- Hirdetés -

Mesterséges intelligenciával erősít a L’Oréal

|

- Hirdetés -

A hazai szépségápolásban is bevezette a mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseket a L’Oréal. Több olyan szolgáltatás is elérhetővé válik idén, amely alapjaiban változtathatja meg a fogyasztói szokásokat. Magyarországra érkezett a nyakláncként is hordható szenzor és a virtuális hajszín kipróbáló alkalmazás, és hamarosan jön a problémás bőrt elemző applikáció is.

Tomáš Hruška, a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia ügyvezető igazgatója az alábbi szavakkal üdvözölte a hazánkban is elérhető újításokat: „Izgalmas látni, hogy ezek az új technológiák Magyarországra is megérkeztek. A kiterjesztett valóság és a mesterséges intelligencia lehetővé teszi számunkra, hogy egyre több személyre szabott és kifinomult szolgáltatást nyújtsunk, és hogy bármikor, bárhol hozzáférhető élményt adjunk fogyasztóinknak. A technológia és a szépség tökéletes párost alkotnak. Most a magyar fogyasztók is többet tudhatnak meg a bőr egészségének védelméről, és valós időben, virtuálisan, 3D-ben kipróbálhatnak különböző hajszíneket.”

My Skin Track UV by La Roche-Posay – egy innováció, amely megváltoztatja a viselkedést

A My Skin Track UV az első áramforrásmentes, magunkon hordható elektromos szenzor és alkalmazás – az UV-sugárzásnak, légszennyezésnek, páratartalomnak és polleneknek való egyéni kitettség mérésére. A díjnyertes szenzor méri az UVA- és az UVB-sugárzást, és azonnali állapotjelentéseket biztosít, miközben akár három hónapnak megfelelő adatot is tud tárolni. Az érzékelőt a nap aktiválja, a felhasználó okostelefonja pedig az NFC rövid hatótávú kommunikációval tölti fel.

A diszkrét, 12 mm széles és 6 mm magas szenzor vízálló, és egy erős kapoccsal könnyedén ruhára vagy kiegészítőre erősíthető. A szenzor segíti a fogyasztókat abban, hogy megértsék környezetüket és tudatos döntéseket hozzanak a bőrükkel kapcsolatban. Az eszközt a nap aktiválja, a tárolt adatokat pedig egyszerűen továbbítja a társalkalmazásnak.

A My Skin Track UV már Magyarországon is elérhető az apple.com oldalon. NFC képes iPhone és androidos telefonokkal is működik.

Effaclar SpotScan by La Roche-Posay – mesterséges intelligencia által működtetett akné-teszt bőrgyógyászokkal kifejlesztve

A bőrgyógyászokkal kifejlesztett webes alkalmazás professzionális pontossággal, kiterjedt adatbázison alapuló, mesterséges intelligencia segítségével megállapítja az akné fokozatát, egy 0-tól 4-ig terjedő skálán. Amennyiben az érték 2-nél nagyobbat mutat, az alkalmazás javasolja a bőrgyógyász konzultációt. A diagnózis alapján személyre szabott Effaclar termékekből álló rutint, valamint speciális bőrápoló tippeket és tanácsokat kap a felhasználó.

A szolgáltatás 2019 szeptemberétől lesz elérhető Magyarországon.

Style My Hair Pro by L’Oréal Professionnel – a technológia megkönnyíti a hajszín kiválasztását

A fodrászszalonokban nyújt kiváló élményt a 3D mesterséges intelligencián alapuló virtuális hajszín felpróbáló technológia a fodrászok és ügyfeleik számára. A Style My Hair Pro nem csupán egy app, hiszen Pinterest „mood board” jellegű, gazdag képgalériájának köszönhetően inspirációt is jelent. A ModiFace 3D technológiája biztosítja a hajszín azonnali kipróbálását – 560 szín és árnyalat közül – anélkül, hogy kockázatot vállalna a fogyasztó.

A Style My Hair Pro magyar nyelven is elérhető az App Store-ban és a Google Play-ben június óta.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

DATA