Az üzletlánc a vevők igényeinek megfelelően alakította át egy nagykanizsai, valamint egy gyáli szupermarketjét. A zalai megyei jogú város egységére több mint 780 millió forintot fordítottak, a budapesti agglomeráció járásközpontjának üzletére pedig több mint 269 milliót.
A járványidőszakban is következetesen alkalmazott beruházási és fejlesztési stratégiánk létjogosultságát bizonyítja két újabb, vidéki szupermarketünk megújítása. Vállalatunk a minőségre és a kiszolgálásra igényes vásárlói elvárásokat követte, amikor egy nagykanizsai és egy gyáli áruházát újította fel. Az összességében több mint egymilliárd forintos beruházással a korszerű és kényelmes vásárlás élményét kínáljuk a két város üzleteiben is. Korszerű, mert bővült a speciális termékek választéka és mert a leghatékonyabb energiafelhasználásról gondoskodtunk a telepített technológiákkal; kényelmes, mert – többek között – a legkelendőbb friss árukat áttekinthetőbb elhelyezéssel kínáljuk vásárlóinknak, amellyel egyfajta piacos élményt biztosítunk – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Három hónapos felújító munka után július 1-jétől vehették újra birtokukba a Nagykanizsa, Kalmár utca 3. szám alatti szupermarketet a vásárlók. A zalai város autóbusz-pályaudvarának szomszédságában álló, több mint 780 millió forintból megújult áruház 28 munkatársat foglalkoztat. Az átépített bejárat mögött egy elrendezésében teljesen átalakított belső térbe léphetnek a vásárlók, amely nagy hangsúlyt helyez a friss áruk kínálatára.
Több mint 269 millió forintos ráfordítással újult meg Gyálon, a Déryné utca 1–3. szám alatti szupermarket, amely a július 22-i újranyitása óta 17 főnek ad munkát. A bejáratnál alacsony bútoros zöldségosztály fogadja az áruházba lépőket. Az üzlet elülső részében található az újonnan kialakított kiszolgálópult, valamint a csomagolt friss csemege- és hústermékeket kínáló hűtősor. A pult végén álló pékáruosztály vezeti a vásárlót az üzlet hátsó részébe, a takarékos LED-világítással pedig energiát takarítanak meg.