- Hirdetés -

Milliós nézettséggel búcsúzott a Konyhafőnök

|

A Konyhafőnök VIP szezonzáró adása vonzotta a legtöbb nézőt, a Nagy Duett a vártnál kissé gyengébben teljesített, de még így is a nézettségi toplista második helyén állnak. A kábeltelevíziós mezőnyből a Cool, Film+, Mozi+ hármas tud kiemelkedni.

A nézettségi adatok kapcsán némi változtatás történt, mostantól ugyanis a kereskedelmi célcsoport alatt elsősorban a 18-59 éveseket értjük. A végeredmény szempontjából ez egyébként nem jelent lényeges különbséget, mert általában meglehetősen kicsi a differencia a 18-49-es és 18-59-es adatsorok között. A változtatás oka pedig pusztán annyi, hogy a 18-49 éves adatokat jobban kedvelő RTL újabban hol publikál részletes heti adatokat a hét első munkanapján, hol nem. Most épp egy „hol nem” hetet tartanak, ezért kénytelenek vagyunk a TV2-féle – elsősorban 18-59-re alapuló – adatokat használni.

Ami még különbséget jelent az RTL-es és a TV2-s adatsorok között, hogy az utóbbi csak az élő nézettséggel számol és az adataikhoz egyelőre nem csapják hozzá az időeltolásos nézőket.

A múlt héten a 18-59 évesek körében és főműsoridőben az RTL Klub 18,7 százalékos, a TV2 10,1 százalékos közönségarányt ért el. Ez az RTL Klub esetében 1,1 százalékpontos erősödést, a TV2-nél pedig 0,5 százalékpontos csökkentést jelent a korábbi héthez képest. A kereskedelmi célcsoportnál maradva, de teljes napon az RTL Klub 12,6 százalékos, a TV2 8,2 százalékos heti share-t produkált.

A teljes lakosság körében is vezet az RTL Klub a TV2 előtt, bár – hagyományosan – kisebb előnnyel. Ez a teljes lakosságnál és főműsoridőben 18,8 vs. 12,1 százalékos, teljes napon 12,7 vs. 10,4 százalékos közönségarányokat jelent az RTL Klub javára.

Az RTL Klub és a TV2 mögötti „második liga” lemaradása egyébként továbbra is viszonylag jelentős. Múlt héten – 18-59 éveseknél és főműsoridőben – a harmadik legnézettebb csatorna a Film+ volt 4,7 százalékos share-rel, majd a Cool és Mozi+ következett 4-4 százalékkal.

Utánuk megint némi lemaradással következik a „3 százalék alatti liga”, a SuperTV2-vel (2,7 százalék), Prime-mal (2,6 százalék), AXN-nel (2,4 százalék), majd Duna TV-vel, RTL II-vel és Viasat3-mal, amelyek 2,1-2,1 százalékot produkáltak.

A teljes lakosságnál és főműsoridőben a fenti erőviszonyok annyiban változnak, hogy jóval erősebbek a közszolgálati csatornák és az ATV. Ebben az összevetésben múlt héten már nem a Film+ volt a harmadik legnézettebb csatorna, hanem a Duna TV (5,6 százalék), majd az ATV és a Cool következett 3,5-3,5 százalékkal és a Film+ 3,3 százalékkal. Némi lemaradással következik a Mozi+ (2,6 százalék), a SuperTV2 (2,3 százalék), az M1 és a Prime (2-2 százalék).

A múlt hét legnézettebb műsora a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál egyaránt a Konyhafőnök VIP pénteki epizódja volt. Ez a 18-59 éveseknél 474 ezer, a teljes lakosságnál pedig 1 millió nézőt jelentett.

Ezzel viszont a második helyre szorult a Nagy Duett, ami a 18-59 éveseknél 409 ezres, a teljes lakosságnál 968 ezres nézettséget produkált. Azaz a műsor az egy héttel korábbi eredményéhez viszonyítva a kereskedelmi célcsoportnál 70 ezer, a teljes lakosságnál 126 ezer nézőt vesztett.

A Nagy Duett megszokottnál kissé alacsonyabb nézőszáma egyébként azt is jelentette, hogy a 18-59 éveseknél a TV2 nem tudta megnyerni a vasárnap estét. Az RTL Klub ugyanis 15,9 százalékos share-t produkált, miközben a TV2 15 százalékot.

A jobb híján még mindig kábeltelevíziónak nevezett csatornák műsorai közül a múlt hét legnézettebb produkciója a Film+-on kedd este sugárzott Törvényre törve című film volt, ami a 18-59 éveseknél 155 ezer nézőt, a teljes lakosságnál 231 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél (RTL Klub, TV2)

hetitop201717het1859

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál (RTL Klub, TV2)

hetitop201717hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2

Megjegyzés: a top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek. Az adatok nem foglalják magukban az időeltolásos tévézést.

Főműsoridő: a 18:00 és 22:59 közötti időszak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...