- Hirdetés -

Mozgalom indult a női egyenjogúságért

|

- Hirdetés -

A Publicis Groupe CEE bejelentette, hogy az idei International Women’s Day (IWD) témájához igazodva a cég közép- és kelet-európai irodáin átívelő kezdeményezést indít a nemek közötti egyenlőség erősítése érdekében. A regionális kampányban kulcsszerepet játszik a Sásdi Helga társvezette Publicis Le Pont, ami a Groupe magyar, cseh és lengyel szakértői központjainak egyesülésével jött létre.

Az idei nemzetközi nőnap kampány témája az #EmbraceEquity, amely azt az üzenetet erősíti, hogy a nemek közötti egyenlőség nem csak „jó, ha van”, hanem szükségszerű és minden társadalom DNS-ének részévé kell válnia. A 2023-as IWD-kampány célja, hogy megértsük a különbséget a méltányosság és az egyenlőség között, és diskurzus induljon el arról, miért nem elég az esélyegyenlőség. A Publicis Groupe regionális munkatársi kezdeményezésének fő küldetése egy olyan befogadó munkahelyi kultúra megteremtése, ahol minden nem egyenlő karrierlehetőséggel rendelkezik. Ezt a küldetést három kulcsfontosságú intézkedés támogatja a nőnap inspirálta kampányban:

1. Figyelemfelhívás – annak megértése érdekében, hogy miért nem elég az esélyegyenlőség, és hogy miért kritikus ennek felismerése, elismerése és értékelése.

2. Tréningek - Az IWD "Lean in" tréning programjainak kihasználása, aminek révén a csapatokat felvértezik a befogadó munkahelyi kultúra megteremtéséhez szükséges ismeretekkel és a nőket a céljaik eléréséhez szükséges mentorálással és útmutatással támogatják.

3.Bérkülönbség elemzés - A cég belső elemzést indít a nemek közötti bérszintkülönbség felmérésére, és tervet dolgoz ki a helyes irányba történő konkrét előrelépés érdekében.

"A Publicis Groupe CEE megalakulása óta eltelt két év alatt tudatos erőfeszítéseket tettünk a helyes irányba történő előmozdítás érdekében, hogy a női munkatársaink egy befogadóbb, sokszínűbb és méltányosabb környezetben dolgozhassak. Bár örömmel mondhatom, hogy ma már erős női vezetőkből és munkavállalókból álló csapatokkal rendelkezünk, mégis tudatában vagyunk annak, hogy még többet kell tennünk a nők és más marginalizált közösségek érdekében. Ezzel az új kezdeményezéssel reméljük, hogy egy még konkrétabb lépést tehetünk egy olyan vállalati kultúra megteremtése felé, amely megerősíti minden munkavállalónkat – és ez csupán a kezdete annak, amit az elkövetkező években szeretnénk elérni." - mondta Tomas Lauko, a Publicis Groupe közép- és kelet-európai vezérigazgatója.

A nemek közötti egyenlőségre vonatkozó kezdeményezéssel összhangban a vállalat a "Publicis Groupe CEE Lioness" sorozat első részét is elindítja a Marcel nevű belső platformján. A Publicis Groupe márkaidentitásában szereplő oroszlán által inspirált Lioness sorozat a közép-kelet-európai régió számos női tehetségét és vezetőjét mutatja be és helyezi reflektorfénybe, méltatva történetüket és a vállalaton belül betöltött fontos szerepüket. "A sorozattal a célunk a női tehetségek következő generációja számára olyan erős női példaképeket bemutatni, akik a változásokat előmozdítják és az iparág vezetői" - tette hozzá Lauko.

PUBLICIS GROUPE CEE LIONESS SOROZAT - I. RÉSZ

1. Maria Tudor - Chief Operating Officer, Publicis Groupe Közép- és Kelet-Európa

2. Veronika Borbas - Chief Talent Officer, Publicis Groupe Közép- és Kelet-Európa

3. Joana Andrade - Chief Financial Officer, Publicis Groupe Közép- és Kelet-Európa.

4. Helga Sasdi - Chief Executive Officer, Publicis Groupe Hungary, Co-Lead, Publicis Le Pont

5. Alla Malinovskaya - Chief Media Officer, Publicis Groupe Adria

6. Dagmara Witek - Chief Creative Officer, Publicis Worldwide, Lengyelország

7. Alexandra Dimitriu - Chief Media Officer, Publicis Groupe Románia

8. Aleksandra Dilevska - Chief Executive Officer, Publicis Groupe N. Macedónia & Horvátország

9. Vessela Apostolova - Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgária

10. Elena Bakum-Ramola - Leader of Communication Business, Publicis Groupe Ukrajna

11. Barbara Grabiwoda - Chief Strategy Officer, Publicis Le Pont

12. Nikola Foktová - Creative Director, Leo Burnett & MSL Csehország

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hol nőttek legnagyobbat az ingatlanárak

A money.hu legfrissebb elemzésében összefoglalta az elmúlt 5 év legdinamikusabb drágulását mutató települések top 10-es listáját. Az ingatlan.com adatai felhasználásával összeállított toplistán ott van Baranya és Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye több települése is. A szakértők kitértek...

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...