Mindent vihet a magyar Harcosok klubja

A Paramount ismét a Promax Awards legnagyobb esélyesei között szerepel idei 36 jelölésével. Az egyedi és kreatív kisképernyős reklámfilmeket elismerő nemzetközi díjátadón a médiavállalat magyar divíziója is a legjobbak között szerepel április elsejei szpotjával és hazai stand-uposaival, akik az ikonikus Harcosok klubja atmoszféráját hangolták hazaira.

Szeptemberben adják át a Promax Awards európai díjait, amit a médiaszolgáltatók 2022-es pályamunkái nyomán bírálnak el. A Paramount európai csapata összesen 36 jelölést zsebelt be, amiből a közép-kelet-európai részleg (Paramount Creative EMEAA) 12-t tudhat magáénak, köztük az Év Kreatív Csapata kategóriáját is.

A Comedy Club 2022 tavaszi évadjának beharangozójában Janklovics Péter rázta gatyába a hazai stand-up világ legjavát, egyértelművé téve, a humorban nem ismer tréfát. A The Rules of Stand-up Comedy szpotban napjaink legnagyobb poéngyárosai – Litkaitól kezdve Dombóvárin át KAP-ig – idézik meg az amerikai kultfilm Harcosok klubja világát.

A Paramount Network április 1-jei tréfa gyanánt tavaly 14-szer vetítette le egymás után a Palm Springs című sci-fi romantikus komédiát, amelynek szereplői – csakúgy, mint a csatorna nézői – időhurokba kerülnek. A rendhagyó programból a szünetek idejére sem zökkentek ki a nézők: ekkor ugyanis egyedi, a film alapján készített álreklámfilmek kerültek adásba, amelyek többek között nem létező sört és fájdalomcsillapítót reklámoznak, természetesen Palm Springs márkanévvel ellátva.

„Nagyon szerencsések vagyunk a Paramount kreatívjaiként, mert a cégen belüli brand, programming, marketing-kommunikációs és médiatervezési csapatoktól, illetve külsős partnereinktől folyamatosan megkapjuk az egyedi alkotások létrehozásához szükséges bizalmat, és az egész együttműködést egyfajta »bevállalós« attitűd jellemzi. Várjuk a díjkiosztót!” – mondta Ecsery Ádám, a Paramount CEE kreatív menedzsere.

A Paramount magyarországi csapatának jelölései a Promax Europe 2022 díjátadóján:

CREATIVE MARKETING TEAM OF THE YEAR: ViacomCBS Creative EMEAA

PROGRAMME IMAGE CAMPAIGN: Palm Springs – FAKE COMMERCIALS (Paramount Network)

HOSTED ENTERTAINMENT PROGRAMME SPOT: The Rules of Stand-Up Comedy (Comedy Central)