- Hirdetés -

Mindenkit megvert az Álarcos énekes

|

- Hirdetés -

Erős ellenféllel szemben is jól kezdett az Álarcos énekes. Továbbra is magas nézőszámot hozott a Konyhafőnök és életjeleket kezdett mutatni a Barátok közt. A TV2 saját gyártásaitól jobb eredményekre lehetett számítani annál, mint amit eddig mutattak.

A múlt héten 0,1 százalékpontot erősödött a TV2 a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél, azaz gyakorlatilag stagnáltak. Csakhogy ezzel párhuzamosan az RTL Klub esti közönségaránya 2,3 százalékponttal, 16,4 százalékra nőtt. Ezzel éppen 7 százalékpont az RTL Klub előnye a 9,4 százalékos TV2 előtt.

Főleg a hétfőtől péntekig terjedő időszakban volt nagy előnye az RTL Klubnak (bár nyerték a hétvégét is). Az RTL Klub hétköznapi share-je 16,7 százalékot, a TV2-é 8 százalékot tett ki.

Csoportszinten az RTL Magyarországé volt az első hely 30,2 százalékos heti közönségaránnyal, a TV2 Csoport 22,8 százalékkal követte őket.

A nagy nemzetközi csatornaportfóliók közül a múlt heti eredménynek leginkább az AMC-nél örülhettek, miután 6,3 százalékot hoztak össze a televízióik. A ViacomCBS csatornák 5,4 százalékos, a Sony televíziói 4,8 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet.

36. hét / 35. hét / 34. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 14,1% / 11,9%
TV2 – 9,4% / 9,3% / 7,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (36. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 6,8% (6%)
Híradó – 16,2% (15%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,1% (13,2%)
A Konyhafőnök – 18,6% (17,8%)
Barátok közt ismétlés – 9,8% (6,8%)

TV2
Remények földje – 11,3% (10,7%)
Tények – 14,7% (15,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12% (13,3%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 9,8% (12,1%)
Love Bistro – 6,7% (7,5%)

Az őszi tévés szezon eddigi részében látványos az RTL Klub fölénye. A Konyhafőnök nagyon erős nézőszámokat szállít és a heti átlaguk is közelít a 20 százalékos szinthez. Sőt, a Barátok közt is egész feléledt az elmúlt héten. Nem a délutáni premieradás, mert az továbbra is kikap a TV2-s Remények földje című török sorozattól, hanem az esti ismétlés. Utóbbi minden este nyerte a sávját és kedden már a 12 százalékos szintet is elérték.

Három olyan produkciója is volt a TV2-nek a múlt héten, amelyek az őszi szezon favoritjainak ígérkeztek. Egyikre se mondanánk, hogy bukás, viszont az eddigi teljesítményüknél azért vérmesebb várakozásai lehettek a csatornának.

Az egyik a Mintaapák, aminek a heti átlaga 9,8 százalékot tett ki, ami 2,3 százalékponttal kevesebb a korábbi heti teljesítményüknél. Mindehhez pedig tegyük hozzá, hogy tavasszal az első évad utolsó hetében 16,2 százalékos átlagot ért el a sorozat.

Az Egyszer volt Budán Bödör Gáspárnak a kritikai visszhangja nagyon rossz volt. Ettől függetlenül még lehet belőle nézett sorozat, hiszen nem mindig vág egybe a kritika és a nézők véleménye.

A Bödörék második epizódját szombaton mutatták be, részben A mi kis falunkkal párhuzamosan, ami azért bátor választás. A Bödörék 13,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, valamint ebből a célcsoportból 160 ezer nézőt vonzott. Ez önmagában még nem is rossz, de azért van 2 „de” is. Az egyik, hogy velük szemben A mi kis falunk ismétlése ennél több nézőt vonzott a 18-49 éveseknél. Mi lesz, ha jönnek az új epizódok A mi kis falunkból? A másik, hogy május elsején az első rész 29 százalékos share-rel és félmilliós nézőszámmal nyitott a 18-49 éveseknél. (A teljes lakosságnál meg 1,2 millióval). Ez még úgy is nagy különbség, ha hozzátesszük, hogy azért május elején még elég rendesen tuningolta a nézőszámokat a koronavírus.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár együtt futott az RTL-es Álarcos énekes újabb évadának első adásával. A Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 206 ezer nézőt vonzott és 13,5 százalékos közönségarányt produkált. Ez 19 ezer nézővel kevesebb és 1,8 százalékponttal rosszabb eredmény a múlt hetinél. A rossz hír viszont számukra az, hogy az Álarcos énekes ennél jobb, 324 ezres nézőszámot hozott össze, 20,9 százalékos share mellett.

Mondjuk még ezzel együtt is a Sztárban sztár volt a TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A teljes lakosságnál viszont már a kedd esti Tények vonzotta a legtöbb (719 ezer) nézőt.

A hét legnézettebb műsora mindkét célcsoportnál az RTL-es Álarcos énekes volt. A műsor a teljes lakosság köréből 797 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Az RTL Klub és a TV2 műsorain kívül még az M4 Sport Forma-1 közvetítésének sikerült bekerülni a tíz legnézettebb közé. A vasárnap délutáni verseny a 18-49 éveseknél 155 ezer, a teljes lakosságnál 451 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA