- Hirdetés -

Mit építsek? – LEGO® Star Wars™ (x)

|

A Star Wars LEGO a híres Star Wars filmek és a kapcsolódó sorozatok alapján készült építőjátékokat jelenti. A Star Wars LEGO készletek a Star Wars univerzum ikonikus űrhajóit, járműveit, karaktereit (és azok viseleteit) és helyszíneit jelenítik meg, és lehetőséget nyújtanak a rajongóknak, hogy a saját Star Wars történeteiket építsék fel. (x)

Népszerű Star Wars LEGO készletek

A Star Wars LEGO készletek széles választékát találhatod, beleértve az X-wing vadászgépeket, a Millenium Falcont, az AT-AT gyalogos támadógépeket, a TIE vadászgépeket és még sok mást. A készletek részletes és gondosan kidolgozott építőelemeket tartalmaznak, amelyek lehetővé teszik a valósághű modellkészítést.

Fontos megjegyezni, hogy a LEGO Star Wars készletek folyamatosan változnak, és új modellek kerülnek bevezetésre, így a népszerűségük idővel változhat. Az alábbiakban azonban néhány általánosan népszerű LEGO Star Wars készletet sorolunk fel:

  • Millennium Falcon (75192): Ez az óriási és részletes készlet a Star Wars ikonikus űrhajóját, a Millennium Falcon-t ábrázolja. A készlet több mint 7 500 darabot tartalmaz, és nagy kihívást jelent az építés során, elsősorban 16 éven felüli építőknek ajánlott. Ez a készlet 2017-ben került kiadásra.
  • Death Star (75159): Ez a készlet a Halálcsillagot jeleníti meg, amely ikonikus helyszín a Star Wars filmekben. A készletben megtalálhatók a Halálcsillag különböző részletei, és számos karakterfigurát is tartalmaz.
  • X-wing Starfighter (75218): Ez a készlet az X-wing vadászgépet ábrázolja, amely egy másik ikonikus űrhajó a Star Wars univerzumban. A készlet részletes és játékra alkalmas, és a közkedvelt karakter, Luke Skywalker figurájával érkezik.
  • AT-AT Walker (75288): Ez a készlet az AT-AT gyalogos támadógépet tartalmazza, amely hatalmas, négylábú jármű a Star Wars világában. A készlet részletesen ábrázolja az AT-AT Walkert, és számos karakterfigurát is tartalmaz.
  • Slave I (75243): Ez a készlet a Boba Fett Slave I nevű űrhajóját ábrázolja. A készlet részletesen kidolgozott és játékra alkalmas és számos karakterfigurát tartalmaz, többek között Boba Fettet és Han Solo-t.

Ezek csak néhány példa a népszerű LEGO Star Wars készletekre, és a választék folyamatosan bővül. Minden évben új modellek jelennek meg, amelyek az aktuális Star Wars filmekhez és televíziós sorozatokhoz kapcsolódnak. A választás attól függ, hogy melyik ikonikus űrhajó, jármű vagy helyszín érdekel leginkább.

A Star Wars LEGO készletek mellett a LEGO cég különleges Star Wars minifigurákat is készít, amelyek a filmek híres karaktereit ábrázolják. Ezek a minifigurák lehetővé teszik a gyűjtést és a karakterek cseréjét a különböző készletek között.

Kinek ajánlott?

A Star Wars LEGO készletek nagyon népszerűek a Star Wars rajongók és a LEGO szerelmesei körében, és lehetőséget nyújtanak az interaktív és kreatív játékra, valamint a gyűjtésre és az építésre. A Star Wars LEGO készletek változatosak a mérettől és az összetettségtől függően, így mind a kezdők, mind a haladó LEGO építők megtalálhatják a nekik megfelelő készleteket.

A LEGO Star Wars készletek széles körű célközönséget céloznak meg, különösen a Star Wars rajongók körében. Ezek a készletek általában ajánlottak:

  • Gyerekeknek és tinédzsereknek: A LEGO Star Wars készletek tökéletesek a fiatalabb generációk számára, akik élvezik az építést és a kreatív játékot. A készletek könnyen követhető építési útmutatókat tartalmaznak, és segítenek fejleszteni a problémamegoldó képességet és a finommotoros készségeket. Általánosságban kijelenthető, hogy ezek a készletek a nagyobb gyermekek számára készülnek. Az élmény érdekében nem árt ismerni pár filmet és ikonikus karaktert.
  • Star Wars rajongóknak: A Star Wars univerzum szerelmesei számára a LEGO Star Wars készletek ideálisak. Ezek a készletek lehetővé teszik, hogy a rajongók kedvenc űrhajóikat, járműveiket és karaktereiket megépítsék, és részt vegyenek a Star Wars világában.
  • LEGO gyűjtőknek: Sok LEGO gyűjtőt vonzanak a LEGO Star Wars készletek, mivel ezek népszerű modellek, amelyek értékesek lehetnek a gyűjteményben. A LEGO Star Wars készletek időről időre limitált kiadásban is elérhetők, ami tovább növelheti a gyűjtői vonzerőt.

Fontos megjegyezni, hogy a LEGO Star Wars készletek egyes darabjai kisebb méretűek lehetnek, és az építés során apró alkatrészeket kell kezelni. Ezért kisebb gyermekek esetében (4-6 éveseknek) ajánlott, hogy a szülők segítségével építsék meg a készleteket, vagy olyan készleteket válasszanak, amelyek a gyermek korának és képességeinek megfelelőek.

Mennyibe kerül?

A LEGO Star Wars készletek ára jelentősen változhat a készlet méretétől, összetettségétől és a benne található darabszámtól függően. A kisebb és egyszerűbb készletek általában olcsóbbak, míg a nagyobb és részletesebb készletek magasabb árkategóriába tartozhatnak. Általánosságban elmondható, hogy a LEGO Star Wars készletek ára körülbelül 3500 forint magasságában indul és elérheti a 300 000 Ft-ot is.

A készletek ára attól is függ, hogy limitált kiadású vagy exkluzív modellekről van-e szó. Ezek a ritkább vagy különleges készletek általában magasabb árral.

Fontos megjegyezni, hogy a LEGO Star Wars készletek ára idővel változhat, mivel a készletek újra kiadhatók vagy akcióba kerülhetnek. Az árak emellett a különböző értékesítési csatornáktól és kiskereskedőktől függően is változhatnak.

Ha konkrét készletre vagy árkategóriára vagy kíváncsi, javasolt a LEGO hivatalos weboldalán vagy más online kereskedőknél (Alza.hu LEGO) keresni, ahol a legfrissebb árakat és készleteket találod. (x)

LEGO - https://www.alza.hu/jatekok/lego/18851136.htm

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

Don't Miss

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...