudnak fejlődni. Talán ennek is köszönhető, hogy egyre kreatívabb, technikai szempontból pedig egyre magasabb színvonalú pályázatok érkeznek. Ezek megvalósítása valós társadalmi igényeket elégít ki, és komoly értéket teremt. Mi ehhez kívánunk szakmai és anyagi támogatást nyújtani. Az idei pályáztatás tapasztalatait összegezve elmondhatjuk, hogy az InnoMax mára megtalálta igazi helyét, és a fontos társadalmi célokat kitűző civil szervezetek komoly lehetőségként tekintenek rá” – foglalta össze tapasztalatait Bőthe Csaba, az Invitech marketing és üzleti támogatások igazgatója.

Az idén is az Effekteam Egyesület (korábbi nevén Magyar Adományozói Fórum) szakmai együttműködésével szervezett pályázatra a legkülönbözőbb területekről érkeztek az innovatív ötletek. A zsűri 5 nyertest hirdetett ki. A Pro Ludovico Alapítvány a pécsi Ciszterci Rend Nagy Lajos Gimnáziuma tudományos, oktatási célú úgynevezett lézerbarlangjának bővítéséhez nyert támogatást, ahol a diákok és oktatók közös együttműködésében, saját ötleteik alapján valósul meg a példaértékű fejlesztés. A cél egy animációs lézerprojektor építése és programozásának kidolgozása. Ez a pályázat nyerte meg a közönségszavazást is, a beérkezett közel 5000 szavazat több mint egyharmadát megszerezve.

Az Emberség Erejével Alapítvány a MiEGYmás nevű társasjáték mobil verziójának tervével szintén a nyertes pályázatok között szerepelt. A projekt célja a társadalmi felelősségvállalást, a szolidaritást népszerűsítő és oktató társasjáték széleskörben való elterjesztése.

Az egészségügyi ellátás feltételeinek javítására, az ellátórendszer hatékonyságának és betegközpontúságának növelésére fókuszáló, ugyancsak díjazott Jobbulást Alapítvány egy olyan online felületet kíván létrehozni, ahol a betegek megoszthatják az egyes egészségügyi intézményekben szerzett tapasztalataikat, így segítve az érintettek hiteles tájékoztatását.

A Felelős Gasztrohős Alapítvány célja a környezettudatos étkezés minél szélesebb körben való megismertetése. A támogatással megvalósuló applikáción keresztül a vendéglátóhelyeket lehet értékelni, például a helyi alapanyagok használatának tudatossága szempontjából, de a köztéri ivókutakat is be lehet rajta jelölni egy térképen.

A Nem Adjuk Fel Szociális Szövetkezet az általa üzemeltetett, sérült felszolgálókat foglalkoztató éttermében kíván olyan infokommunikációs fejlesztést végrehajtani, amelynek segítségével az ott dolgozók munkája, így társadalmi integrációja könnyebbé válik.

A pályázatok elbírálásában dr. Solymár Károly Balázs helyettes államtitkár mellett részt vett Dr. Molnár Klára, az Effekteam Egyesület igazgatója; Chikán Attila, az ALTEO Group vezérigazgatója; Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója; valamint az Invitech képviseletében Bőthe Csaba marketing és üzleti támogatások igazgató, illetve Marton László vállalati és kormányzati főigazgató.

Az ünnepélyes díjátadón az Invitech bejelentette, hogy a Települési Önkormányzatok Országos Szövetségével együttműködésben, az InnoMax keretében „Okostelepülés” elnevezéssel új kategóriát indít kistelepülések részére. A díjjal és a velejáró támogatással az Invitech a korszerű megoldásokhoz kevésbé hozzáférő helyi lakosság digitális felzárkózását, a helyi közösségek felemelkedését kívánja elősegíteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA