A fiatalabb célcsoportoknál a Reszkessetek betörők első része volt a múlt hét legnézettebb műsora, de a teljes lakosságnál ketten is megelőzték a filmet. A TV2 karácsony hetében sem engedte ki kezéből a vezetést.
A mögöttünk álló – 51. – héten is folytatódott a TV2 jó szériája. Nyertek teljes napon és főműsoridőben, a 18-49, a 18-59 évesek és a teljes lakosság körében is. Sőt, nem volt olyan nap, amikor ne a TV2 produkálta volna a legmagasabb közönségarányt. Az RTL-nek legjobban fekvő felosztásokban, azaz a főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 3,6 százalékpont, illetve főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 4,1 százalékpont volt a TV2 előnye.
A komplett csatornacsaládokat nézve is a TV2 Csoport dominanciája jellemezte a hetet. A két piacvezető között a legkisebb különbséget főműsoridőben és a 18-59 éveseknél mérték, itt a TV2 Csoport 28 százalékos, az RTL Magyarország 22,3 százalékos heti share-t ért el. A legnagyobb differencia pedig teljes napon és a teljes lakosságnál volt: a TV2 Csoport 26,5 százalékot, az RTL Magyarország 15,6 százalékot hozott, azaz 10,9 százalékpontot tett ki a különbség.
A többi szereplőt érintő legjelentősebb változásnak az számított, hogy a labdarúgó vébé és egyéb nagyobb sportesemény nélkül az MTVA share-je jelentősen csökkent. A 18-49 éveseknél az AMC Networks és a Paramount is a közmédia előtt végzett, az Antenna Grouppal meg nagyjából egy szinten voltak.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 15 | 17,2 | 15,2 |
RTL | 11,4 | 11,3 | 11,1 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11 | 12,9 | 11,3 |
RTL | 6,9 | 6,7 | 6,7 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 25,6 | 26,5 | 25,3 |
RTL Magyarország | 17,6 | 15,6 | 17,4 |
AMC Networks | 6,3 | 5,8 | 6,5 |
MTVA | 4,9 | 8,9 | 3,9 |
Paramount Global | 4,2 | 3,7 | 4,8 |
Network4 | 4,2 | 4,4 | 3,3 |
Antenna Entertainment Group | 3,8 | 3,1 | 3,8 |
Warner Bros.Discovery | 2,4 | 3,0 | 2,3 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,3% / 14,8% (15,4% / 15,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,7% (13,5% / 13,4%)
Farm VIP – 18,1% / 17,8% (17,9% / 18%)
Szerencsekerék – 14,4% / 14,6% (14,9% / 15,6%)
RTL
Híradó – 16,8% / 14,7% (16,3% / 13,6%)
Fókusz – 11,7% / 11,8% (12,5% / 12,2%)
A Konyhafőnök VIP – 10,5% / 11,1% (9,7% / 10,1%)
Nagy újdonságokat a hétköznapok nem hoztak. A TV2-n a Farm VIP továbbra is kiugróan erősnek számított, a Szerencsekerék ugyan egy kicsivel a TV2 főműsoridős átlaga alatti közönségarányt ért el, de ezzel is verték a Konyhafőnök VIP-t. Utóbbinál az utolsó hetében is csak egy minimális növekedést lehetett látni, amit döntően az évadzáró adásnak köszönhettek (13,1 százalékot a 18-49 éveseknél).
December 24-re a TV2 a Reszkessetek betörőkkel, az RTL pedig A mi kis falunk karácsonyi kiadásával készült. A 18-49 éveseknél előbbi 23,7 százalékos share-t, utóbbi 15,6 százalékos közönségarányt hozott (nem teljesen azonos műsorsávban). Karácsony első napjának estéjén a TV2-n a Múlt karácsony című film 9 százalékos, a Reszkessetek betörők 2. 19,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél. Az RTL-en sugárzott Nagykarácsony című film 10,2 százalékot, a Rossz anyák karácsonya pedig 6,4 százalékot produkált.
A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Reszkessetek betörők bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának, 377 ezer és 444 ezer nézővel. Érdekes módon a teljes lakosságnál a harmadik helyre szorult a film, mert előttük végzett a Farm VIP keddi adása (907 ezer néző) és a hétfő esti Tények (780 ezer néző). A Reszkessetek betörők a teljes lakosságnál 696 ezer nézőt vonzott.
Az RTL legnézettebbje a 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt: ez 243 ezer és 379 ezer nézőt jelentett. Ugyanakkor a teljes lakosságnál náluk is másként néz ki a toplista, hiszen a hétfői Híradó több – 695 ezer – nézőt ültetett a képernyők elé, mint A mi kis falunk, amire 639 ezren voltak kíváncsiak.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
RESZKESSETEK BETÖRŐK! | TV2 | 444 494 | 20,2 |
FARM VIP | TV2 | 407 436 | 19,4 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 379 575 | 17,1 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. | TV2 | 368 490 | 16,8 |
HÍRADÓ | RTL | 303 011 | 18,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 297 557 | 15,7 |
TÉNYEK | TV2 | 282 267 | 15,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 255 288 | 14,1 |
FÓKUSZ | RTL | 239 219 | 12,8 |
A KONYHAFŐNÖK VIP | RTL | 235 683 | 11,6 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FARM VIP | TV2 | 907 169 | 22,1 |
TÉNYEK | TV2 | 780 000 | 21,8 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK! | TV2 | 696 946 | 17,8 |
HÍRADÓ | RTL | 695 464 | 19,5 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 659 924 | 19,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 656 652 | 17,1 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 639 637 | 15,2 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. | TV2 | 622 539 | 15,6 |
A KONYHAFŐNÖK VIP | RTL | 475 482 | 12,2 |
FÓKUSZ PLUSZ | RTL | 462 426 | 12,4 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
RESZKESSETEK BETÖRŐK! | TV2 | 377 055 | 23,7 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. | TV2 | 307 120 | 19,5 |
FARM VIP | TV2 | 291 846 | 20,4 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 243 200 | 15,6 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 220 171 | 16,3 |
TÉNYEK | TV2 | 197 656 | 15,6 |
A KONYHAFŐNÖK VIP | RTL | 182 467 | 13,1 |
HÍRADÓ | RTL | 180 164 | 16,5 |
FÓKUSZ | RTL | 174 108 | 14,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 169 449 | 13,7 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás