- Hirdetés -

Mozgalom indult a női egyenjogúságért

|

A Publicis Groupe CEE bejelentette, hogy az idei International Women’s Day (IWD) témájához igazodva a cég közép- és kelet-európai irodáin átívelő kezdeményezést indít a nemek közötti egyenlőség erősítése érdekében. A regionális kampányban kulcsszerepet játszik a Sásdi Helga társvezette Publicis Le Pont, ami a Groupe magyar, cseh és lengyel szakértői központjainak egyesülésével jött létre.

Az idei nemzetközi nőnap kampány témája az #EmbraceEquity, amely azt az üzenetet erősíti, hogy a nemek közötti egyenlőség nem csak „jó, ha van”, hanem szükségszerű és minden társadalom DNS-ének részévé kell válnia. A 2023-as IWD-kampány célja, hogy megértsük a különbséget a méltányosság és az egyenlőség között, és diskurzus induljon el arról, miért nem elég az esélyegyenlőség. A Publicis Groupe regionális munkatársi kezdeményezésének fő küldetése egy olyan befogadó munkahelyi kultúra megteremtése, ahol minden nem egyenlő karrierlehetőséggel rendelkezik. Ezt a küldetést három kulcsfontosságú intézkedés támogatja a nőnap inspirálta kampányban:

1. Figyelemfelhívás – annak megértése érdekében, hogy miért nem elég az esélyegyenlőség, és hogy miért kritikus ennek felismerése, elismerése és értékelése.

2. Tréningek - Az IWD "Lean in" tréning programjainak kihasználása, aminek révén a csapatokat felvértezik a befogadó munkahelyi kultúra megteremtéséhez szükséges ismeretekkel és a nőket a céljaik eléréséhez szükséges mentorálással és útmutatással támogatják.

3.Bérkülönbség elemzés - A cég belső elemzést indít a nemek közötti bérszintkülönbség felmérésére, és tervet dolgoz ki a helyes irányba történő konkrét előrelépés érdekében.

"A Publicis Groupe CEE megalakulása óta eltelt két év alatt tudatos erőfeszítéseket tettünk a helyes irányba történő előmozdítás érdekében, hogy a női munkatársaink egy befogadóbb, sokszínűbb és méltányosabb környezetben dolgozhassak. Bár örömmel mondhatom, hogy ma már erős női vezetőkből és munkavállalókból álló csapatokkal rendelkezünk, mégis tudatában vagyunk annak, hogy még többet kell tennünk a nők és más marginalizált közösségek érdekében. Ezzel az új kezdeményezéssel reméljük, hogy egy még konkrétabb lépést tehetünk egy olyan vállalati kultúra megteremtése felé, amely megerősíti minden munkavállalónkat – és ez csupán a kezdete annak, amit az elkövetkező években szeretnénk elérni." - mondta Tomas Lauko, a Publicis Groupe közép- és kelet-európai vezérigazgatója.

A nemek közötti egyenlőségre vonatkozó kezdeményezéssel összhangban a vállalat a "Publicis Groupe CEE Lioness" sorozat első részét is elindítja a Marcel nevű belső platformján. A Publicis Groupe márkaidentitásában szereplő oroszlán által inspirált Lioness sorozat a közép-kelet-európai régió számos női tehetségét és vezetőjét mutatja be és helyezi reflektorfénybe, méltatva történetüket és a vállalaton belül betöltött fontos szerepüket. "A sorozattal a célunk a női tehetségek következő generációja számára olyan erős női példaképeket bemutatni, akik a változásokat előmozdítják és az iparág vezetői" - tette hozzá Lauko.

PUBLICIS GROUPE CEE LIONESS SOROZAT - I. RÉSZ

1. Maria Tudor - Chief Operating Officer, Publicis Groupe Közép- és Kelet-Európa

2. Veronika Borbas - Chief Talent Officer, Publicis Groupe Közép- és Kelet-Európa

3. Joana Andrade - Chief Financial Officer, Publicis Groupe Közép- és Kelet-Európa.

4. Helga Sasdi - Chief Executive Officer, Publicis Groupe Hungary, Co-Lead, Publicis Le Pont

5. Alla Malinovskaya - Chief Media Officer, Publicis Groupe Adria

6. Dagmara Witek - Chief Creative Officer, Publicis Worldwide, Lengyelország

7. Alexandra Dimitriu - Chief Media Officer, Publicis Groupe Románia

8. Aleksandra Dilevska - Chief Executive Officer, Publicis Groupe N. Macedónia & Horvátország

9. Vessela Apostolova - Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgária

10. Elena Bakum-Ramola - Leader of Communication Business, Publicis Groupe Ukrajna

11. Barbara Grabiwoda - Chief Strategy Officer, Publicis Le Pont

12. Nikola Foktová - Creative Director, Leo Burnett & MSL Csehország

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...