- Hirdetés -

MFB Krízis Hitel: hogy senki se legyen bajban (x)

|

- Hirdetés -

Egyetlen vállalkozást sem hagy segítség nélkül a Magyar Fejlesztési Bank válságkezelő- és gazdaságélénkítő programja. Az MFB Krízis Hitelét már kínálják az állami pénzintézet hitelközvetítő partnerei 2,5 százalékos kamattal – azoknak a vállalkozásoknak is, amelyek egyébként nem jutnak forráshoz a bankoktól. Az állami pénzintézeti csoport teljes programja 1500 milliárd forintos, amelyben az induló cégektől a legnagyobb vállalkozásokig minden gazdasági szereplő megtalálhatja a számára megfelelő finanszírozási formát. (x)

Azokat a vállalkozásokat is átsegíti a nehézségeken az MFB Krízis Hitel, amelyek más forrásból nem tudják megoldani a járványhelyzet miatt kialakult likviditási problémáikat. A Magyar Fejlesztési Bank a vele szerződésben álló Pénzügy Vállalkozásokon keresztül kínálja a kölcsönt, melyek listája már elérhető az MFB weboldalán. A Krízis Hitel fix 2,5 százalékos kamat és mindössze 0,1 százalékos (támogatott) garanciadíj mellett, önerő nélkül, vagy minimális önrész mellett vehető igénybe, 1 milliótól akár 150 millió forintos összeghatárig. A hitel tulajdonképpen bármire igényelhető, amire a jelenlegi helyzetben egy cégnek szüksége lehet: a hitelcél lehet beruházás, hitelkiváltás, forgóeszköz-hitel – beleértve a likviditás-finanszírozási, bérfizetés és

munkahelymegőrzés jellegű célokat is.

Az MFB olyan mikro-, kis- és középvállalkozásokat célzott meg a Krízis Hitellel, melyek igényét a kereskedelmi bankok nem tudják kiszolgálni, vagy amelyeknek csak drágábban, magasabb kamatra adnának kölcsönt. Például mert számukra túl kicsi a hitelösszeg, vagy mert a cég – mérete, ágazata, vagy éppen a működési ideje miatt – kockázatosabbnak minősülne. Az MFB Krízis Hitel felvételét ugyanakkor minden érintett vállalkozásnak érdemes megfontolnia, hiszen a kedvező fix kamat itt üzemmérettől, és hitelösszegtől függetlenül jár.

„Az MFB Csoport összehangolt munkájával közel 1500 milliárd forintot tudunk biztosítani a hazai vállalkozásoknak és vállalatoknak. Senki sem marad ki, a hitel, tőke- és garanciaeszközök együttes hatására épülő program mentőöv a bajba jutott cégeknek, ugyanakkor fontos eszköz a fejlesztések, beruházások, jelentős méretű projektek megvalósításának ösztönzésére is.” – emeli ki a Magyar Fejlesztési Bank elnök-vezérigazgatója, Dr. Sipos-Tompa Levente.

A Magyar Fejlesztési Bank válságkezelő és gazdaságélénkítő programja, komplex finanszírozási megoldásokat kínál a globális járványhelyzet miatti visszaesés ellensúlyozására. A program három pilléren nyugszik: támogatott hitelek mellett, garanciavállalást és célzott tőkejuttatást is kínál az állami bank a leányvállalataival és külső partnereivel összefogva.

Az MFB Krízis Hitel mellett elérhető lesz például az elsősorban közép- és nagyvállalatok számára kidolgozott MFB Versenyképességi Hitel és a kisebbek számára rövidesen megjelenő KKV Technológia Hitelprogram is, utóbbi esetében a kamat nulla százalékos lesz. A krízis előtt jól működő kisebb, közepes vagy nagyvállalatok, valamint az innovatív üzleti elképzelésre épülő startupok pedig az MFB Tőkeprogram kínálta tőkeinjekciót is választhatják. A harmadik pillér pedig hitelgarancia vállalása, amellyel jelentősen javítható a vállalkozások hitelképessége. Ebben a konstrukcióban a magyar állam a hitel tőketartozásának akár 90 százalékára is tud kezességet nyújtani úgy, hogy az ezért fizetendő garanciavállalási díjra támogatás jár.

Az MFB válságkezelő- és gazdaságélénkítő termékei már igényelhetők a Magyar Fejlesztési Banknál és a programjaiban részt vevő pénzintézeteknél, a részletekről a www.mfb.hu oldalon érdemes tájékozódni. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA