- Hirdetés -

MINI-kkel népszerűsítik a Bridge Budapest programját

|

- Hirdetés -

Stratégiai partnerséget kötött a MINI és a Bridge Budapest Egyesület. A két szervezet közösen választott nyolc innovatív és stílusérzékeny vállalkozást, hogy országszerte hírét vigyék és képviseljék a Vállalható Vállalkozás programot és annak fő célját, egy nemzetközileg is versenyképes, felelősen gondolkodó, előretekintő vállalkozói közeg létrehozását Magyarországon.

A Vállalható Vállalkozás programban a tagság elnyeréséhez szükséges önellenőrző tesztet immár félezer vállalkozás töltötte ki. Küldetésük az innovatív, fenntarthatóan és átláthatóan működő magyar vállalkozások közösségének erősítése. Ehhez csatlakozik mobilitási partnerként a MINI, hogy a Navigátorok segítségével a virtuális kapcsolatok építésén túl személyesen is hírét vigyék a Vállalható Vállalkozás kezdeményezés fontosságának. A partnerség célja emellett a bővülés is, a navigátorok országjárásuk során segítenek minél több vállalható vállalkozás megismerésében.

„Nagy öröm számunkra, hogy a MINI támogatását ajánlotta fel a Vállalható Vállalkozások kezdeményezésünknek, hiszen a segítségükkel még eggyel magasabb fokozatba kapcsolhat az országos terjeszkedés, a küldetésünk országos ismertségének erősödése” – közölte Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője.

A mobilitási partnerség előnyeit azonban nem csak a Bridge-MINI Navigátorok élvezhetik, hiszen például a május 31-i Vállalható Vállalkozás tax party vendégeinek biztonságos hazajutásában is segédkeznek majd MINI-k. Természetesen a két szervezet más praktikus meglepetésekkel is készül, ami mind azt a célt szolgálja, hogy minél több emberhez eljussanak a Vállalható Vállalkozók, és egyre tudatosabbá váljon az üzleti környezet Magyarországon.

MINI-Bridge Navigátorok

Horváth Dorka

Horváth Dorka Karányi Danival együtt a Bookr Kids applikáció alapítója. Az online mesetárban már jóval több, mint 100 interaktív történet található, amik nem csak tökéletes szórakozást adnak a gyerekeknek, hanem a fejlesztő játékok segítségével észrevétlenül tanulni is tudnak belőlük. A legnagyobb klasszikusoktól a legmodernebb mesékig minden kisgyerek megtalálja a kedvencét az appban, melyet 2016-ban az ország játékának választottak. Az applikációban megtalálható például a gyerekkaraoke, ami együttesen értelmezi a látott és a hallott szöveget. A Bookr Kids kitalálója hisz abban, hogy minden történet hatással lehet az életünkre és a személyiségünkre.

Balogh Ákos

A YouTyuk.hu a nevéhez méltón egy olyan weboldal, ahol az emberek friss tanyasi tojást rendelhetnek szabad tartású tyúkoktól. A vevőnek csupán ki kell választania a számára legszimpatikusabb gazdát és bejelölni, hetente mennyi tojásra lenne szüksége. A tojásokat a hozzá legközelebbi YouTyuk.hu pontnál pedig könnyedén át tudja venni. Ákos kezdeményezésével le szerette volna venni a terhet azoknak a válláról, akik nem tudják piacon eladni a megtermelt tojást vagy nem érnek rá termelőket keresni. A YouTyúkkal együttműködő magánszemélyek száma 450 fő, emellett már tizenhat átvevő pont található Budapesten és tizenöt fővárosi étterembe szállítják a megtermelt tojást.

Juhász-Váczi Heni

A Folqa kollekció alkotója korábban reklámszakemberként dolgozott, a gyerekvállalás azonban az önfoglalkoztatás irányába terelte. A Folqa márka létrehozásával az volt a célja, hogy olyan minőségi szuvenír márkát vigyen a piacra, amit a helyi emberek is meleg szívvel ajánlanak az idelátogató turistáknak. A különböző népi foglalkozásokat modern kivitelezésben megtestesítő tízcentis műgyanta figurák sikere magáért beszél, a bolti értékesítés mellett négy-ötcsillagos szállodák is felvették exkluzív szobaszerviz kínálatukba, és a konferenciaszervezők is előszeretettel rendelik a figurákat, illetve a Folqa egyéb termékeit.

Laposa Bence

Bence Badacsony legkedveltebb borászatának, a Laposa Borbirtoknak az elismert borásza, aki 2004-ben vette át édesapjától a Laposa Birtok irányítását. Már gyerekkorában eldöntötte, hogy borász lesz, mikor családjával „borvidékjáró” kirándulásokat tettek a hétvégéken. A Laposa Birtokon hagyományos, helyi szőlőfajtákkal foglalkoznak, pincészetükben elsősorban az Olaszrizling és a Rajnai rizling található. A szőlők a vulkanikus tanúhegyek legjobb területein helyezkednek el. Boraikban elsősorban a területre jellemző ásványos jelleget szeretnék megmutatni, illetve törekednek az eleganciára és könnyedségre is. A Laposa Birtok mára 30 hektárosra nőtt, évente pedig több mint 250.000 palack bort köszönhetünk nekik.

Müller László

Müller László feleségével, Lugosi Viktóriával alapította meg a Smúz-Virágneked nevű virágüzletet, ahonnan már 15 éve rendelik meg az emberek a csodaszép virágcsokrokat. Kreativitásuknak köszönhető, hogy a Smúz sokkal inkább egy életérzés, egy „kreatív fészek”, ahol az emberek exkluzív környezetben vehetik át a számukra tökéletes csokrot. A Parlament mellett található üzletben nem csak a csokrok találhatóak meg, a betévedő vendégek design termékek közül is választhatnak, miközben kávékülönlegességeket és süteményeket kóstolhatnak. Az üzletnél található egy „szelfi pont” is, ahol az emberek a megfelelő szögből készíthetnek közös képet a Parlamenttel. A Smúz-Virágneked vidékre és külföldre is teljesít megrendeléseket, az évek során elérték, hogy mára 147 országban legyenek jelen az egész világon.

Ottlik Dávid

A Synetiq társalapítója és üzletvezetője már 14 éves korától indított el különböző vállalkozásokat. Már ennyi idősen tervezett, gyártott és értékesített design termékeket, média consulting vállalkozásával öt kontinensen is dolgozott. 2013-ban Divák Ádámmal alapította a Synetiq nevű vállalkozásukat, ami neuromarketing technológiával és médiakutatással foglalkozik. A cég többek között futurisztikusnak ható technológiával dolgozik, következtetéseket vonnak le az agyhullámok és az emberi reakciók mérésével arról, miképpen reagálunk például egy filmre. Megrendelőik között mára többek között megtalálható a BBC, HBO, RTL, Tesco és a Telekom.Az évek során több díjat is sikerült bezsebelniük. A Synetiq mérnökökből, kutatókból és médiaszakemberekből áll, emellett Budapesten és Londonban is található irodájuk.

Paller Eszter

Paller Eszter a Budapesti Műszaki Egyetem Építészmérnök karán végzett, ezután néhány évet Párizsban élt, ahol tervezőként dolgozott különböző építész irodákban. Magyarországra visszatérve a Geppetto Belsőépítész Irodában dolgozott. 2012-ben már szabadúszó belsőépítészként alapította meg a Paller Eszter Interior Designt-t, ami azóta már csapattá bővült és azon dolgozik, hogy az ügyfeleket minél széleskörűbben tudják kiszolgálni. 2017-ben munkájukat az Év Belsőépítész Cége díjjal is jutalmazták.

Ráday Dávid

Ráday Dávid a Hello Wood egyik alapítója. A Hello Wood egy nemzetközi építész program és design stúdió, aminek székhelye Budapesten található. A cég induló ötlete egy iskolai feladat volt, ahol különleges fainstallációkat kellett készíteniük egy dán fesztiválra. A fesztivál meghiúsulása miatt viszont úgy tűnt, a beleáldozott munka kárba veszett. Az alkotócsoport nem hagyta ezt annyiban, így rendezték meg 2010-ben a legelső tábort. Az évek során a cég már nem csak alkotótáborokból áll, sorra kapják a rangosabbnál rangosabb megrendeléseket. Műveik közé tartozik az óriási Omnia kávéscsésze vagy a 2014-es Colosseum a Sziget fesztiválon. 2013 decemberében elajándékozott szánkókból építettek karácsonyfát a Müpa elé, aminek szintén elismerő visszhangja lett. A Hello Wood csapata sorra nyeri a díjakat, elismeréseket és pályázatokat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA