- Hirdetés -

Mikroinfluenszerekkel dolgozik a borászat

|

#péntek, #szombat és #vasárnap nevekre hallgatnak az Egri Borvidékhez tartozó Varsányi Pincészet borai, amelyeket kifejezetten a közösségi médiában, egészen pontosan az Instagramon népszerűsítettek. A Weekend Selection sorozat borai több mint 10 mikro-influenszer feed-jében bukkantak fel az elmúlt hónapokban.

Kifejezetten a fiatalabb borfogyasztókat szeretné megszólítani legújabb sorozatával a verpeléti borászat, ezért a borokhoz képest újszerű nevek mellett az átlagtól eltérő címkék kerültek a palackokra. A fiatalos, jól fogyasztható, könnyű borok címkéit Nacsa Szilárd alkotta meg ismerőseivel – nem meglepő módon egy bormámoros estén. A grafikákon látható három madár egy baráti és jó hangulatú ötletelés eredménye.

Mivel a fiatalok figyelmét szerették volna felkelteni elsősorban, ezért választottak felűnő és élénk színeket, illetve színkombinációkat. És valóban: például egy átlagos szupermarketben megtalálható fehér- és halvány rózsaszín címkéjű rozé tételsorból szinte kiordít a világoskék szín. A figyelemfelkeltést az is indokolja, hogy a felmérések szerint a magyarok több mint ötöde számít rendszeres borfogyasztónak, ám különösebb ismeretek nélkül, csupán az ár és a címke alapján választanak maguknak bort. A legtöbben impulzusvásárlók, vagyis nem maga a bor, hanem a címke a döntő.

Igaz, hogy könnyen fogyasztható borok kerültek a palackokba, ám ez nem jelenti azt, hogy kompromisszumot kötöttek volna. A már említett rozé, amely a sorozatban a #szombat nevet viseli, a lengyelországi International Rosé Championship Best Buy-díját hozta el. (Egyébként a Varsányi Pincészet felsőbb kategóriás rozéja, a Grand Selection Cabernet Sauvignon Rosé pedig az Egri Borvidék legjobb rozéja lett pár hónapja.)

A fiatalosabb címkék, valamint a könnyedebb ízvilág mellett a kommunikáció kialakítása során is olyan csatorna mellett döntöttek, amellyel könnyebb elérni a fiatal borfogyasztókat. A Kereskedelmi Marketing Trendek és a Creatinsta voltak a borászat szakmai partnerei a kampány során. Több mint 10 influenszerrel működtek együtt. A részvételükkel forgattak egy kisfilmet is a budapesti bár- és szabadulószobában, a Neverlendben, emellett pedig az Instagramon posztok formájában is találkozhattunk a Weekend Selection borokkal. Az influenszerek között találhattunk kisebb és nagyobb követőtáborral rendelkezőket is. Így például az Instán több mint százezres táborral bíró Török Ábelt vagy B. Nagy Rékát, de bekerültek a kampányba mikroinfluenszerek is, így a kevesebb mint 10 ezer követővel rendelkező Vincze Gábor vagy Szabó Viktor.

Dely Ábris, a Creatinsta ügynökség alapítója szerint fiatal és hiteles tartalomgyártók kaptak lehetőséget a kamányban, akik ráadásul teljesen maguk feleltek a tartalomért. Az influenszerek által készített tartalmak később a Varsányi Pincészet saját felületein is megjelentek. Dely úgy látja, hogy sok márka lenézi az influenszer-együttműködéseket, holott szerinte legtöbbször sokkal jobb elérést biztosítanak, mint a túlértékelt celebek, ráadásul tapasztalatai szerint proaktívabbak és olyan nagyon jó színvonalú tartalmat szolgáltatnak a márka számára, amely ár-érték arányban szinte verhetetlen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...