- Hirdetés -

Michelisz Norbival indul az OMV magazinműsora

|

- Hirdetés -

VIVA Kávészünet címmel beszélgetős portréműsort indít YouTube-csatornáján az OMV Hungária. A sorozat házigazdája Peller Mariann, akinek vendégei között sportolók, a hazai gasztronómia alakjai, környezetvédők és közéleti szereplők is feltűnnek. A műsor emellett olyan, a nagyközönség számára kevésbé ismert embereket is szeretne bemutatni, akiknek munkája figyelemre méltó, sőt, a társadalom egésze számára kifejezetten fontos.

„A sorozat ötlete egy utazás közbeni pihenésből pattant ki. Szerettük volna megidézni és mindenkivel megosztani ezt az élményt, amit akkor élünk át, amikor rég nem látott ismerősökkel találkozunk. Útközben egy jó kávé csupán apróságnak tűnik, mégis hatalmas élményt nyújthat, sőt, aprópót adhat ahhoz, hogy átbeszéljük a fontos dolgainkat. Ezeknek a találkozásoknak a hangulatát próbáljuk visszaadni a videókkal, szeretnénk, ha vendégeinket mindenki közel érezné magához a riportok után. Egy rövid kávészünet élményét pedig szeretnénk fokozni a kávéházi hangulattal és a magával ragadó kolumbiai kávéélménnyel. A prémium minőségű Colombia kávét már 76 hazai töltőállomáson tudják megkóstolni a vásárlók” – fejtette ki Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.

Az első adás vendége Michelisz Norbert. A FIA WTCR túraautó világkupa 2019-es bajnoka többek között a vírushelyzet okozta kihívásokról is beszélt, de arra is kitért, gyermekei születése miként érintette sportolói pályafutását és hogyan tudta karrierje során egyre jobban feldolgozni a csalódásokat és a nem várt eredményeket. Mariann-nal felidézik a két évvel ezelőtti drámai bajnoki finálé utolsó futamának izgalmait is, amikor a verseny elején úgy tűnt a bajnoki cím elúszott. Mindezek mellett Norbi a VIVA Kávészünetben nyilatkozik új versenygépéről, a Hyundai Elantra N TCR-ről, amely kapcsán kifejti, hogyan is állnak „az ismerkedéssel”.

Egy-egy adás elmaradhatatlan témája persze a kávé is, ám Mariann vendégei pályafutásuk, magánéletük meghatározó, izgalmas fejezeteire is kitérnek. Minden epizód nagyjából negyedórás lesz, éppen olyan hosszú, mintha csak utazás közben összefutna két barát egy töltőállomáson, s ennek apropóján egy kávé mellett megbeszélnék az előző találkozásuk óta eltelt idő legfontosabb eseményeit.

“Kifejezetten örültem az OMV Hungária felkérésének. Szakmai sikereik által ismert és elismert sportolókkal, emberekkel tudtam beszélgetni, akik életük olyan részeibe is bepillantást engedtek, amelyek eddig kevésbé voltak ismertek a nagyközönség előtt” – mondta Peller Mariann.

A sorozat további részeit az OMV YouTube-csatornáján a következő hetekben, hónapokban folyamatosan teszik közzé.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...