- Hirdetés -

Mélyszegénységben élő gyermekeknek segített a dm

|

Idén kilencedik alkalommal rúgtak labdába a dm munkatársai és üzleti partnerei, hogy az egész napos eseménnyel támogassanak egy jó ügyet. A tornán való részvétellel a csapatok 5 millió forinttal támogatták az Anyaoltalmazó Alapítványt. A segítségnyújtás célja, hogy az anyaotthonban élő szülők képesek legyenek gyermekeik szükségleteinek kielégítésére, illetve a család önfenntartásának biztosítására, a gyerekek pedig leküzdhessék esélyegyenlőségi hátrányaikat.

A dm Jótékonysági Focitorna gondolata 2015-ben született meg. Az esemény az elmúlt évtizedben hagyománnyá nőte ki magát, így idén április 27-én már kilencedik alkalommal szólalt meg a sípszó, és mérkőztek meg egymással egy barátságos játéksorozat keretében a hazai kiskereskedelmi cégek munkatársai. A tornát évente, egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezik meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen a dm támogatási stratégiájába (egészségre nevelés és hátrányos helyzetű családok, gyermekek támogatása). Minden évben más szervezet kapja a támogatást.

Az idei évben a tornát az Anyaoltalmazó Alapítvány javára rendezte meg a drogéria. A Családok Átmeneti Otthonaiban mélyszegénységben élő vagy krízishelyzetben levő családok élnek. „Megfigyeltük, hogy egyre több a különböző kognitív vagy egyéb egészségügyi és szociokulturális hátrányból eredő probléma, így a sajátos nevelési igény is. Szükség van az ő megsegítésükre, mivel teljesítményük alacsonyabb hasonló korú társaiknál. A problémák kezelése csak közös gondolkodással, új módszerek alkalmazásával, a szakemberek együttműködésével lehetséges. A támogatásból játékos készségfejlesztés és szociális kompetenciafejlesztés feltételeinek, korszerű eszközökkel történő megteremtését szeretnénk biztosítani. Így az élményalapú programok és tematikus foglalkozások révén lehetőség nyílik arra, hogy a hátrányokkal küzdő gyermekek is kibontakoztathassák képességeiket. A fejlesztések átfogó célja, hogy a szegregált környezetben élő hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatásához, fejlesztéséhez hozzájáruljanak.” – mesélt a jelenlévőknek a támogatás felhasználásáról Haraszti István az alapítvány titkára.

A tornát Görgey András a dm ügyvezetője és Kanyó Roland a dm marketin és PR vezetője nyitották meg, akik maguk is játszottak a focitornán dm-es színekben. „Örömmel látjuk, hogy az évről évre visszatérő csapatok mellett minden évben újabb üzleti partnereink állnak kezdeményezésünk mellé, és mérkőznek meg a kupáért. Az elmúlt évek alatt már több mint harminc partnerünk érezte úgy, hogy azonosulni tud a támogatott célunkkal, és pályára lép a dm Jótékonysági Focitornán.”- emlékezett vissza Kanyó Roland.

A mérkőzések mellett változatos gyerekprogramokkal szórakoztatta a drogéria a legkisebb szurkolókat, de természetesen a felnőtt látogatókra is gondoltak. Őket a dm szépségbusza és a Nicoflex és a Maratonman masszőrei várták. Az Anyaoltalmazó Alapítvány munkatársai anyák napi kézműves foglalkozásokkal és ügyességi játékokkal adtak ízelítőt azokból a készségfejlesztő foglalkozásokból, amire a vállalatok által nyújtott támogatást fordítják majd.

A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a dm-et idén is három csapat képviselte a tornán. Az eseményről készült videós összefoglaló elérhető a dm hivatalos YouTube csatornáján az alábbi linkre kattintva: IX. dm Jótékonysági Focitorna 2024 - YouTube

A tornán résztvevő csapatok, és támogatók:

dm Központ, dm Raktár, dm Hobby, Star Network Kft., Mediátor, Stada Hungary Kft., Mediline Kft., törökbálinti Arëna, Sofidel Hungary Kft., Haleon Hungary Kft., Primőr Cosmetic Kft., Nestlé Hungária Kft., Henkel Magyarország Kft., JuvaPharma Kft, Prime Rate Kft., Colgate-Palmolive Kft. A tornát támogatták: Coty Hungary Kft, Unilever Magyarország Kft., Procter & Gamble Magyarország Kft., Maratonman, We are the agency

A tornát a címvédő Nestlé Hungária Kft. csapata nyerte, a döntőt a dm Raktár csapatával vívták, akik három év után ismét hazavihették az ezüst kupát. A dobogó harmadik fokára a tornának helyszínt adó törökbálinti ARËNA csapata állhatott fel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...