- Hirdetés -

Milliós nézőszámot hozott a Szerencsekerék

|

- Hirdetés -

Megugrotta a lélektani egymilliós határt a TV2 vetélkedője, jó nézettséggel tért vissza az M4 Sportra a Forma-1, ami szokás szerint a fiatalabb célcsoportoknál erősebb közönségarányt produkált, mint a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél egy RTL-es produkció volt a hét legnézettebb műsora.

A mögöttünk álló 9. héten csak kisebb változások történtek a TV2 és az RTL heti közönségarányában. Ez az utóbbinak rosszabb hír, hiszen azt jelenti, hogy a TV2 továbbra is őrzi a vezető helyét. Még az RTL-nek legjobban fekvő 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben is 2,6-2,6 százalékpont volt a TV2 előnye. Az RTL megnyerte a szombati főműsoridőt, – a kereskedelmi célcsoportnál és teljes lakosságnál is – a hét többi napja viszont a TV2-é volt.

A teljes portfóliókat nézve is minden összevetésben piacvezető a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudott a legközelebb férkőzni a TV2 Csoporthoz. Utóbbi 26,4 százalékos, az RTL Magyarország 22,9 százalékos share-t hozott össze, azaz 3,5 százalékpontot tett ki a differencia. Viszont teljes napon és a teljes lakosságnál közel tíz százalék volt a TV2 Csoport előnye.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,6 17,8 14
RTL 12 11,5 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,4 10,5
RTL 7,1 6,7 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,1 26,2 23,7
RTL Magyarország 18,7 16,4 18,5
AMC Networks 6,2 5,9 6,5
MTVA 5,9 9,4 4,9
Paramount Global 4,6 3,8 5,7
Network4 4,4 4,8 2,8
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,2% (17,1% / 16,3%)
Tények Plusz – 13,7% / 13,5% (13,9% / 13,6%)
Szerencsekerék – 18,1% / 17,6% (17,4% / 17,4%)
Hazatalálsz – 13,4% / 11,6% (12,6% / 11,3%)

RTL
Híradó – 17,4% / 14,9% (18,1% / 15,8%)
Fókusz – 13,1% / 12,1% (14% / 12,9%)
Drága örökösök – 12,2% / 11,5% (12,5% / 11,7%)
A mi kis falunk – 11,5% / 11% (11,7% / 11,2%)

A napi műsorok terén a helyzet szinte változatlan. A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A Szerencsekerék továbbra is szárnyal, a Hazatalálsz című sorozat viszont elmarad a TV2 esti átlagától. Mondjuk nem sokkal, de azért a Szerencsekeréknél erősebb felvezetőműsort nem kaphattak volna. A Drága örökösök pont elérte az RTL csatornaátlagát, de ez a TV2 vetélkedőjével szemben kevés volt. A mi kis falunk ismétlése csak kevéssel maradt el heti átlagok terén a Drága örökösöktől, egyes napokon pedig több nézőjük volt, mint a premier sorozatnak.

Szombaton a RTL-en futó Gólkirályság 13,1 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, amivel nyerték a sávjukat. Döntően ennek köszönheti a csatorna, hogy behúzták a szombati főműsoridőt. Vasárnap a Cápák között 18,4 százalékos share-t produkált a 18-49 éveseknél, a TV2-n pedig a jóval hosszabb műsoridejű Sztárban sztár 19,6 százalékot hozott.

A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál más-más műsor végzett a heti toplista élén. A 18-49 éveseknél a 299 ezer nézőt vonzó Cápák között volt a legnézettebb. Nem sokkal maradt el tőlük a Sztárban sztár (298 ezer néző) és a Szerencsekerék hétfői adása (274 ezer néző). A 18-59 éveseknél a Sztárban sztár volt a listavezető a maga 430 ezres nézettségével, majd a Szerencsekerék (414 ezer néző) és a vasárnapi RTL Híradó következett (407 ezer néző).

A teljes lakosságnál olyan történt, amit mostanában ritkán látunk: egy műsor megugrotta az egymilliós nézőszámot. Ez pedig hétfői Szerencsekerék volt. Második helyre a Sztárban sztár (957 ezer néző), harmadikra az RTL Híradó (816 ezer néző) futott be.

Említést érdemel a Forma-1 szezonnyitója is, ami szokás szerint kiugróan magas nézettséget hozott az M4 Sportnak. Sőt, a komplett MTVA legnézettebb tartalmának számított. Tegyük hozzá, szokás szerint, hiszen tavaly is azt láthattuk, hogy az adott heti futamnak bérelt helye van a Top 10-ben. Különösen a 18-49 és a 18-59 éveseknél, ugyanis a verseny hagyományosan jobban teljesít a fiatalabb célcsoportoknál, mint a teljes lakosságnál. Az idénynyitó nagydíj a hét 5. legnézettebb műsora volt a 18-49 éveseknél 225 ezer nézőt vonzott 18,5 százalékos közönségarány mellett. A 18-59 éveseknél 331 ezer nézője és 18,8 százalékos share-je volt a futamnak. Egyébként még a szombati időmérő is a Top 20-ban volt, a 18-49 éveseknél 129 ezer nézővel és 15,8 százalékos közönségaránnyal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 430 004 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 414 756 19,4
HÍRADÓ RTL 407 690 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 397 268 16,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 331 887 18,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 316 802 14,4
TÉNYEK TV2 307 710 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 282 164 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 266 184 12,7
HAZATALÁLSZ TV2 263 726 13,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 1 002 079 23,7
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 957 442 23,1
HÍRADÓ RTL 816 350 19,7
TÉNYEK TV2 797 080 23,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 716 701 19,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 603 007 13,0
HAZATALÁLSZ TV2 579 711 16,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 569 617 13,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 557 813 16,2
DRAGA ÖRÖKÖSÖK RTL 516 228 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 299 620 18,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 298 097 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 274 525 18,9
HÍRADÓ RTL 264 156 18,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 225 641 18,5
TÉNYEK TV2 215 506 20,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 194 035 13,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 189 549 16,1
A MI KIS FALUNK RTL 177 405 12,2
HAZATALÁLSZ TV2 170 344 12,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Ilyen évük volt a tévépiac főszereplőinek

Csökkenő árbevétel mellett is sikerült profittal zárnia a múlt évet a hazai televíziós piac két legnagyobb szereplőjének, az RTL Magyarországnak és a TV2 Csoportnak. Az RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2022-es pénzügyi évben...

Gyereknek lenni jó! (x)

A gyermeki fantázia világokat képes teremteni. De mi történik akkor, ha a valóság ugyanolyan csodálatos, mint a szárnyaló képzelet? Ha egyszer csak életnagyságú TRex hátára lehet pattanni, lehetőség nyílik ráját simogatni, cápát etetni, trambulinon...

Eljárást indítanak a Karc FM ellen

A Karc FM Paláver című betelefonálós műsorában kirekesztésre alkalmas tartalmak hangozhattak el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa szerint. A testület emellett egy helyi és egy holland joghatóság alá tartozó televízióval kapcsolatban...

Tarr Bélával készít sorozatot az AMC Networks International

Hazai saját gyártású sorozat fejlesztésébe kezd az AMC Networks International, a „Fata Morgana” című produkció kreatív producere Tarr Béla, együttműködő partnere az Oble Studios. A széria a klasszikus westernfilmeket alapul véve egészen különleges műfajt...

A hirdetési piacot is felforgatja a mesterséges intelligencia

A vállalkozások világa talán sosem volt még ennyire megosztott, mint napjainkban. 2023 teljes egészében felforgatta az állóvizet: a mai Magyarországról tulajdonképpen eltűnt a vállalkozói középréteg: a piacot a felső 10% uralja, a statisztikák alapján...

Visszatérhetnek a vevők a lakáspiacra

Új adalékokkal szolgált a tavaly kezdődött lakáspiaci fordulat mélységének és várható lefutásának megítéléséhez a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb lakáspiaci jelentése. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint közülük a legfontosabb az, hogy már a múlt év...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....