- Hirdetés -

Mood managerrel erősített az Armadillo

|

- Hirdetés -

Kiss Tímea lett az Armadillo Kreatív Ügynökség mood managere. Az új pozíció bevezetésével a cég azt a fontos célkitűzést szeretné megvalósítani, hogy a kreatív és innovatív gondolkozáson alapuló iparágban dolgozó kollégákat támogassa a mentális jólét javításában és a munkahelyi környezet pozitív alakításában.

Kiss Tímea több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik a nagyvállalati és KKV HR területén. Korábban a WhiteLab HR vezetője volt, ahol többek között a HR stratégia és keretrendszer kialakításáért, a HR rendszerek és folyamatok teljes körű felépítéséért és bevezetéséért volt felelős.

Tímea, a WellBe Consulting alapítójaként, kifejezetten a KKV szektor számára kínál olyan kiszervezett HR szolgáltatásokat melyek jellemzően a nagyvállalati szektorban voltak eddig elérhetőek. Ezzel a lépéssel a WellBe Consulting és az Armadillo között stratégiai együttműködés kezdődött. A kreatív iparágakban dolgozókra ráfér a jó hangulat, mert egy tavalyi ügynökségi népszámlálás szerint a reklámszakma többségének mentális állapota elkeserítő.

„Az egyértelmű humánus értékek mellett üzleti szempontból is lényeges, hogy kollégáink jól érezzék magukat, örömmel és lelkesen végezzék munkájukat és évek múltán is az Armadillo csapatát erősítsék. A munka-magánélet egyensúlya mellett fontosnak tartjuk, hogy tudatosan alakítsuk át téves vagy korlátozó hiedelmeinket, amelyek gátolhatják fejlődésünket” – mondta Bartha Péter. Az Armadillo tulajdonos-ügyvezetője hozzátette: „Timivel azon dolgozunk, hogy felismerjük és meghaladjuk ezeket a korlátokat, a személyes és céges motivációs célokat összehangoljuk ezáltal erősítve a produktivitást.”

A cég az összetartó szellemiséget kívánja életben tartani és tovább erősíteni a jövőben is. KissTímea feladata lesz az Armadillo Kreatív Ügynökségnél, hogy a munkavállalók jóllétén keresztül az egyéni célokat összehangolja a vállalati célkitűzésekkel és ezáltal a munkatársak és a cég számára is mérhető sikereket érjen el.

„Hiszek abban, hogy a pozitív munkahelyi kultúra elősegíti a munkavállalók boldogságát és teljesítményük növekedését” – emelte ki Kiss Tímea. Az Armadillo mood managere hozzátette: „Azért dolgozom, hogy kollégáink számára az Armadillo transzparens munkahely legyen, egyértelmű célkitűzésekkel. Olyan környezetet szeretnénk teremteni, ahová a kollégák felszabadultan jönnek bedolgozni és ahol meg tudják élni a személyes sikert is. Ha ez így van, akkor eltűnik az „óóó már megint HÉTFŐ és a végre PÉNTEK érzés is.”

Az Armadillo stratégiai célkitűzése, hogy az eredményeket csapatként szeretné elérni, amiben minden kolléga véleménye és érzései számítanak, ezért egy heppimétert is kidolgoztak, amely a munkahellyel kapcsolatos elégedettségi szintet méri anonim kérdőív formájában. A kapott eredmény a vállalati stratégiai tervezés alappillérét is jelenti.

A házon belüli jóllét mellett az Armadillo felvállalta azt is, hogy a kreatív szakma well-beingjét is beszédtémává teszi. A cég október végén egy többrészes podcast sorozattal debütál az Armadillo YouTube felületén. A Mindfuel podcast sorozat célja, hogy valódi párbeszédet generáljon, inspiráljon és elgondolkodtasson a munkahelyi „hogylét” kérdéseiről. A Mindfuelban elismert szakértőkkel és vendégekkel készülnek interjúk és reklámügynökségi aspektusból esik szó a munkahelyi kultúra átformálásáról és a privát, illetve munkahelyi fejlődés lehetőségeiről.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tökéletes fitneszélményt nyújt a vadonatúj okoskarkötő

A HONOR bejelentette a HONOR Band 9-et, egy modern dizájnnal és fejlett fitnesz- és egészségfigyelő funkciókkal büszkélkedő kiegészítőt. Az 1,57”-os AMOLED kijelző akár 60 Hz-es frissítési frekvenciát kínál. 96 edzési lehetőséggel a HONOR Band...

Premierekkel, népszerű sorozatokkal erősít a Max

Június igazi blockbuster hónap lesz a Maxon, hiszen megérkezik a Sárkányok háza 2. évada, exkluzív premierként érkezik Dakota Johnson romantikus filmje a Rendben vagyok?, több Jurassic Park film is, jön egy Taylor Swift doksi...

Irodapiaci trendek és az RTL új otthona a BrandManiában

A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen szempontok érvényesülnek az új irodaházak építése során és mit várnak el a bérlők. A műsor második felében pedig kiderül, hogy milyen az RTL új bázisa,...

Döntött a Médiatanács, indulhat a Nemzeti Sportrádió

Közel 160 millió forint támogatást ítélt oda 29 pályázónak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a TVÁLLANDÓ2024 pályázati eljárás első fordulójában. A testület május 28-i ülésén jóváhagyta az MTVA és a Duna...

eMAG, Alza, Kifli.hu – így néz ki az e-kereskedők toplistája

Idén is az eMAG vezeti a magyar piacon működő online kereskedők rangsorát a GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 elemzése szerint, az Alza.hu-t és a Kifli.hu-t megelőzve. A teljes egészében magyar tulajdonú cégek között pedig az Euronics...

A mesterséges intelligencia került terítékre a legújabb L20 podcastben

A Lounge Group L20 podcastjének legújabb adása az empátia, az emberi kapcsolatok, a technológia és az érzelmi fejlődés tekintetében vizsgálja a legújabb mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációkat, eredményeket. A beszélgetésben két neves szakember, Tari Annamária...

Egyre többet neteznek az idősek

Növekvő ütemben terjed az internethasználat az idősebbek körében, bár a szépkorúak továbbra is lemaradásban vannak a fiatalabbakhoz képest. Egyebek közt ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss felmérése, amely az...

Többen vásárolnának fenntartható termékeket, ha olcsóbbak lennének

A fogyasztók egyharmada (31%-a) szerint az infláció jelenti az elsődleges kockázatot az országára nézve és 62% számít arra, hogy kiadásai leginkább az élelmiszerek miatt fognak növekedni. Az aggályok ellenére átlagosan 9,7%-kal többet hajlandóak költeni...

Együtt kampányol a Fuze Tea és a Tripadvisor

A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk – erre a gondolatra épül a Coca-Cola portfólióhoz tartozó Fuze Tea...

Újabb díjakat nyert az ALDI

Egy hét alatt két versenyen is kiemelkedő eredménnyel zárt az ALDI. A fenntarthatósági intézkedéseket és projekteket díjazó Greengage versenyen a 19 döntőbe jutott pályamű közül a legtöbb, négy pályázat az ALDI CSR- és ESG-megoldásai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

K&H is a SkyShowtime-on reklámoz

Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet találkozni. A reklámok megjelenésénél a magyar bankszektorból elsőként a K&H vásárolt hirdetési felületet. Hazánkban a SkyShowtime vezette be úttörőként ezt a lehetőséget.A médiafogyasztási szokások...

Tökéletes fitneszélményt nyújt a vadonatúj okoskarkötő

A HONOR bejelentette a HONOR Band 9-et, egy modern dizájnnal és fejlett fitnesz- és egészségfigyelő funkciókkal büszkélkedő kiegészítőt. Az 1,57”-os AMOLED kijelző akár 60 Hz-es frissítési frekvenciát kínál. 96 edzési lehetőséggel a HONOR Band...

Premierekkel, népszerű sorozatokkal erősít a Max

Június igazi blockbuster hónap lesz a Maxon, hiszen megérkezik a Sárkányok háza 2. évada, exkluzív premierként érkezik Dakota Johnson romantikus filmje a Rendben vagyok?, több Jurassic Park film is, jön egy Taylor Swift doksi...

Irodapiaci trendek és az RTL új otthona a BrandManiában

A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen szempontok érvényesülnek az új irodaházak építése során és mit várnak el a bérlők. A műsor második felében pedig kiderül, hogy milyen az RTL új bázisa,...

Döntött a Médiatanács, indulhat a Nemzeti Sportrádió

Közel 160 millió forint támogatást ítélt oda 29 pályázónak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a TVÁLLANDÓ2024 pályázati eljárás első fordulójában. A testület május 28-i ülésén jóváhagyta az MTVA és a Duna...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...