- Hirdetés -

Mesékkel köszöni meg az adományokat az eMAG

|

- Hirdetés -

2020 januárjában kezdte meg közös adománygyűjtő kampányát a Mosoly Alapítvány és a hazai e-kereskedelem vezető szereplője, az eMAG, a kezdeményezés keretében 25 millió forint gyűlt össze, melyet a súlyos vagy tartósan beteg gyermekek pszichés támogatására fordít az Alapítvány. A karácsony közeledtével az eMAG egy tíz népmesét tartalmazó hangoskönyvvel szeretné megköszönni az adományokat, a „gyógyító” mesékhez Szinetár Dóra és Lengyel Tamás kölcsönözték a hangjukat.

Évente közel kétmillió vásárló fordul meg a legnagyobb hazai webáruház, az eMAG platformján. Idén februárban döntött úgy a cég, hogy nemcsak vásárlásra ad lehetőséget a weboldalán, hanem egy társadalmi kezdeményezést is bemutat és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy adományaikkal segítsék a kiválasztott alapítvány munkáját. „Hatalmas felelősség, hogy több százezer háztartásba juthatunk el a platformunkon keresztül. Ezzel a felelősséggel szerettünk volna élni, amikor megkértük a vásárlóinkat, hogy akár pár száz forinttal, de járuljanak hozzá a Mosoly Alapítvány tevékenységéhez, amikor a kosárba beleteszik a termékeket” – fogalmazta meg a kezdeményezés lényegét Várkonyi Balázs, az eMAG ügyvezetője.

A Mosoly Alapítvány már 24 éve segíti a súlyosan vagy tartósan beteg gyerekek gyógyulását, ez alatt az idő alatt közel 15 ezer családnak nyújtottak pszichés támogatást. Terápiás szakemberekkel segítik a gyerekek félelmeinek, szorongásainak oldását a legnagyobb krízisben. A szakmai munka középpontjában a képzőművészet-, a zeneterápia, a gyermekdráma és a meseterápia áll. A beteg gyerekek – a mesehős útját járva – saját kezükbe veszik a sorsuk irányítását, döntenek, cselekednek és a legfélelmetesebb ellenféllel is felveszik a küzdelmet. „Bízunk benne, hogy az az erő, amit önmagukban felfedeznek a gyerekek meseterápiás foglalkozásainkon, az nemcsak a kezelés rögös útján, hanem hosszútávon is elkíséri őket. És hiszünk abban, az út végére megerősödve, és a mesehősökhöz hasonlóan „hétszerte szebben, mint annak előtte” térnek majd vissza a hétköznapokba” – foglalta össze a terápia célját Adorján Katalin, az Alapítvány vezetője.

Az eMAG kísérletként hívta életre a kezdeményezést, semmilyen népszerűsítő vagy figyelemfelhívó kampány nem előzte meg és nem kísérte az adományozási lehetőséget. Ezért is kiemelkedő az az eredmény, amit az eMAG vásárlóinak sikerült elérni: november közepéig 25 millió, decemberre, a felvételeket követően már közel 30 millió forint gyűlt össze a kosárba bedobott adományoknak köszönhetően. Ebből csak a novemberi e-kereskedelmi csúcsidőszak során több mint 7 millió forint került a kalapba. Az egynapos Black Friday-en közel ezer ember járult hozzá a Mosoly Alapítvány idei működéséhez. A koronavírus sok alapítvány és civil szervezet életben maradását veszélyeztette. Várkonyi Balázs kiemelte: „Ebben az időszakban különlegesen fontos, hogy zavartalanul végezhesse szakmai munkáját az Alapítvány, ennek megvalósulását segítették az adományok, ezt szeretnénk most a mesékkel megköszönni az eMAG vásárlóinak”. A tíz meséből álló hangoskönyvben található magyar, német és tunguz népmese is. Szinetár Dóra és Lengyel Tamás egyaránt öt-öt történethez kölcsönözték a hangjukat. A hangoskönyv egyben karácsonyi és köszönő ajándék is az eddigi és az ezután érkező adományokért: december 14-től ingyenesen elérhető az eMAG oldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...