November végével új mobil alkalmazást vezetett be a McDonald’s, amellyel a hazai mellett a nemzetközi hálózat külföldi éttermeiben is lehet kedvezményekre vadászni. A myMeki-t felváltó McDonald’s appban a vállalat tervei szerint a jövő év folyamán személyre szóló ajánlatok is megjelennek majd. Az új alkalmazást egy meglepetés adventi kampánnyal vezeti be a cég.
A McDonald’s idén január elején indította el mobilalkalmazását, a myMeki appot, hogy kényelmes, kézre álló megoldást adjon a vendégeknek a korábban megszokott kedvezmények gyűjtéséhez. A myMeki valódi sikernek bizonyult, a magyarországi éttermek ajánlatait nyomon követő alkalmazást november végéig több mint 420 000-en töltötték le. A McDonald’s úgy döntött, a hazai kedvezmények mellett novembertől a külföldi éttermek kínálatát is megnyitja vendégei számára, és itthon is bevezeti a myMeki alkalmazást felváltó globális McDonald’s appot.
Ajánlatok határok nélkül
Az új applikációval 13 ország, és jövőre várhatóan további 30 ország, McDonald’s éttermeinek ajánlatai között böngészhetünk, így a nyaralás vagy egy üzleti út során sem maradunk le a kedvezményekről. Ha külföldön járunk, elég csak kiválasztani az adott országot a menüben, majd adatainkkal regisztrálni. Az alkalmazás helymeghatározója ezután felajánlja nekünk a közelben található McDonald’s éttermeket, és megmutatja az elérhető ajánlatokat. A beváltás az itthon már megszokott módon történik.
Csak egy app maradhat
A myMeki kivezetése fokozatosan történik: a régi és az új alkalmazás még két hónapig párhuzamosan fut, letölteni azonban mostantól már csak a McDonald’s appot lehet az online áruházakban. A McDonald’s alkalmazásba nemcsak az új felhasználóknak kell regisztrálniuk, de azoknak is, akik eddig a myMekivel böngészték az ajánlatokat. A régi felhasználók az alkalmazás megszűnéséről a myMeki appon belül és e-mailben kapnak értesítést.
Meglepetés az advent minden napjára
A decemberi alap ajánlatok mindkét alkalmazásban elérhetők és beválthatók lesznek. Emellett a cég decemberben egy nagy karácsonyi kampánnyal hívja fel a figyelmet az új appra: az új McDonald’s alkalmazásban az advent minden napján az alap ajánlatokon felül további meglepetés-ajánlatokat hirdetnek meg, melyekre természetesen a myMekiben is felhívják a felhasználók figyelmét. A McDonald’s alkalmazás a tervek szerint a későbbiekben fontos platformja lesz a cég digitális alapú hűségprogramjának. A cél az, hogy a jövő év második felében már olyan személyre szabott kedvezményeket is elérhessenek rajta a vendégek, melyeket fogyasztási szokásaik, gyakori választásaik alapján ajánl számukra a platform.
- Hirdetés -
Mobilon újított a Meki
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia
Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...
Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze
A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...
Erős évet zárt a COOP
Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...
Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért
Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...
Ez lehet az autóipar jövője
Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...
Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban
Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...
Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata
Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...
Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat
Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...
Új iroda és új arculat a Mediatornál
Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...
Rekord a filmvásáron Cannes-ban
Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...
- Hirdetés -