- Hirdetés -

A Mostra épít a Telekom

|

Bemutatta új márkaplatformját a Magyar Telekom, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A távközlési cég kampánya a Most generációt helyezi középpontba, akik számára egy világ létezik, ami digitalizálódott. A tájékoztatón az is kiderült, hogyan folytatódik a digitális forradalom, illetve milyen különlegességei vannak az új kampányfilmnek.

Az új reklámfilm szerint teljesen mindegy, hogy mikor született vagy hány éves, a net segítségével bárki többre lehet képes, legyen szó egyszerű kapcsolattartásról, okoskertészetről, digitális csillagvizsgálásról vagy éppen e-sportról. A Most generációt és a Telekom hálózatát fókuszba helyező reklámfilm nem pusztán egy év eleji kampány első darabja, hanem egyszersmind a márka új, egész éves platformjának is a beindítója, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A vállalatnál abban hisznek, hogy a technológia a fejlődés pozitív motorja, így az előbbre lépés mind az egyén, mind a társadalom számára a digitális lehetőségek kihasználásában rejlik.

„Mint piacvezető szolgáltató eltökéltek vagyunk abban, hogy mindenkit bekapcsoljunk a digitális világ nyújtotta lehetőségekbe – a saját technológiai szintjének megfelelően. Maximális sebességű hálózatunkkal és digitális megoldásainkkal hozzásegítjük ügyfeleinket ahhoz, hogy az életük könnyebb, egyszerűbb, szervezettebb és élvezetesebb legyen” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója.

Pereszlényi Zoltán hozzátette, hogy aki nem digitálisban gondolkodik, az ma már nehezen találja meg a számítását. A Telekom marketingigazgatója beszélt arról is, hogy 2020-ra várhatóan a vállalati értéklánc 80 százaléka digitális lesz, a teljes munkaerő 70 százaléka pedig mobil munkaerő lesz, illetve 20 milliárd összekapcsolt okoseszköz lesz világszerte. 2025-re pedig a munkaerő 70 százalékát a digitális generáció adja majd. A Telekom a digitális világot négy pillérrel támogatja: hálózatot biztosít hozzá (mobil és vezetékes), eszközöket kínál, tarifákat és szórakozást – fűzte hozzá Pereszlényi Zoltán.

„Az a célunk, hogy senki ne maradjon ki a Mostból, használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából. A Most Generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba”- mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, a Telekom új reklámszpotja kapcsán.

Szabó Béla Attila az új márkaplatformot bemutató eseményen beszélt arról is, hogy a digitális írástudás fejlesztése, felvilágosítás a legfontosabb feladat, és a Telekom azt vállalta, hogy segít terjesztedni ezt a tudást. Gyorsító tér van a digitális világban, amit magasabb szinten az élet részévé kell tenni. „A Z és az Alfa generáció számára egyenrangú terület a digitális világ és az offline tér, a többiek számára nem. El kell fogadni, hogy egy világ van és az digitalizálódott” – mutatott rá a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója.

Balogh Zsolt, a Telekom új kampányát szállító DDB kreatív igazgatója a reklámfilm kapcsán jelezte, hogy a filmben nem csak színészek vannak, hanem olyan emberek, akik magukat alakítják, e-sportolók, énekesek. „Amikor digitális lehetőségekről beszélünk, akkor arról beszélünk, hogy az emberek boldogulására hogyan van hatással” – fűzte hozzá.

A filmben egy cameo erejéig felbukkan Rostás Dorina, a Buli Buli című dallal nemrég berobbant 13 éves YouTube sztár, valamint Domoszlay ’koloRRR’ Ádám, profi e-sportoló is. Mindketten a Most generáció hiteles képviselői, hiszen mindketten élnek a digitális világ adta lehetőségekkel, és tehetségük, valamint kitartásuk mellett az internet segítségével lettek sikeresek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...