- Hirdetés -

Megvannak az MTV jelöltjei

|

- Hirdetés -

Az MTV bejelentette a 2018-as Europe Music Awards jelöltjeit, miközben a hazai zenecsatorna oldalán elindult a szavazás, hogy ki legyen a díj legjobb magyar előadója. A nemzetközi díjátadó gálát élőben, magyar idő szerint november 4-én, 21 órakor szurkolhatják végig a televíziónézők a magyar MTV-n, de a vörös szőnyeges bejelentkezés már 20 órakor kezdetét veszi.

A magyar MTV oldalán már szavazhatnak a csatorna hazai rajongói arra, hogy ki legyen a díj 2018-as magyarországi nyertese. A Wellhello, a Halott Pénz, a Margeret Island, a Follow the flow és Caramel egyaránt esélyes az elismerésre. Szavazatát bárki leadhatja kedvencére október 4. és 29. között.

Nemzetközi fronton Camila Cabello hat kategóriában is a jelöltek között szerepel, Havana című gigaslágerével és Young Thug rapperrel az oldalán a “Legjobb dal” és a “Legjobb videó” díját is bezsebelheti idén, de esélyesként indul a “Legjobb előadó” kategóriában is, olyan sztárok mellett, mint Ariana Grande vagy Post Malone, akik öt-öt jelöléssel szorosan a fiatal énekesnő mögött indulnak a nem mindennapi elismerésekért. Drake és Dua Lipa egyaránt négy-négy jelöléssel csatlakozik a mezőnyhöz, csak úgy, mint Shawn Mendes, és, ami még szintén közös a három előadóban, hogy akár a “Legjobb hazai fellépés” díját is átvehetik.

A 2018-as MTV EMA-nek a spanyolországi Barakaldo városában található Bilbao Exhibition Centre ad otthont november 4-én vasárnap este kilenc órától. A díjátadót élőben közvetíti platformjain a zenecsatorna, így világszerte több mint 180 országban követhetik figyelemmel az eseményt az érdeklődők.

A nemzetközi veresenyben november 3-án éjfélig szavazhatnak a rajongók kedvencükre az mtvema.com oldalon.

Az MTV EMA 2018 Red Carpet élő közvetítése november 4-én 20 órától látható, míg a díjátadó 21 órakor veszi kezdetét a magyar MTV műsorán.

2018 MTV EMA JELÖLTJEI:

LEGJOBB ELŐADÓ

Ariana Grande

Camila Cabello

Drake

Dua Lipa

Post Malone

LEGJOBB VIDEÓ

Ariana Grande No tears left to cry

Camila Cabello Havana ft. Young Thug

Childish Gambino This Is America

Lil Dicky Freaky Friday ft. Chris Brown

The Carters APES**T

LEGJOBB DAL

Ariana Grande No tears left to cry

Bebe Rexha Meant To Be ft. Florida Georgia Line

Camila Cabello Havana ft. Young Thug

Drake God’s Plan

Post Malone Rockstar ft. 21 Savage

Legjobb POP

Ariana Grande

Camila Cabello

Dua Lipa

Hailee Steinfeld

Shawn Mendes

Legjobb FELTÖREKVŐ

Anne-Marie

Bazzi

Cardi B

Hayley Kiyoko

Jessie Reyez

LEGJOBB STÍLUS

Cardi B

Dua Lipa

Migos

Nicki Minaj

Post Malone

LEGJOBB HIP HOP

Drake

Eminem

Migos

Nicki Minaj

Travis Scott

LEGJOBB ÉLŐ

Ed Sheeran

Muse

P!nk

Shawn Mendes

The Carters

LEGJOBB ROCK

5 Seconds Of Summer

Foo Fighters

Imagine Dragons

Muse

U2

LEGJOBB ALTERNATÍV

Fall Out Boy

Panic! At The Disco

The 1975

Thirty Seconds To Mars

Twenty One Pilots

LEGJOBB ELEKTRONIKUS

Calvin Harris

David Guetta

Marshmello

Martin Garrix

The Chainsmokers

LEGNAGYOBB RAJONGÓTÁBOR

BTS

Camila Cabello

Selena Gomez

Shawn Mendes

Taylor Swift

LEGJOBB WORLD STAGE

Clean Bandit MTV Crashes Plymouth, Egyesült Királyság 2017

Charli XCX MTV Crashes Plymouth, Egyesült Királyság 2017

David Guetta Trafalgar Square, Egyesült Királyság 2017

Jason Derulo Isle of MTV Málta 2018

Post Malone Wireless Festival, Egyesült Királyság 2018

Migos Wireless Festival, Egyesült Királyság 2018

J Cole Wireless Festival, Egyesült Királyság 2018

Nick Jonas MTV Spotlight @ Hyperplay, Szingapúr 2018

Alessia Cara MTV Spotlight @ Hyperplay, Szingapúr 2018

LEGJOBB PUSH ELŐADÓ

PRETTYMUCH (2017 Október)

Why Don’t We (2017 November)

Grace VanderWaal (2017 December)

Bishop Briggs (2018 Január)

Superorganism (2018 Február)

Jessie Reyez (2018 Március)

Hayley Kiyoko (2018 Április)

Lil Xan (2018 Május)

Sigrid (2018 Június)

Chloe x Halle (2018 Július)

Bazzi (2018 Augusztus)

Jorja Smith (2018 Szeptember)

LEGJOBB HAZAI FELLÉPÉS

Ariana Grande

Camila Cabello

Cardi B

Imagine Dragons

Post Malone

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Változások az LG-nél

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az...

Gyengébb ünnepi szezonra számítanak az e-kereskedők

Megkezdődött az ünnepi vásárlási szezon, amely az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest bár visszaesést mutat, azonban lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára. A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító tagjai saját adataik és kutatásaik...

Idén is megrendezik a Portfolio Day-t

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a...

A sikeres influencer marketing titka

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint...

Nemzetközi kupává bővült a Telekom e-sport versenye

Az elmúlt év rendkívül sikeres hazai eseménye után idén Csehország, Szlovákia és Magyarország legjobbjai mérkőzhettek meg egymással Esport CUP powered by Telekom eseményén. A versenyzők League of Legendsben és Wild Riftben mérték össze erejüket,...

Újabb három évig dr. Molnár Kálmán az ÖRT elnöke

Az ÖRT 2022.évi Közgyűlése megerősítette a szervezet vezetését, így a következő három évben ismét dr. Molnár Kálmán az Unilever Jogi- és Vállalati Kapcsolati Igazgatója lesz az ÖRT elnöke, Mező László (Medicom) és Galavics András...

Idén sem a karácsonyfán spórolnak a magyarok

A kereskedők és szakmai szövetségek által előrejelzett idei 10-15 százalékos áremelkedés ellenére a vevők továbbra sem a fenyőfán terveznek spórolni. 41 százalék azok aránya, akik 10 ezer forintnál is magasabb összegből tervezik beszerezni a...

Nagyot nőtt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által...

Jelentős változások a Totalcarnál

Távozott a Totalcartól az autós portál főszerkesztőjének szeptemberben kinevezett Bittó Ákos, a lap tulajdonosa, az Indamedia Csoport azzal indokolta a döntést, hogy a kiadvány fejlesztése nem haladt az elvárt tempóban. Új lapigazgató és megbízott...

Új szakaszba lép a dezinformáció elleni küzdelem

Új szakasz kezdődik a hamis és félrevezető információk elleni küzdelemben Magyarországon, miután 2023 januárjától kibővített formában működik a Magyar Digitális Média Obszervatórium (HDMO - Hungarian Digital Media Observatory). A projekt első fázisában, 2021-es indulása...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Eredményesen zárult az utolsó hagyományos népszámlálás (x)

Befejeződött a 2022-es népszámlálás, amely az utolsó volt ebben a formában. Az eredmények jövőre lesznek ismertek, a beérkezett kérdőívekben szereplő információk a nemzeti adatvagyon részét képezik. (x) A 2022-es népszámlálás három szakaszból állt, és már...

Változások az LG-nél

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az...

Gyengébb ünnepi szezonra számítanak az e-kereskedők

Megkezdődött az ünnepi vásárlási szezon, amely az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest bár visszaesést mutat, azonban lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára. A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító tagjai saját adataik és kutatásaik...

Idén is megrendezik a Portfolio Day-t

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a...

A sikeres influencer marketing titka

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....