- Hirdetés -

Minden zsákolás után fizet a BMW

|

Lejátszották az első tétmeccset a BMW Park videópadlóval felszerelt, csúcstechnológiás kosárlabdapályáján. A BMW minden zsákolás után adományt juttat az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezetnek és az oktatási esélyegyenlőséget támogatja. Az első tétmeccsen szerzett három zsákolás máris 3 000 euró adományt jelent.

2023. szeptember 29-én, pénteken újabb fokozatba kapcsolt a BMW München és az FC Bayern München kosárlabdaosztálya között felépített partnerség: a BMW Parkban az FC Bayern München és a Mitteldeutscher lejátszotta a szezon első tétmeccsét. A videópadlóval felszerelt, csúcstechnológiás kosárlabdapályán a BMW egy világpremiert is ünnepelt, amelynek keretében bejelentette a „Dunks for Tomorrow” elnevezésű, közös kezdeményezést: a bajor prémiumgyártó az FC Bayern München összes idei, BMW Parkban megrendezett tétmeccsen szerzett zsákolása után 1 000 euró adományt juttat az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezetnek. Az Andreas Obst és Isaac Bonga világbajnokokkal, valamint Serge Ibaka NBA-bajnokkal büszkélkedő csapat 96 ponttal, 9 pont előnnyel nyerte meg a szezonnyitót, a mérkőzés során született három hazai zsákolás pedig így máris 3 000 euró adományt jelent.

„Az FC Bayern München kosárlabdaosztályával felépített partnerségünknek rendkívül fontos eleme a társadalmi szerepvállalás és a jobb jövőbeni kilátások elősegítése. A „Dunks for Tomorrow” kezdeményezéssel a teljes szezon során az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezetet, valamint az oktatási esélyegyenlőséget és az egyenlő lehetőségeket támogatjuk” – mondta Bernd Döpke, a BMW München igazgatója. „Most minden zsákolás számít: az eredményjelzőn és e jó ügy érdekében egyaránt. Minden szempontból fantasztikus és sikeres szezon elé nézünk” – tette hozzá.

„Szó szerint fantasztikus mindaz, amit a BMW az első tétmeccsen bemutatott – a lélegzetelállító üvegpadló a rajongók számára, illetve a kiváló zsákolás-kampány az SOS Gyermekfalvak és a közösség számára. Partnerségünkben a társadalmi szerepvállalás kimagasló jelentőséggel bír, ez a kampány pedig egyszerűen tökéletes. Kiváltképp, hogy idén Serge Ibaka személyében újabb igazi zsákoló specialistát szerződtettünk. E fantasztikus kezdeményezés egyértelműen motiválja majd a játékosokat arra, hogy zsákoljanak, amikor csak lehet” – nyilatkozta Marko Pešić, az FC Bayern München kosárlabdaosztályának vezetője.

Az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezet számos módon támogatja a hátrányos helyzetű családokból származó gyerekeket és fiatalokat iskolás éveik során, hogy megtörjék a szegénység és a korlátozott lehetőségek körforgását. Az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezet jelen van az iskolákban, ahol többek között szociális munkákkal, délutáni felügyeletekkel és csoportos szociális projektekkel segíti a mindennapokat.

Az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezet iskolai szolgáltatásainak célja, hogy megkönnyítse a tanítást és minden tanuló számára kényelmes tanulási környezetet teremtsen. A hátrányos helyzetű családokból származó gyerekeknek gyakran több támogatásra és bátorításra van szükségük, mint amennyit a tanárok a mindennapi iskolai életben nyújtani tudnak.

„A fiataloknak a lehető legjobb fejlődési lehetőségekre van szükségük ahhoz, hogy saját maguk határozhassák meg jövőjüket. Ez az, amiben az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezetnél határozottan hiszünk. A fiatalokat így személyiségük minden területén bátorítjuk és támogatjuk, közel hetven éve segítjük őket elkötelezetten – Németországban és világszerte mindenhol” – fogalmazott Anna Pönisch, az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezet marketingigazgatója. „A BMW és az FC Bayern München kosárlabdaosztálya által kidolgozott, közös „Dunks for Tomorrow” kezdeményezés rendkívül nagylelkű és fenntartható módon segít elérni a céljainkat. Hálásak vagyunk, amiért a BMW és az FC Bayern München kosárlabdaosztálya erős partnerekként állnak mellettünk. Izgalmas szezon előtt állunk” – tette hozzá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...