- Hirdetés -

Minecraftos stílusban is növelhető a pénzügyi tudatosság

|

Minecraftos stílusban megvalósított, kevesebb mint 10 perces edukatív videóval zsDav lett a nyertes a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő első vloggerversenyén.

A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő célja tizedik éve a pénzügyi tudatosság és az alapvető pénzügyi fogalmak gyerekekkel való megismertetése. Mivel a gyerekek médiafogyasztási szokásai nagyon megváltoztak az elmúlt tíz évben, így fontos a folyamatos megújulás, az újabb és újabb platformok keresése.

Ezért indult 2020 májusában a vetélkedő tudásanyagához kapcsolódó vloggerverseny, ahol B. Nagy Réka a nagy hétvégi bevásárlás és tankolás közben mesélt a családi költségvetésekről, Ditke őszintén, a saját példáján keresztül magyarázta el a koronavírus következtében kialakult gazdasági válságot, Baluka az online ügyintézést és az érintésmentes vásárlást mutatta be drónos hamburgerrendeléssel, Jánosik Gergő, mint büszke webshop tulajdonos az online vásárlásra és annak buktatóira hívta fel a figyelmet, végül pedig zsDav a takarékoskodás fontosságáról készített videót kedvenc videójátéka segítségével. A cél az volt, hogy a vloggerpályázat keretében a mai gyerekeknek a megfelelő pénzügyi tudást hozzáférhető és könnyen fogyasztható formában kapják meg.

A versenyben a közönségszavazatok mellett szakmai zsűri is értékelt: ők 5 szempont mentén (kreativitás, információátadás, szórakoztatás, technikai kivitelezés, közösségaktivizálás) pontozták a videókat. A zsűri tagjai Nyulászné Köböl Noémi, pedagógus, Imre Ádám pénzügyi szakértő, Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója és Tóth Bálint, a Starnetwork ügynökség influencer szakértője voltak.

Az összesített eredmények alapján a legfiatalabb korosztály számára is érthető, szakmailag az egyik legfelkészültebb, végig Minecraftos stílusban megvalósított, kevesebb mint 10 perces edukatív videóval zsDav szerezhette meg magának az 500.000 forint értékű ajándékutalványt. „A videó elkészítésénél arra törekedtem, hogy a legérthetőbben és legviccesebben tudjam bemutatni a takarékoskodást úgy, hogy az egy kisebb gyereknek és egy idősebbnek is élvezhető legyen” – mondta a nyertes youtuber a vloggerverseny kapcsán, aki a főnyereménye segítségével fejlesztheti csatornáját, eszközöket vásárolhat a még magasabb minőségű videók elkészítéséhez.

ZsDav nyertes videóját közel 50 ezren látták, az összes videót pedig mintegy 180 ezren. A K&H Vigyázz, kész, pénz! szervezői szerint ebből is látszik, hogy a mai influencereknek mekkora felelőssége van abban, hogy csatornáikon milyen információkat közvetítenek követőik felé. A vloggerversennyel pedig bíznak abban, hogy egy lépéssel még közelebb került a felnövekvő generáció ahhoz, hogy felnőttként még okosabb és még átgondoltabb pénzügyi döntéseket hozzanak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...