- Hirdetés -

Milliós nézőszámmal nyitott a labdarúgó-világbajnokság

|

Az RTL Klubon jó nézettséggel tért vissza Lilu műsora, a TV2 pedig meglehetősen gyenge hetet zárt. Az M4 Sporton közvetített Brazília-Svájc meccs több mint egymillió nézőt ültetett a képernyők elé.

Elkezdődött a labdarúgó-világbajnokság, ami mostantól pár hétig alaposan rányomja majd a bélyegét a nézettségi eredményekre. A múlt hetet ez mondjuk még csak részben kavarta fel. Az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,5 százalékponttal csökkent, a TV2-é 3,5 százalékponttal volt kevesebb, így a csatorna heti share-je mindössze 6,7 százalékot tett ki. A két vezető kereskedelmi csatorna együttes közönségaránya sem érte el a 20 százalékot.

24. hét / 23. hét / 22.hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,8% / 12,3% / 12,3%
TV2 – 6,7% / 10,2% / 11,8%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (24. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 15,6% (16,9%)
Fókusz – 17,4% (15,4%)
Barátok közt – 14,3% (13,5%)
Éjjel-nappal Budapest – 12,8% (11,4%)

TV2
Tények – 12,6% (16,5%)
A hegyi doktor-Újra rendel – 8,2%
Pénzt vagy éveket! – 7%
Ezek megőrültek – 6,2%
(A korábbi héten a Bezár a bazár 13,2%-ot, a Ninja Warrior pedig 10,2%-ot ért el)

A TV2 meglehetősen korán, már május végén áttért a nyári műsorrendre, ami azt jelentette, hogy a Tények után csak ismétléseket adtak. Ezzel a megoldással egyébként az első két hetet egész jól kihúzták, hiszen a Bezár a bazárnak még az ismétlései is röhögve verték az RTL Klubon futó A falat. Sőt, a Ninja Warrior ismétlése is egész jó eredményt hozott.

Múlt héten viszont új helyzetet jelentett, hogy a TV2-n a fentieket A hegyi doktor-Újra rendel című sorozat, valamint a Pénzt vagy éveket és az Ezek megőrültek ismétlései váltották. Ezek már nem hoztak olyan jó eredményt, még legjobban A hegyi doktor teljesített, de ez is csak 8,2 százalékos heti share-t jelentett.

RTL-es szempontból jól jött ki, hogy véget ért A fal, – amit valószínűleg csak a csatorna vezérkarának legrosszabb álmaiban fog újra előkerülni – így már nem volt, ami lehúzza az RTL Klub estéit. Továbbra is egész jó nézőszámot ért el a Fókusz, valamint magára talált a Barátok közt, Éjjel-nappal Budapest duó. Az említett műsorok mindegyike jobban szerepelt a csatorna főműsoridős átlagánál.

Miközben a TV2 látványos spórolásba kezdett, az RTL Klubon még egy további saját gyártás is képernyőre került, a Keresem a családomból ugyanis ismét új részeket adnak szerdánként. Ahhoz képest, hogy Lilu-féle produkció számára a Barátok közt ideálisabb felvezetőműsor volt korábban, mint most az Éjjel-nappal Budapest, egész jól kezdett a Keresem a családom. Az adás a 18-49 éveseknél 14 százalékos közönségarányt ért el. Ezzel nyerte a sávját, megugrotta a csatornaátlagot és a hét többi, ugyanebben a sávban futó műsora (Dr. Csont, Válótársak, Halálos fegyver) közül is a legjobb eredményt érte el. Az RTL-es műsorok közül pedig a hét negyedik legnézettebbjének bizonyult.

Múlt héten azonban elvitték a show-t az M4 Sporton közvetített labdarúgó-világbajnokság meccsei. Mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál egy-egy mérkőzés lett a hét legnézettebb műsora. Amennyiben egy-egy műsornál nem a hét legnézettebb adása szerepelne a lenti táblázatban, akkor a 18-49-es toplista első nyolc helyét a világbajnokság mérkőzései foglalnák el.

Az eddigi meccsek közül a legtöbb nézőt a vasárnapi Brazília-Svájc összecsapás vonzotta. Ez konkrétan a 18-49 éveseknél 495 ezer nézőt és 30,7 százalékos közönségarányt, a teljes lakosságnál pedig 1,1 millió nézőt és 25,8 százalékos közönségarányt jelentett.

Legkevésbé a péntek délutáni Egyiptom-Uruguay meccs csigázta fel a nézőket, ami a 18-49 éveseknél 132 ezres nézőszámot produkált. Egyébként még ez is egész jó nézettségnek számít.

A világbajnokság eddigi tíz legnézettebb mérkőzése az M4 sporton (18-49 évesek, nézőszám)
1. Brazília-Svájc – 495 764
2. Portugália-Spanyolország – 405 832
3. Németország-Mexikó – 353 277
4. Horvátország-Nigéria – 337 909
5. Argentína-Izland – 268 203
6. Peru-Dánia – 267 463
7. Oroszország-Szaúd-Arábia – 266 034
8. Costa Rica-Szerbia – 248 368
9. Franciaország-Ausztrália – 183 091
10. Marokkó-Irán – 180 207

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...