- Hirdetés -

Mennyien nézték a Reszkessetek betörőket?

|

- Hirdetés -

A fiatalabb célcsoportoknál a Reszkessetek betörők első része volt a múlt hét legnézettebb műsora, de a teljes lakosságnál ketten is megelőzték a filmet. A TV2 karácsony hetében sem engedte ki kezéből a vezetést.

A mögöttünk álló – 51. – héten is folytatódott a TV2 jó szériája. Nyertek teljes napon és főműsoridőben, a 18-49, a 18-59 évesek és a teljes lakosság körében is. Sőt, nem volt olyan nap, amikor ne a TV2 produkálta volna a legmagasabb közönségarányt. Az RTL-nek legjobban fekvő felosztásokban, azaz a főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 3,6 százalékpont, illetve főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 4,1 százalékpont volt a TV2 előnye.

A komplett csatornacsaládokat nézve is a TV2 Csoport dominanciája jellemezte a hetet. A két piacvezető között a legkisebb különbséget főműsoridőben és a 18-59 éveseknél mérték, itt a TV2 Csoport 28 százalékos, az RTL Magyarország 22,3 százalékos heti share-t ért el. A legnagyobb differencia pedig teljes napon és a teljes lakosságnál volt: a TV2 Csoport 26,5 százalékot, az RTL Magyarország 15,6 százalékot hozott, azaz 10,9 százalékpontot tett ki a különbség.

A többi szereplőt érintő legjelentősebb változásnak az számított, hogy a labdarúgó vébé és egyéb nagyobb sportesemény nélkül az MTVA share-je jelentősen csökkent. A 18-49 éveseknél az AMC Networks és a Paramount is a közmédia előtt végzett, az Antenna Grouppal meg nagyjából egy szinten voltak.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15 17,2 15,2
RTL 11,4 11,3 11,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 12,9 11,3
RTL 6,9 6,7 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,6 26,5 25,3
RTL Magyarország 17,6 15,6 17,4
AMC Networks 6,3 5,8 6,5
MTVA 4,9 8,9 3,9
Paramount Global 4,2 3,7 4,8
Network4 4,2 4,4 3,3
Antenna Entertainment Group 3,8 3,1 3,8
Warner Bros.Discovery 2,4 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,3% / 14,8% (15,4% / 15,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,7% (13,5% / 13,4%)
Farm VIP – 18,1% / 17,8% (17,9% / 18%)
Szerencsekerék – 14,4% / 14,6% (14,9% / 15,6%)

RTL
Híradó – 16,8% / 14,7% (16,3% / 13,6%)
Fókusz – 11,7% / 11,8% (12,5% / 12,2%)
A Konyhafőnök VIP – 10,5% / 11,1% (9,7% / 10,1%)

Nagy újdonságokat a hétköznapok nem hoztak. A TV2-n a Farm VIP továbbra is kiugróan erősnek számított, a Szerencsekerék ugyan egy kicsivel a TV2 főműsoridős átlaga alatti közönségarányt ért el, de ezzel is verték a Konyhafőnök VIP-t. Utóbbinál az utolsó hetében is csak egy minimális növekedést lehetett látni, amit döntően az évadzáró adásnak köszönhettek (13,1 százalékot a 18-49 éveseknél).

December 24-re a TV2 a Reszkessetek betörőkkel, az RTL pedig A mi kis falunk karácsonyi kiadásával készült. A 18-49 éveseknél előbbi 23,7 százalékos share-t, utóbbi 15,6 százalékos közönségarányt hozott (nem teljesen azonos műsorsávban). Karácsony első napjának estéjén a TV2-n a Múlt karácsony című film 9 százalékos, a Reszkessetek betörők 2. 19,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél. Az RTL-en sugárzott Nagykarácsony című film 10,2 százalékot, a Rossz anyák karácsonya pedig 6,4 százalékot produkált.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Reszkessetek betörők bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának, 377 ezer és 444 ezer nézővel. Érdekes módon a teljes lakosságnál a harmadik helyre szorult a film, mert előttük végzett a Farm VIP keddi adása (907 ezer néző) és a hétfő esti Tények (780 ezer néző). A Reszkessetek betörők a teljes lakosságnál 696 ezer nézőt vonzott.

Az RTL legnézettebbje a 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt: ez 243 ezer és 379 ezer nézőt jelentett. Ugyanakkor a teljes lakosságnál náluk is másként néz ki a toplista, hiszen a hétfői Híradó több – 695 ezer – nézőt ültetett a képernyők elé, mint A mi kis falunk, amire 639 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 444 494 20,2
FARM VIP TV2 407 436 19,4
A MI KIS FALUNK RTL 379 575 17,1
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 368 490 16,8
HÍRADÓ RTL 303 011 18,3
SZERENCSEKERÉK TV2 297 557 15,7
TÉNYEK TV2 282 267 15,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 255 288 14,1
FÓKUSZ RTL 239 219 12,8
A KONYHAFŐNÖK VIP RTL 235 683 11,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
FARM VIP TV2 907 169 22,1
TÉNYEK TV2 780 000 21,8
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 696 946 17,8
HÍRADÓ RTL 695 464 19,5
SZERENCSEKERÉK TV2 659 924 19,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 656 652 17,1
A MI KIS FALUNK RTL 639 637 15,2
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 622 539 15,6
A KONYHAFŐNÖK VIP RTL 475 482 12,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 462 426 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 377 055 23,7
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 307 120 19,5
FARM VIP TV2 291 846 20,4
A MI KIS FALUNK RTL 243 200 15,6
SZERENCSEKERÉK TV2 220 171 16,3
TÉNYEK TV2 197 656 15,6
A KONYHAFŐNÖK VIP RTL 182 467 13,1
HÍRADÓ RTL 180 164 16,5
FÓKUSZ RTL 174 108 14,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 169 449 13,7

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...

Mentorprogrammal segítik a magyar e-kereskedőket

Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....