- Hirdetés -

Milliós nézőszámot hozott a Szerencsekerék

|

- Hirdetés -

Megugrotta a lélektani egymilliós határt a TV2 vetélkedője, jó nézettséggel tért vissza az M4 Sportra a Forma-1, ami szokás szerint a fiatalabb célcsoportoknál erősebb közönségarányt produkált, mint a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél egy RTL-es produkció volt a hét legnézettebb műsora.

A mögöttünk álló 9. héten csak kisebb változások történtek a TV2 és az RTL heti közönségarányában. Ez az utóbbinak rosszabb hír, hiszen azt jelenti, hogy a TV2 továbbra is őrzi a vezető helyét. Még az RTL-nek legjobban fekvő 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben is 2,6-2,6 százalékpont volt a TV2 előnye. Az RTL megnyerte a szombati főműsoridőt, – a kereskedelmi célcsoportnál és teljes lakosságnál is – a hét többi napja viszont a TV2-é volt.

A teljes portfóliókat nézve is minden összevetésben piacvezető a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudott a legközelebb férkőzni a TV2 Csoporthoz. Utóbbi 26,4 százalékos, az RTL Magyarország 22,9 százalékos share-t hozott össze, azaz 3,5 százalékpontot tett ki a differencia. Viszont teljes napon és a teljes lakosságnál közel tíz százalék volt a TV2 Csoport előnye.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,6 17,8 14
RTL 12 11,5 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,4 10,5
RTL 7,1 6,7 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,1 26,2 23,7
RTL Magyarország 18,7 16,4 18,5
AMC Networks 6,2 5,9 6,5
MTVA 5,9 9,4 4,9
Paramount Global 4,6 3,8 5,7
Network4 4,4 4,8 2,8
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,2% (17,1% / 16,3%)
Tények Plusz – 13,7% / 13,5% (13,9% / 13,6%)
Szerencsekerék – 18,1% / 17,6% (17,4% / 17,4%)
Hazatalálsz – 13,4% / 11,6% (12,6% / 11,3%)

RTL
Híradó – 17,4% / 14,9% (18,1% / 15,8%)
Fókusz – 13,1% / 12,1% (14% / 12,9%)
Drága örökösök – 12,2% / 11,5% (12,5% / 11,7%)
A mi kis falunk – 11,5% / 11% (11,7% / 11,2%)

A napi műsorok terén a helyzet szinte változatlan. A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A Szerencsekerék továbbra is szárnyal, a Hazatalálsz című sorozat viszont elmarad a TV2 esti átlagától. Mondjuk nem sokkal, de azért a Szerencsekeréknél erősebb felvezetőműsort nem kaphattak volna. A Drága örökösök pont elérte az RTL csatornaátlagát, de ez a TV2 vetélkedőjével szemben kevés volt. A mi kis falunk ismétlése csak kevéssel maradt el heti átlagok terén a Drága örökösöktől, egyes napokon pedig több nézőjük volt, mint a premier sorozatnak.

Szombaton a RTL-en futó Gólkirályság 13,1 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, amivel nyerték a sávjukat. Döntően ennek köszönheti a csatorna, hogy behúzták a szombati főműsoridőt. Vasárnap a Cápák között 18,4 százalékos share-t produkált a 18-49 éveseknél, a TV2-n pedig a jóval hosszabb műsoridejű Sztárban sztár 19,6 százalékot hozott.

A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál más-más műsor végzett a heti toplista élén. A 18-49 éveseknél a 299 ezer nézőt vonzó Cápák között volt a legnézettebb. Nem sokkal maradt el tőlük a Sztárban sztár (298 ezer néző) és a Szerencsekerék hétfői adása (274 ezer néző). A 18-59 éveseknél a Sztárban sztár volt a listavezető a maga 430 ezres nézettségével, majd a Szerencsekerék (414 ezer néző) és a vasárnapi RTL Híradó következett (407 ezer néző).

A teljes lakosságnál olyan történt, amit mostanában ritkán látunk: egy műsor megugrotta az egymilliós nézőszámot. Ez pedig hétfői Szerencsekerék volt. Második helyre a Sztárban sztár (957 ezer néző), harmadikra az RTL Híradó (816 ezer néző) futott be.

Említést érdemel a Forma-1 szezonnyitója is, ami szokás szerint kiugróan magas nézettséget hozott az M4 Sportnak. Sőt, a komplett MTVA legnézettebb tartalmának számított. Tegyük hozzá, szokás szerint, hiszen tavaly is azt láthattuk, hogy az adott heti futamnak bérelt helye van a Top 10-ben. Különösen a 18-49 és a 18-59 éveseknél, ugyanis a verseny hagyományosan jobban teljesít a fiatalabb célcsoportoknál, mint a teljes lakosságnál. Az idénynyitó nagydíj a hét 5. legnézettebb műsora volt a 18-49 éveseknél 225 ezer nézőt vonzott 18,5 százalékos közönségarány mellett. A 18-59 éveseknél 331 ezer nézője és 18,8 százalékos share-je volt a futamnak. Egyébként még a szombati időmérő is a Top 20-ban volt, a 18-49 éveseknél 129 ezer nézővel és 15,8 százalékos közönségaránnyal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 430 004 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 414 756 19,4
HÍRADÓ RTL 407 690 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 397 268 16,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 331 887 18,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 316 802 14,4
TÉNYEK TV2 307 710 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 282 164 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 266 184 12,7
HAZATALÁLSZ TV2 263 726 13,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 1 002 079 23,7
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 957 442 23,1
HÍRADÓ RTL 816 350 19,7
TÉNYEK TV2 797 080 23,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 716 701 19,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 603 007 13,0
HAZATALÁLSZ TV2 579 711 16,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 569 617 13,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 557 813 16,2
DRAGA ÖRÖKÖSÖK RTL 516 228 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 299 620 18,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 298 097 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 274 525 18,9
HÍRADÓ RTL 264 156 18,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 225 641 18,5
TÉNYEK TV2 215 506 20,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 194 035 13,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 189 549 16,1
A MI KIS FALUNK RTL 177 405 12,2
HAZATALÁLSZ TV2 170 344 12,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így lehetünk sikeres streamerek

Az utóbbi pár évben hazánkba is nagy erőkkel robbant be a streaming piac, és egyre többen szeretnének belekóstolni a tartalomgyártás ezen formájába. De hogyan tudunk teljesen kezdőként elindulni ezen az úton? Az Euronics összegyűjtötte,...

Egyre távolodnak a nyugdíjas évek

A jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén – derül ki a Randstad legfrissebb, 34 piacon 35 ezer munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatásából.A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló...

Teltház lesz vidéken húsvétkor

Már most 410 ezer vendégéjszaka-foglalást rögzítettek a magyarországi szálláshelyek húsvétra, ami 11 százalékkal több, mint tavaly. A foglalások 38 százaléka a fővárosba, 62 százaléka pedig vidékre érkezett. A nemzetközi turizmus visszatérő lendületét jelzi, hogy...

Női vállalkozásokat támogat a Visa

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját. Öt nyertes magyar vállalkozónő egyenként 2.000.000 forint összegű támogatást, valamint egy éves mentorálást nyer. A győzteseket elismert szakértőkből és...

Ez lehet a marketing jövője

A SAS analitikai vállalata és a CMO Council hálózata közös kutatást publikált „Cracking Tomorrow’s CX Code” néven, amely megállapította, hogy 3 marketingvezetőből 2 szerint nagyon fontos a hibrid ügyfélélmény (CX) biztosítása a személyre szabottság,...

Ennyit költünk mobilra

A háztartások távközlési kiadásainak jelentős részét a mobiltelefon és az ahhoz kapcsolódó mobilinternet-szolgáltatások 11 ezer forintos díja teszi ki. Ez jellemzően két előfizetés költsége. Tízből kilenc család biztos, hogy előfizet a televízióra, melynek átlagosan...

Ötvenmillió embernek adna tiszta energiát a Schneider Electric

Világszinten közel 800 millió, Afrika Szaharától délre eső részén pedig több mint félmilliárd ember nem jut hozzá elektromos áramhoz, ami jelentős mértékben akadályozza a térség fejlődését. A Schneider Electric az elefántcsontparti Abidjanban tartott nemzetközi...
Kosaras Klaudia

Egy számjegyű növekedéssel számolunk – interjú Kosaras Klaudiával

Nagy büdzsévisszavágásokat nem tapasztaltunk, a szokásosnál több tender volt, és a nagyobb hirdetők mellett a kisebb szereplők is versenyt hirdettek, hogy mérsékeljék az árakat – mondta Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta: noha...

Gundel Takács Gábor vezeti a tévés díjátadót

Újabb részlet derült ki a Televíziós Újságírók Díja holnapi gálaestje kapcsán, az esemény és az online közvetítés műsorvezetője Gundel Takács Gábor lesz. Idén 14 kategóriában hirdetnek majd győztest. (kiemelt fotó: Televíziós Újságírók Díja) Online közvetítések...

Kevés cég törődik a nők esélyegyenlőségével

A fenntarthatóságnak csupán egyik eleme a természeti környezet védelme, a gazdasági tevékenység környezetet károsító hatásainak tompítása. Ezzel egyenértékű annak a jelentősége, hogy a cégek mennyire vállalnak felelősséget az őket körülvevő társadalomért. A K&H fenntarthatósági...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Amszterdamba repíthet a Red Bull

Látványos alkotások és meglepően szűk eszköztár: ez jellemzi a Red Bull Doodle Art nemzetközi pályázatát, amelynél papír, toll és a művész találkozásából születnek emlékezetes pályamunkák. A több, mint tíz éve életre hívott verseny már...

Így lehetünk sikeres streamerek

Az utóbbi pár évben hazánkba is nagy erőkkel robbant be a streaming piac, és egyre többen szeretnének belekóstolni a tartalomgyártás ezen formájába. De hogyan tudunk teljesen kezdőként elindulni ezen az úton? Az Euronics összegyűjtötte,...

Egyre távolodnak a nyugdíjas évek

A jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén – derül ki a Randstad legfrissebb, 34 piacon 35 ezer munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatásából.A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló...

Teltház lesz vidéken húsvétkor

Már most 410 ezer vendégéjszaka-foglalást rögzítettek a magyarországi szálláshelyek húsvétra, ami 11 százalékkal több, mint tavaly. A foglalások 38 százaléka a fővárosba, 62 százaléka pedig vidékre érkezett. A nemzetközi turizmus visszatérő lendületét jelzi, hogy...

Női vállalkozásokat támogat a Visa

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját. Öt nyertes magyar vállalkozónő egyenként 2.000.000 forint összegű támogatást, valamint egy éves mentorálást nyer. A győzteseket elismert szakértőkből és...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

Mesterséges intelligencia teheti zöldebbé a vállalatokat

Egyre ambiciózusabb szén-dioxid-kibocsátáscsökkentési célokat fogalmaznak meg a vállalatok, azonban ahhoz, hogy érdemi lépéseket tegyenek a nettó zéró kibocsátás felé, precíz adatszolgáltatásra van szükségük: a mesterséges intelligencián alapuló megoldások már erre is megoldást nyújthatnak. Egyre...

A drogériákban is egyre fontosabb a környezettudatosság

Árérzékeny, kissé szkeptikus és nem igazán tájékozott a magyar lakosság a környezetbarát kozmetikai és higiéniai termékekkel kapcsolatban. A fiatalok számára az állatok védelme, az idősebbeknek pedig a hulladék minimalizálása a fontosabb termékválasztáskor – derül...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....