Bemutatta új márkaplatformját a Magyar Telekom, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A távközlési cég kampánya a Most generációt helyezi középpontba, akik számára egy világ létezik, ami digitalizálódott. A tájékoztatón az is kiderült, hogyan folytatódik a digitális forradalom, illetve milyen különlegességei vannak az új kampányfilmnek.
Az új reklámfilm szerint teljesen mindegy, hogy mikor született vagy hány éves, a net segítségével bárki többre lehet képes, legyen szó egyszerű kapcsolattartásról, okoskertészetről, digitális csillagvizsgálásról vagy éppen e-sportról. A Most generációt és a Telekom hálózatát fókuszba helyező reklámfilm nem pusztán egy év eleji kampány első darabja, hanem egyszersmind a márka új, egész éves platformjának is a beindítója, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A vállalatnál abban hisznek, hogy a technológia a fejlődés pozitív motorja, így az előbbre lépés mind az egyén, mind a társadalom számára a digitális lehetőségek kihasználásában rejlik.
„Mint piacvezető szolgáltató eltökéltek vagyunk abban, hogy mindenkit bekapcsoljunk a digitális világ nyújtotta lehetőségekbe – a saját technológiai szintjének megfelelően. Maximális sebességű hálózatunkkal és digitális megoldásainkkal hozzásegítjük ügyfeleinket ahhoz, hogy az életük könnyebb, egyszerűbb, szervezettebb és élvezetesebb legyen” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója.
Pereszlényi Zoltán hozzátette, hogy aki nem digitálisban gondolkodik, az ma már nehezen találja meg a számítását. A Telekom marketingigazgatója beszélt arról is, hogy 2020-ra várhatóan a vállalati értéklánc 80 százaléka digitális lesz, a teljes munkaerő 70 százaléka pedig mobil munkaerő lesz, illetve 20 milliárd összekapcsolt okoseszköz lesz világszerte. 2025-re pedig a munkaerő 70 százalékát a digitális generáció adja majd. A Telekom a digitális világot négy pillérrel támogatja: hálózatot biztosít hozzá (mobil és vezetékes), eszközöket kínál, tarifákat és szórakozást – fűzte hozzá Pereszlényi Zoltán.
„Az a célunk, hogy senki ne maradjon ki a Mostból, használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából. A Most Generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba”- mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, a Telekom új reklámszpotja kapcsán.
Szabó Béla Attila az új márkaplatformot bemutató eseményen beszélt arról is, hogy a digitális írástudás fejlesztése, felvilágosítás a legfontosabb feladat, és a Telekom azt vállalta, hogy segít terjesztedni ezt a tudást. Gyorsító tér van a digitális világban, amit magasabb szinten az élet részévé kell tenni. „A Z és az Alfa generáció számára egyenrangú terület a digitális világ és az offline tér, a többiek számára nem. El kell fogadni, hogy egy világ van és az digitalizálódott” – mutatott rá a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója.
Balogh Zsolt, a Telekom új kampányát szállító DDB kreatív igazgatója a reklámfilm kapcsán jelezte, hogy a filmben nem csak színészek vannak, hanem olyan emberek, akik magukat alakítják, e-sportolók, énekesek. „Amikor digitális lehetőségekről beszélünk, akkor arról beszélünk, hogy az emberek boldogulására hogyan van hatással” – fűzte hozzá.
A filmben egy cameo erejéig felbukkan Rostás Dorina, a Buli Buli című dallal nemrég berobbant 13 éves YouTube sztár, valamint Domoszlay ’koloRRR’ Ádám, profi e-sportoló is. Mindketten a Most generáció hiteles képviselői, hiszen mindketten élnek a digitális világ adta lehetőségekkel, és tehetségük, valamint kitartásuk mellett az internet segítségével lettek sikeresek.