- Hirdetés -

Mindenki csúcstévét akar majd karácsonyra

|

- Hirdetés -

Az európai prémium televíziós piacot célozza OLED kijelzőivel az LG Display, és kiemelt célja, hogy az idei ünnepi szezonban az OLED képernyős készülékek kerüljenek a fogyasztók kívánságlistájának élére. A GfK adatai szerint az OLED pozíciója jelentősen megerősödött a globális tévépiacon.
Az LG Display a prémium televíziók kulcsfontosságú piacaként tekint Európára. “Európa ideális feltételeket biztosít az OLED termékkategória terjeszkedéséhez, hiszen itt egyrészt magas az új technológiák elfogadottsága, másrészt minden iparágban magas a prémium szegmens piaci részesedése.” – mondta a cég első Európai OLED Nap elnevezésű rendezvényén Sang-Deog Yeo, az LG Display elnöke és marketing igazgatója “Az LG Display elkötelezett amellett, hogy a következő két évben a lehető legnagyobb mértékű expanziót hajtson végre a nagyképernyős OLED készülékek globális piacán.”
Más régiókhoz képest az európai TV-piacra az új technológiák gyors adaptálása és terjedése jellemző: a GfK legfrissebb jelentése szerint a teljes európai piac 76 százalékát a prémium UHD, a HDR és a WCG televíziók adják.
2013-ban az LG Display és az LG Electronics közösen lépett be az OLED-készülékek korszakába, mégpedig a világ első OLED televíziójának bemutatásával. A cég már akkor úgy tekintett az OLED-re, mint a jövő kijelzőpiacát, és egyben a jövő televíziós piacát alapvetően megváltoztató technológiára. Azóta az OLED paneleket felhasználó televíziógyártók száma gyorsan nőtt; a legutóbbi IFA nemzetközi szakkiállításon, Berlinben már 13 tévémárka mutatott be OLED kijelzős termékeket. A GfK adatai szerint az OLED pozíciója jelentősen megerősödött a globális tévépiacon: az 55 colos képátmérőjű, 2000 dollár feletti árkategóriában a piac 74 százalékát, a 65 colos, 3000 dollár feletti kategóriában pedig a 61 százalékát teszi ki, vagyis az OLED minden bizonnyal átvette az LCD-től a vezetést a prémium szegmensben.
“A jövőben még gyorsabban nő majd világszerte az OLED technológiát választó fogyasztók aránya és az OLED technológiát alkalmazó készülékek száma is”– mondta Sang-Hoon Lee, az LG Display szenior alelnöke, a cég televíziós üzletágának értékesítési és marketing vezetője. “Az OLED elismertségének köszönhetően azok a gyártók, amelyek ezt a technológiát választják, a márkaismertség és az eladások területén is sikert aratnak, ami végső soron azt eredményezi, hogy az OLED-centrikus cégek vezetik majd a tévékészülék-piacot.”
Az OLED televíziók a képminőség Szent Grálját jelentik: tökéletes fekete, élettel teli színvisszaadás és végtelen kontasztarány, ami az OLED-et a HDR technológia ideális terepévé teszi. Az OLED ráadásul széles betekintési szögeket nyújt, így tökéletes választás a közösségi terekben, például várótermekben vagy bárokban. E tulajdonságok miatt az OLED televíziók sorozatosan nyerik el a legjobb minőségű és teljesítményű televízióknak járó elismeréseket Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Észak-Amerikában és szerte a világon.
Az OLED végtelen lehetőségeket kínál a dizájn területén is, hiszen a panel átlátszó, feltekerhető és összehajtható. Szerkezeti jellemzőinek köszönhetően – azaz, mivel sem háttérvilágításra, sem folyadékkristályok alkalmazására nincs szükség – elképesztően vékony eszközöket lehet belőle készíteni. Az LG Display idén számos új OLED terméket mutatott be, többek között a falra simítható Wallpaper OLED televíziót; az integrált hangszórós Crystal Sound OLED, azaz CSO kijelzőt; a kétoldalú és vertikálisan hajlított OLED-eket (Vertical Tiling OLED, VTO); és egy oszlopszerű építményt, melyet hat OLED panel összekapcsolásával hoztak létre. A müncheni rendezvény résztvevői az LG Display jelenlegi és jövőbeli OLED termékeit is megtekinthették, például a 65 és 77 colos UHD Wallpaper OLED televíziókat; az 55 és 65 colos UHD Crystal Sound OLED-eket; a 65 colos, konkáv UHD CSO-t; valamint az olyan úttörő, következő generációs paneleket, mint a 18,1 colos feltekerhető OLED vagy az autókba szánt, 12,3 colos, autókba szánt plasztik OLED panel.
Az OLED kijelzők magasabb fényerő mellett is kevésbé terhelik az emberi szemet, mint az LCD képernyők, ezért kisebb mértékű szemfáradást okoznak a folyadékkristályos készülékeknél. A Pacific Egyetemen oktató Dr. James Sheedy kutatása szerint az LCD-nek maximális fényerőn kell működnie ahhoz, hogy éles képet jelenítsen meg, míg az OLED viszonylag alacsony fényerő mellett is a legjobb képminőséget adja vissza a tökéletes fekete megjelenítésének köszönhetően. Az OLED azért is számít emberbarát technológiának, mert bár a nagy fényerő általában szemfáradsághoz vezet, ám az OLED jobban kíméli a szemet, hiszen az LCD-hez viszonyítva kevesebb kék fényt bocsát ki.
“Az LG Display a gyártás és a minőség vonatkozásában stabil rendszert alakított ki, és a 2017-es 1,7 millió darab után 2018-ban már 2,5 millió OLED panel legyártását tervezi” – mondta Sang-Hoon Lee. “Felkészülve arra, hogy várhatóan erős kereslet mutatkozik majd az OLED televíziókra a régióban, szorosan együtt dolgozunk majd európai partnereinkkel, hogy sikeresen eljuttassuk az OLED márkaüzeneteit a potenciális vásárlókhoz.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA