Átadták az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A fődíjat a Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. kapta, de elismerték a Magyar Telekomot és a Bosch Csoportot is.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben harmadik alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A cél az volt, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazzák, bemutassák és megismertetessék a szakmai közönséggel. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.
Az MPRSZ EB Tagozatának céljai között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztése a magyar munkáltatók körében. Ennek egyik fontos eleme az Employer Branding Award.
„Az idei pályázatok tartalma igazolja az általunk jelzett trendet: egyre több vállalat irányítja a fókuszt a bevonzásról a megtartásra. A megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, például az első munkanapnak, az onboardingnak, a rugalmas munkavégzési formák biztosításának, a belsős rendezvényeknek, a munkavállalói közösség tudatos építésének. Örvendetes tendencia, hogy a külső kommunikáció mellé felzárkózni látszik a belső kommunikáció is. A jelöltélmény is egyre inkább dominál, hiszen nem mindegy, hogy milyen érzésekkel érkezik egy jelölt az interjúra, milyen az interjúvezetés, és mik az első benyomások a céget illetően. Örömteli, hogy a pályaművek egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. A pályázatok száma megkétszereződött a tavalyi évhez képest, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését és a díj presztízsnövekedését” – mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.
A szakmai zsűri 8 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és kiválasztotta a tavalyi év legjobbjait.
A győztesek:
Fődíj (kategóriák feletti):
Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft.
Employer Branding Éves Stratégia kategória– Közepes vállalat:
Arany minősítés: Shoptec Kft.
Employer Branding Éves Stratégia kategória – Nagyvállalat:
Arany minősítés: BT ROC Kft.
Ezüst minősítés: Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
Bronz minősítés: Erste Bank Hungary Zrt.
Employer Branding Kampány kategória– Közepes vállalat:
Arany minősítés: Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft.
Ezüst minősítés: Continental Hungária Kft.
Bronz minősítés: ShiwaForce.com Zrt.
Employer Branding kampány kategória– Nagyvállalat:
Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt.
Ezüst minősítés: NI Hungary Kft.
Bronz minősítés: Bosch Csoport
Az Employer Branding Award 2018 kiírása ez év őszén várható.
Az idei zsűri tagjai voltak:
Bek-Balla László (Estre Bank Hungary Zrt.) – emberi erőforrás menedzsment vezető
Bene Nikoletta (SPAR) – marketingvezető,
Bocskai István (Takarékbank Zrt.) –kommunikációs vezető
Dr. Fodor Mónika (Continental Hungaria Kft.) – senior marketing és pr koordinátor
Gigler Anita (ROSSMANN Magyarország Kft.) – HR-vezető
György Gábor (Brand Excellence) – ügyvezető igazgató
Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Informatikai Kft.) – HR-vezető
Kádár Balázs – MPRSz Employer Branding Tagozat vezetője és elnökségi tag
Marton Klaudia (Groupama Biztosító Zrt.) – HR-igazgató
Szekeres Zita (DHL Supply Chain) – HR-igazgató
Túri Péter (Waberer’s International Nyrt.) – HR szakigazgató
Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) – HR és vállalati kommunikációs vezető