Ezek a legjobb webshopok

A nagyvállalati kategóriában a Decathlon, míg a kis- és közepes vállalatok között a Háda webshop lett az Év Internetes Kereskedője. Az Ecommerce Hungary (korábban SzEK.org), az eNET és az IVSZ szervezésében idén 11. alkalommal adták át a díjat. A kkv-k között a Petissimo és az Okosjáték lettek még dobogósok, míg a nagyvállalatok körében a Media Markt és a G’Roby szerezte meg a második és harmadik helyet.

 

Idén először a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők és a kategóriadíj jelölői a Next Wave Europe Kft., Testbirds Kft., GoodID és az eNET Kft. voltak – derül ki az Ecommerce Hungary közleményéből. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját a G’Roby webáruház, a Legjobb felhasználói élmény díjat a JátékNet.hu, a Leginnovatívabb kereskedő díjat a Decathlon, a Legjobb online kampány díját pedig a Bónusz Brigád vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját és a Legjobb felhasználói élmény díját is az Okosjáték webáruház vihette haza, a Leginnovatívabb kereskedő kategóriadíjat pedig a Kockashop vehette át.

 

özel 400 kis-, közép- és nagyvállalat szerepelt a jelöltek között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. 2017-ban rekordszámú közönségszavazat érkezett, 41.039-en érezték fontosnak a tavalyi 23.774-hez képest, hogy beszavazzák kedvenceiket a második fordulóba. Az Év Internetes Kereskedője Díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat.

 

A héten hozta nyilvánosságra az eNET a tavalyi hazai online kiskereskedelmi forgalomra vonatkozó adatokat, amelyek alapján a múlt évben 427 milliárd forintot hagytak a magyar fogyasztók a webshopokban. Ez 34 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest, és már a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom 5,2 százalékát adja az online csatorna.