- Hirdetés -

Mesterséges intelligenciával erősít a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

A HMD Global bejelentette legújabb készülékét, a Nokia 2.3-at. A funkciógazdag, mesterséges intelligenciával támogatott kamera segít a legjobb képek elkészítésében, a 6,2 hüvelykes HD+ kijelző és a kétnapos akkumulátor üzemidő pedig a hosszantartó szórakozást garantálja. A Nokia 2.3 készen áll az Android 10 érkezésére, emellett garantált a három évnyi havi biztonsági frissítés és a két évnyi OS frissítés is, ezzel a telefon mindig frissnek hat majd.

A Nokia 2.3 dupla hátlapi kamerával érkezik, illetve támogatja a legújabb Nokia telefonos funkciót, az „Ajánlott fotót” is, mely segít kiválasztani a legjobban sikerült képet. Például egy családi portrét nem egyszerű tökéletesen megörökíteni, ebben is segít a funkció, mely több képkockát is rögzít a gombnyomás előtt és után, majd az algoritmus a legjobbat javasolja mentésre. A „portré módot” és a kevés fény melletti fotózást egyaránt támogatja a mesterséges intelligencia, a felhasználók számos kreatív fényképet készíthetnek a beállítások módosításával.

Időt is segít megtakarítani a Nokia 2.3, a dedikált Google Asszisztens gombbal hangvezérléssel ellenőrizhetők a naptárbejegyzések, feladatok, illetve számos más információ. A készülék biometrikus arcfelismerésével könnyű és biztonságos feloldást tesz lehetővé.

„A vásárlók eddig is nagyon szerették a Nokia 2-es szériát, a Nokia 2.3-mal is a megkezdett utat folytatjuk, az alsóbb szegmensben is garantálva a két évnyi szoftver- és három évnyi biztonsági frissítést. A kategória legjobb mesterséges intelligenciáját kínálja, nagy képernyőjének és kétnapos üzemidejének köszönhetően ideális választás azoknak, akiknek fontos a megbízhatóság, az okostelefonjuk pedig az elsődleges kijelző.” – mondta Juho Sarvikas, a HMD Global termékfejlesztési vezetője.

A „portré módnak” köszönhetően a fotókon látványosan elkülöníthető az előtér és a háttér, a Google Képekben utólagosan is módosítható az elmosás mértéke és effektje. A 13MP/2MP-es dupla hátlapi kamerával egyedi fotók készíthetők, számos exkluzív bokeh (elmosás) effekttel, mint a pillangó-, a szív-, vagy a csillagformájú. A professzionális hatásért a képek tehát utólag is szerkeszthetők, a fókusz állítható.

A Nokia 2.3 továbbfejlesztett képegyesítést és expozíció-halmozást (exposure stacking, amikor több kép is készül, más-más fénybeállítások mellett, majd ezek egyesítésre kerülnek) is kínál, így éles és színekben gazdag részletek születhetnek még gyenge fényviszonyok között is.

A kétnapos üzemidőről a mesterséges intelligencia által vezérelt Adaptív Akkumulátor technológia gondoskodik. A készülék megtanulja a felhasználó alkalmazáshasználati szokásait, ezáltal észrevétlenül képes rá, hogy kitolja a töltések közötti időtartamot és teret adjon a tartalomfogyasztásnak.

Az északi dizájn ihlette Nokia 2.3 amellett, hogy jól néz ki, tartós anyagokból, használatra született. A 3D nano-textúrált hátlap biztonságosan illik a kézbe, a formavilág pedig emlékezetessé teszi a készüléket. A dupla kamerát és a vakut a mérnökök kameradudor nélkül varázsolták a készülékbe, melynek alumíniumváza strapabíró eszközt eredményez, melynek belső komponensei védettek a behatások ellen.

A Nokia 2.3 készen áll az Android™ 10 fogadására, három évig garantáljuk a havi biztonsági javításokat, két évig pedig az operációs rendszer frissítését. A telefon így idővel egyre csak jobb lesz. Az Android™ 10 egyik újítása, hogy elérhető benne a Sötét Mód, ezáltal csökkenthető a fogyasztás és javul az éjszakai használat minősége, a másik fontos újdonság pedig a továbbfejlesztett adatvédelem lesz, amint megérkezik a frissítés.

A Nokia 2.3 ciánzöld és fekete színben, 2020. január közepétől lesz elérhető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...

Munkáltatói díjat nyert az SAP Hungary

Az SAP Hungary elnyerte az Inspiring Employers tanácsadó cég legmagasabb és legrangosabb "Elite Shining Star" díját a kiemelkedő munkahelyi körülmények, illetve a munkavállalók számára kialakított kezdeményezései miatt. A magyarországi SAP-t az Inspiring Employers 10...

Rengeteg karácsonyi film készült idén

Rekordszámú, több mint 200 új karácsonyi mozifilm és televíziós produkció készült idén. Az imdb.com nemzetközi filmes adatbázis szerint 2016-ban csupán ennek fele, 2011-ben pedig negyede született. A rengeteg karácsonyi film jórészt annak köszönhető, hogy...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA